تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۴۵۸۳۱۵
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ترافیک در پل بریم باشت + توصیه پلیس

۵
۲
ترافیک در پل بریم باشت + توصیه پلیس
کبنا ؛فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مردم، هم اکنون گره ترافیکی در محدوده شهر بوستان در باشت و پل بریم به سمت بابامیدان در حوزه استان فارس گزارش شده است.
 سرهنگ ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه پیمانکاری در محدوده پل بریم به سمت بابامیدان در محدوده استان فارس در حال راه‌سازی است، افزود: این پیمانکار به علت ایجاد سرعت گیر‌های متعدد در جاده، موجب کندی حرکت خودرو‌ها شده و ترافیک را به وجود آورده است.
فرمانده پلیس راه استان با بیان اینکه هم اکنون شاهد حجم تردد در همه ورودی‌ها به سمت مرکز استان هستیم، بیان کرد: اما تردد به صورت روان در جریان است.
سرهنگ ویسی پور با اشاره به حضور تیم‌های پلیس راه استان در همه ورودی‌های شهر یاسوج، ادامه داد: انتظار می‌رود مردم از سبقت، سرعت، انحراف به چپ خودداری کرده و به دستور‌های پلیس عمل کنند تا از بروز تصادفات جلوگیری شود.
ضرورت مدیریت سفر برای جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی
جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم برای بازگشت به مرکز استان سفر خود را مدیریت کرده تا از ایجاد گره ترافیکی جلوگیری شود.
سرهنگ حسن دانایار در گفتگو با صدا و سیما افزود: با توجه به تعطیلی چند روز گذشته و اوج سفر‌ها به خصوص به مناطق گرمسیری لذا ضرورت دارد تا رانندگان به توصیه‌های پلیس برای امنیت ترافیک و سلامتی عمل کنند.
جانشین پلیس راه استان از رانندگان خواست از عجله، شتاب، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کنند، زیرا از بروز تصادفات جلوگیری شود.
سرهنگ دانایار با اشاره به اینکه جاده بابامیدان به یاسوج یکی از مسیر‌های برگشت مسافران به مرکز استان است، اضافه کرد: بیش از ۱۲ تیم گشت دو نفره در جاده‌های استان مستقر هستند تا امنیت ترافیکی را ایجاد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

غلو
Iran, Islamic Republic of
واقعا جاده پل بریم به طرف بابامیدان خیلی افتضاح است از تصادف تا ضربه زدن به بدنه ماشین و جلوبندی خیلی وخیلی چیزهای دیگر که باعث اعصاب و روان می شود و مشکل ایجاد میکند لطفا برطرف کنید
Iran, Islamic Republic of
این همه دست انداز برای چی فعلا هم که خبری از پیمانکار نیست لابد گذاشته تا پولش بدن شروع کند
Iran, Islamic Republic of
اصلا این عکس متعلق به پل بریم نیست
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز فقط و فقط گزلرش میدید،لطفا عملگرا باشید و سعی کنید سرعت گیرهای که پیمانکار درست کرده را بردارید،ضمنا عکس متعلق به پل بریم نیست
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1