تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۵۷۹۱۰
معاون اول قوه قضائیه خبر داد:

رهبر معظم انقلاب یک سری از متهمان حوادث اخیر را مورد رأفت قرار می‌دهد

۰
رهبر معظم انقلاب یک سری از متهمان حوادث اخیر را مورد رأفت قرار می‌دهد
کبنا ؛معاون اول قوه قضائیه با اشاره به وعده رئیس دستگاه قضایی در خصوص شاد کردن دل مردم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان پدر این امت، نسبت به برخی افرادی که مرتکب جرائمی شده‌اند و احیانا لغزش‌هایی داشته‌اند، حتماً رأفت اسلامی دارند. امسال هم با توجه به اتفاقاتی که در حوادث اخیر افتاده، به نظر می‌رسد مقام معظم رهبری نسبت به افرادی که شرور نیستند، اشتباه کرده‌اند و الآن نادم هستند، آن حالت پدرانه را بیش از همیشه داشته باشند و این افراد هم به آغوش جامعه برگردند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در حاشیه تجدید میثاق مسئولین عالی قضایی با آرمان‌های امام خمینی(س) در گفت و گو با جماران، در خصوص جزئیات وعده رئیس قوه قضائیه برای شاد کردن دل مردم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همواره در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مناسبت ۲۲ بهمن، مقام معظم رهبری به عنوان پدر این امت، نسبت به برخی افرادی که مرتکب جرائمی شده‌اند و احیانا لغزش‌هایی داشته‌اند، حتماً رأفت اسلامی دارند.

معاون اول قوه قضائیه افزود: امسال هم با توجه به اتفاقاتی که در حوادث اخیر افتاده، به نظر می‌رسد مقام معظم رهبری نسبت به افرادی که شرور نیستند، اشتباه کرده‌اند و الآن نادم هستند، آن حالت پدرانه را بیش از همیشه داشته باشند و این افراد هم به آغوش جامعه برگردند. البته خط قرمز ما مبارزه با کسانی است که مفسد و محارب هستند و امنیت و آرامش جامعه را بر هم زده‌اند؛ این‌ها مستثنی هستند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این رأفت رهبری شامل افرادی که حکم اعدام گرفته‌اند هم می‌شود و یا سایر افرادی که به طور مثال حکم زندان گرفته‌اند را شامل می‌شود، گفت: این‌ها بستگی به نظر مقام معظم رهبری دارد و ما هیچ خبری از این موضوع نداریم. ولی این اندازه می‌دانیم که ان شاء الله به مناسبت ۲۲ بهمن مردم خوشحال خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1