تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۵۷۸۴۱
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تصاویر شهدا در معابر و خیابان‌های کهگیلویه و بویراحمد رنگ و رو رفته است و در‌ شأن استان نیست

۲
۰
تصاویر شهدا در معابر و خیابان‌های کهگیلویه و بویراحمد رنگ و رو رفته است و در‌ شأن استان نیست
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگا‌های فرهنگی، اجرایی و متولیان برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت در استان عملکرد خوبی داشتند.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی‌مهر در مراسم تجلیل از فعالان عرصه دفاع مقدس ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دستگاه‌ها طی چند ماه اخیر گفت: دستگاه‌های اجرایی در برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت که به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد عملکرد خوبی داشتند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های عضو کارگروه دفاع مقدس در مراسم تشییع شهدای حادثه خونین شاهچراغ و شهدای گمنام که در منطقه لیشتر گچساران و حوزه علمیه خواهران به خاک سپرده شدند همراهی و همکاری خوبی داشتند.
وی با تأکید بر اینکه موضوع ایثار و شهادت به خصوص در حوزه جهاد تبیین جدی گرفته شود، گفت: رسالت بزرگ و مهم تبیین ایثار و شهادت رزمندگان در طول دفاع مقدس و چهار دهه عمر انقلاب اسلامی بر عهده آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه است.
هاشمی‌مهر بیان کرد: لازم و ضروری است که نسل‌های دهه ۸۰ و ۹۰ با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان آشنا شوند و بدانند چه شهدای والامقامی تقدیم نظام و انقلاب کردیم.
وی با اشاره به اینکه تصاویر شهدا در معابر و خیابان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تعویض هستند گفت: برخی از این تصاویر رنگ و رو رفته است که در‌ شأن استان نیست.
هاشمی‌مهر بیان کرد: سپاه فتح، کنگره شهدا، بنیاد حفظ آثار نسبت به جابه‌جایی و تعویض تصاویر شهدا در معابر و خیابان‌های استان اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند یک درصد اعتبارات هزینه‌ای خود را در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
بله جناب آقای هاشمی در خصوص وضعیت تمثال مبارک شهدای عزیز در روز هیجدهم مهرماه امسال مکاتبه ای از طرف جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با آقای استاندار شد ولی تا کنون جوابی به نامه داده نشده ظاهرا استانداری مکاتبه ای با بنیاد شهید انجام داده اند وصحبتی که با مسئول کنگره سرداران شهید استان شد گفتند قراره شهرداری برای جمع کردن تابلوها همکاری کنه ولی شهرداری در وظایف اولیه خودکه خدمت رسانی به شهروندان هست مانده است.
Lithuania
واقعا این عکس ها با وضعیت موجود اهانت به شهدا است خانواده های محترم و معزز شهدا به حرمت شهدا خودشان محبت کنند نسبت به جمع آوری این عکسها اقدام عاجل بعمل آورند
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1