تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۵۷۷۸۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۰
پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کبنا ؛سازمان تأمین اجتماعی بخش بزرگی از مطالبات خویش را به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرد که به زودی به مراکز درمانی تزریق خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سازمان تأمین اجتماعی بخش بزرگی از مطالبات خویش را به دانشگاه پرداخت کرد و به زودی به مراکز درمانی تزریق خواهد شد.
غلام نژاد تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی که مدتی بود درگیر بدهی‌ها به سازمان‌های دیگر بود و از پرداخت مطالبات سلامت غافل بود، اکنون با پیگیری‌ها در سطح وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، تا پایان سال 1400 را با دانشگاه‌های علوم پزشکی تسویه می‌کند.
وی با اشاره به وجود تورم موجود و گذشت ماه‌ها، این تزریق اعتبارات می‌تواند سیستم زمین گیر شده سلامت را جان دوباره‌ای ببخشد افزود: این اعتبار در قالب اوراق و هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نقد شده و به زودی پس از طی مراحل چرخش مالی درخزانه به مراکز درمانی و بهداشتی برخواهد گشت و می تواند با پرداخت بخش بزرگی از مطالبات مراکز درمانی دانشگاه و پرسنل و پزشکان کمک بزرگی به سرپا ماندن مراکز و رضایتمندی کارکنان گردد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: دانشگاه علوم پزشکی در راستای نوسازی تجهیزات بیمارستانی فرسوده و موردنیاز با رایزنی‌های گسترده در سطوح مدیریتی بالا و استانی، مبلغ 20 میلیارد تومان وام کم بهره بانک رفاه نیز دریافت کرده که به زودی به بیمارستان‌ها پرداخت خواهد شد.
غلام نژاد ادامه داد: یقیناً تا پایان سال پرداخت مطالبات پزشکان و پرسنل در اولویت پرداخت قرار دارد و به منظور ماندگاری متخصصین و پزشکان وام‌های متعددی با معرفی از طرف دانشگاه‌ها به بانک‌ها پرداخت گردیده و خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حمله به سفارت باکو در تهران چه در دل خود داشت؟

حمله به سفارت باکو در تهران چه در دل خود داشت؟

هزینه تنش با جامعه جهانی تنها محدود به فشار‌های اقتصادی و تحریم نخواهد بود. حادثه اخیر ...
مشاور زلنسکی مدعی ارتباط انفجار اصفهان با جنگ اوکراین شد

مشاور زلنسکی مدعی ارتباط انفجار اصفهان با جنگ اوکراین شد

مشاور «دلودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، مدعی شد که حمله پهپادی بامداد امروز در اصفهان،...
ایران چطور بایستی «انسداد ژئوپلیتیک» را بشکند؟

ایران چطور بایستی «انسداد ژئوپلیتیک» را بشکند؟

وقتی ما دچار انسداد ژئوپلیتیک هستیم، دوستان ما نظیر چینی‌ها نیز از ما ناامید می‌شوند ...
1