تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۵۷۷۸۰
در نشست خبری با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مطرح شد

تشریح برنامه‌های بسیج در دهه فجر/ ۷۵ عنوان برنامه در کهگیلویه اجرا می‌شود

۱
تشریح برنامه‌های بسیج در دهه فجر/ ۷۵ عنوان برنامه در کهگیلویه اجرا می‌شود
کبنا ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از اجرای ۷۵ عنوان برنامه ویژه ایام الله دهه فجر در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
به گزارش کبنا، علی اصغر پور بهشت _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه _ در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی، شعار محوری فجر چهل و چهارم «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سال افـتـخـار» را یادآور شد و در خصوص اجرایی شدن این شعار خبر از فعال شدن ۱۸ کمیته تخصصی جهت اجرایی شدن برنامه های دهه فجر در این شهرستان داد. 
پور بهشت با بیان اینکه قریب به ۷۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، افزود:  همه برنامه ها با محوریت جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت رسانی اجرایی خواهند شد. 
وی با تأکید بر اجرایی شدن جهاد تبیین در جامعه، گفت: در خصوص اجرایی شدن این امر مهم در این ایام نشست های بصیرتی و روشنگری در سطح شهرستان با محوریت پایگاه های مقاومت مساجد و محلات و اقشار مختلف مردم در فضاهای حقیقی و مجازی برگزار خواهد شد.
 پور بهشت در خصوص محوریت دوم «جهاد امید آفرینی» به برگزاری جشن های ویژه این ایام در سطح شهرستان اشاره کرد و از ورود به کاروان آواهای چکاوک، کاروان شاد پیمایی که در ۱۹ بهمن ماه با حضور هنرمندان استانی وارد شهرستان خواهند شد خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از اجرای جشنواره بومی محلی در بخش های مختلف شهرستان از جمله چاروسا در ۱۵ بهمن ماه خبر داد.
 وی به محوریت سوم «جهاد خدمت رسانی» اشاره کرد و از اعزام کاروان های خدمات رسان و گروه های جهادی در سطح شهرستان، توزیع بسته های معیشتی و توزیع جهیزیه عروس جهت کمک به نیازمندان در این ایام به عنوان برنامه های اجرایی این محوریت در سطح شهرستان نام برد. 
پور بهشت با اشاره به تلاش های دشمن در خصوص کم رنگ جلوه دادن دهه فجر تصریح کرد: همه ما موظف هستیم در پاسداشت این ایام الله ها موفق و منصور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای پشت در شورا به جلسه شورا راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه شورا راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1