تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۵۷۷۶۱
کبنا گزارش می دهد؛

شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد در خصوص 353 میلیارد تومان پاسخگو باشند / کیانی باوند: مدیران به وعده های خود عمل کنند، در غیر این صورت همه چیز را به مردم خواهیم گفت

۴
۰
شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد در خصوص 353 میلیارد تومان پاسخگو باشند / کیانی باوند: مدیران به وعده های خود عمل کنند، در غیر این صورت همه چیز را به مردم خواهیم گفت
کبنا ؛
عمده شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد از ضعف مدیریتی و نداشتن طرح و برنامه در رنج هستند و این ضعف خود را در عملکرد شهرداری ها نشان می دهد. یکی از نمونه های بارز نبود مدیریت قوی را در روزهای سفر هیئت دولت به استان دیدیم که شهرداری ها هیچ طرح جدیدی برای تصویب کردن نداشتند. معاون عمرانی استاندار در آخرین گفته های خود به 353 میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده در استان اشاره کرد که در دو سال گذشته به شهرداری ها داده شد ولی مشخص نیست این اعتبار صرف چه چیزی شده است.
به گزارش کبنا، مسوولان استانداری ضمن انتقاد از رویه شهرداری ها به این موضوع اشاره کرده اند، شهرداری های استان باید پاسخگو باشند که این اعتبار صرف چه چیزی شده، و چرا به وضعیت ظاهری شهرهای استان رسیدگی نمی کنند. محرومیت در چهره شهرها مشخص است و شهرداری ها بخاطر ضعف مدیریتی خود، اعتبارات را به دور از چشم شهروندان خرج چه چیزی می کنند؟
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری خود با رسانه ها گفت: 353 میلیارد تومان در این دو سال به شهرداری ها اعتبار داده شد. این میزان بدون اعتبار قیر رایگان بوده است، بیش از 10 هزار تن قیر رایگان در اختیار شهرداری ها قرار داده شد.
کیامرث حاجی زاده گفت: این میزان اعتبار بدون هزینه هایی است که دولت به عنوان اعتبار بودجه عمرانی به شهرداری ها داده است.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار «کبنا نیوز» خواستار شفاف سازی در خصوص ۳۵۳ میلیارد اعتباری شد که از محل ارزش افزوده به شهرداری ها داده شده است.
کیانی باوند در این خصوص گفت: هم معاونت عمرانی در اینجا مسوول است و هم شهرداری ها باید پاسخگوی مردم باشند. اعتبارات ارزش افزوده که از طریق مالیات از مردم گرفته می شود باید با ارائه خدماتی مثل زیباسازی چهره شهری، لکه گیری خیابان ها، تغییر و ایجاد مبلمان شهری به خود مردم برگردانده شود.
باوند با بیان اینکه «مشخص نیست و نمی دانیم که این اعتبار کجا هزینه شده» افزود: باید برای مردم شفاف سازی شود، درست نیست پولی از مردم اخذ شود و در جای دیگری هزینه شود. شهرداری ها باید در خصوص تمام هزینه هایشان شفاف باشند تا خودشان به دردسر نیفتند.
کیانی باوند رییس شورای اسلامی استان گفت: مدیران زیادی به شهرستان ها سفر می کنند و وعده های زیادی به مردم می دهند  ولی نمی گویند این وعده ها را چگونه و چه زمانی عملی می کنند.
باوند بیان کرد: مدیران به وعده های خود عمل کنند، در غیر این صورت همه چیز را به مردم خواهیم گفت و اسامی مدیرانی که با مردم صادق نیستند را اعلام می کنیم.
به گزارش کبنا، شفافیت اصل بسیار مهمی است که مدیران غالبا فقط برای اهداف سیاسی خود بکار می گیرند، در حالی که اگر شفافیت وجود داشت، رضایت بیشتری نسبت به عملکرد مدیران ایجاد می شد، شهرداری های استان از ضعف مدیریتی زیادی رنج می برند. حالا شهرداری ها باید این موضوع را شفاف کنند تا مردم بدانند این هزینه ها کجا رفته است؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ملا کیان باوند لطفا به مردم بگید چکار کردند
Iran, Islamic Republic of
این شهرداریها حقوق کارگر ها راکه نمی دن هیچ خیابونهای شهر یاسوج پر از چاله و چوله هست کاش یه مسعولی از پایتخت می اومد بازدید از آریوبرزن به طرف جاده نغاره خونه تا پل سوم اصلا نمیشه پیاده هم را رفت.
Iran, Islamic Republic of
اصلا نمیدونیم این استان بازرسی داره یا نه چرا در شهرداری کسی نظارت مستقیم نداره. اصلا استاندار کارش چیه/ چرا استانداری پول به شهرداری نمی دهد که پول کارگراش را پرداخت کنه
عربی
Iran, Islamic Republic of
اگر ریسی اومد استان همه چیز بهش میگم.. کاش نیاد و گر نه خیلی از مدیران باید پستشون از دست بدهند
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1