تاریخ انتشار
جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۵۷۶۳۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اینترنت پرسرعت برای روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد / تکلیف جاده‌های تخریب شده روستاها چه می‌شود؟

۲
۰
اینترنت پرسرعت برای روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد / تکلیف جاده‌های تخریب شده روستاها چه می‌شود؟
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال امسال برای زیر ساخت‌های ارتباطی و پوشش شبکه‌های تلویزیونی مناطق مختلف این شهرستان بوِِیژه مناطق کم برخوردار اختصاص یافت.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده امروز ( جمعه 7 بهمن ماه 1401) در حاشیه سفر به روستاهای دیل، مارین، آرو و... شهرستان گچساران، اظهار داشت: هم اکنون کار‌های جهادی مختلفی در مناطق مختلف استان برای رفع محرومیت زدایی در دست اجراست.
وی بیان کرد: تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویر احمد تا اردیبهشت سال آینده از نعمت اینترنت پرسرعت با فیبرنوری برخوردار خواهند شد.
احمدزاده تصریح کرد: برای این اقدام مهم و تأثیر‌گذار بیش از هشت هزار میلیارد ریال اعتبار امسال در نظر گرفته شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد به توجه جدی دولت به تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های‌های مختلف از جمله راه روستایی، آب آشامیدنی، مخابرات، ارتباطات و دیگر حوزه‌ها اقدامات بسیار مؤثری در مناطق محروم استان برداشته شده است.
احمدزاده با اشاره به گلایه برخی از مردم روستا از نبود شبکه تلویزیون استان، گفت: بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال امسال برای رفع مشکل شبکه‌های تلویزیونی در استان در نظر گرفته شده که با این میزان اعتبار مشکل گیرنده‌های تلویزیون شهرستان گچساران برطرف خواهد شد.
وی ابراز کرد: دهستان گرمسیری گچساران دارای استعداد‌های زیادی در بخش کشاورزی و گردشگری است و که با تلاش دولت سیزدهم عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی ویژه‌ای در این منطقه آغاز و اجرا شده است.
احمد‌زاده بیان کرد: این مناطق روستایی استان هم اکنون دارای مشکلات زیادی در زمینه باغات، اینترنت و تأمین آب آشامیدنی هستند.
وی با بیان اینکه هم اکنون آبرسانی اراضی دیم مناطق آرو و دیل از سد کوثر در دست مطالعه است تصریح کرد: در این مناطق حدود هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که باید از ظرفیت‌های سد کوثر برای آبیاری این مناطق اقدامات مؤثری انجام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال تاکنون برای بهبود و توسعه کانال آبرسانی نازمکان‌ها هزینه شده است.
احمد‌زاده تصریح کرد: در این طرح ۵۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستا‌های رودبال، اسلام آباد، سر تیره، روستای سید جمال الدین و گربستان نازمکان‌ها را تأمین آب شده است.
وی ابراز کرد: مشکلاتی در زمینه این کانال‌های آبیاری وجود دارد که در برخی از نقاط نیاز به بهسازی و لایه روبی دارند و به همین دلیل اعتباراتی ازمحل سفر دولت و اعتبارات استانی برای تسویه بدهی این طرح به پیمانکاری اختصاص یافت.
احمدزاده گفت: جاده برخی از روستا‌های مناطق گرمسیری گچساران بر اثر بارندگی‌های هفته گذشته تخریب شده که باید اعتبارات برای تعمیر این مکان‌ها اختصاص یابد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان گچساران سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به روستای دیل و آرو سفر احمدزاده به روستای دیل و آرو
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Romania
اقای استاندار روستای حسن اباد دلی اولاد علی مومن در ده کیلومتری شهر نه اینترنت دارد نه جاده خوبی دارد ونه شبکه تلوزیونی لطفا پیگیری کنید در این چهل سال انقلاب هرچه بودجه مناطق محروم می اید همه به سمت زیلایی وقله ریسی ودیشموک وباشت می رود در حالی که روستاهای مثل این روستا درده کیلومتری مرکز استان در محرومیت کامل بسر می برد !!!!!!
Romania
بنازم اميد صالحي، خدايي بعض برخه
پایان دلار توافقی

پایان دلار توافقی

نرخ توافقی دلار از بازار ارز ایران حذف شد و سرانجام بانک مرکزی قیمت‌های بازار آزاد را ...
اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

چند تن از نمایندگان مجلس برای چندمین با در جلسه علنی در نطق‌های میان دستور و تذکرات کتبی ...
«فضای باز» ضرغامی

«فضای باز» ضرغامی

 نامش عزت‌الله است و کنيه‌اش ضرغامي، اهل نازي‌آباد است و گاه‌‌گاه درکنار ناصر ايماني ...
1