تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۵۷۵۳۸
در نشست شورای فرهنگ عمومی سوق مطرح شد؛

از تلاش برای تبیین رشادت ها و شهادت هایی که موجب تنومند شدن انقلاب اسلامی شد تا دعوت از مسئولان و رصد مشکلات مردم از نزدیک

۱
از تلاش برای تبیین رشادت ها و شهادت هایی که موجب تنومند شدن انقلاب اسلامی شد تا دعوت از مسئولان و رصد مشکلات مردم از نزدیک
کبنا ؛نشست شورای فرهنگ عمومی شهر سوق با موضوعیت ایام الله دهه فجر در دفتر امام جمعه سوق برگزار شد.
به گزارش کبنا، عبدالکریم و عبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: انقلاب ما با رهبری امام امت ، باعث تحولات عمیقی در داخل کشور و جهان شد.
عبودی از شکوفایی معنوی و گرایش مردم به سمت ارزش‌های اسلامی، گسترش آزادی های مشروع، فعال شدن حوزه و دانشگاه در صحنه های علمی و اجتماعی، حضور فعال زنان در انقلاب و بالا رفتن منزلت زن در کشور به عنوان مهم ترین تحولات انقلاب نام برد.
وی دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و تولد دوباره اسلام را یادآور شد و از ایمان و اراده مردم، جلوه اسلامی، نفوذ معنوی رهبر و وحدت مردم به عنوان برخی از عواملی که موجب پیروزی این انقلاب شد نام برد.
عبودی با بیان اینکه دهیاران سفیران فرهنگی در هر روستا هستند افزود: شما در روستاها و مناطق خود تلاش کنید تا دستاوردهای انقلاب بیان شود و رشادت ها و شهادت هایی که باعث تنومند شدن این انقلاب شده را بیان کنید و بدانید، دشمن سخت در اشتباه است که فکر می‌کند می‌تواند به این انقلاب آسیب برساند.
حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل _ امام جمعه سوق _ و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر سوق در این نشست با بیان اینکه برگزاری جشن ها در روستاها، دعوت از مسئولان و گفتگو مردم آن‌ها باید اتفاق بیفتد تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و تلاش کنند تا کمبودها و مشکلات رفع گردد افزود: مشکلاتی وجود دارد، اما دستاوردهای نظام و انقلاب را باید به گوش مردم رساند.
امام جمعه سوق با بیان اینکه باید رفع نواقص در اولویت کار مسئولان باشد افزود: هر کدام از مسئولان شهرستانی و استانی که نیاز بود، بنا به وظیفه و ضرورت دعوت شود تا در بین مردم بیایند و مشکلات مردم را ببینند، این برای جذب اعتبارات بیشتر مهم است.
حجت الاسلام کیانی اصل به جشن انقلاب که از اهمیت بالایی برخوردار است اشاره کرد و افزود: دهیاران و شهرداری تزیین ورودی های شهر سوق و روستاهای بخش سوق را در نظر داشته باشند، جشن دهه فجر در روستاها و شهر سوق برگزار و شور نشاط ایام الله دهه فجری ایجاد کنید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه با بیان اینکه انتظار می‌رود فضای دهه فجری در روستاهایمان ایجاد شود افزود: این نیاز به همکاری دهیاران دارد و در راستای جهاد تبیین، مسئولان عملکرد خود و خدمات انقلاب از آغاز تا کنون را بیان کنند و به مشکلات و کمبودهای مردم گوش دهند و همت کنند تا مشکلات مردم حل شود.



نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1