تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۵۷۲۸۷
رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه خبر داد؛

کمک یک میلیاردتومانی به ایتام پاتاوه

۰
کمک یک میلیاردتومانی به ایتام پاتاوه
کبنا ؛رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه گفت: حامیان نیکوکار یک میلیارد و 200 میلیون تومان از ابتدای سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد کمک کردند.
به گزارش کبنا، جان محمد آبسالان، رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه گفت: طرح اکرام و ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان یتیم و فرزندان محسنین و تامین نیازمندیهای آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان و ساتیر موارد در این نهاد اجرایی شده است .
وی افزود: افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش آموزخاص و دیگر موارد اقدام می کنند.
ابسالان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۲ یتیم و فرزند محسنین از حمایتهای مادی و معنوی کمیته امداد اداره پاتاوه برخوردار هستند گفت : از این تعداد ۱۰۹ نفر یتیم و مابقی نیز فرزندان محسنین هستند که تعداد کل حامیان طرح اکرام و محسنین این اداره ۷۳۴ نفر است.
رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه افزود: میزان مساعدت و کمک های حامیان در سال جاری مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ یک میلیارد آن نقدی و ما بقی بصورت غیرنقدی بوده است .
آبسالان در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین گفت: متقاضیان نیکوکار می توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، به به آدرس ekram. emdad.ir اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1