کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه خبر داد؛

کمک یک میلیاردتومانی به ایتام پاتاوه

30 دی 1401 ساعت 10:47

رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه گفت: حامیان نیکوکار یک میلیارد و 200 میلیون تومان از ابتدای سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد کمک کردند.


رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه گفت: حامیان نیکوکار یک میلیارد و 200 میلیون تومان از ابتدای سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد کمک کردند.
به گزارش کبنا، جان محمد آبسالان، رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه گفت: طرح اکرام و ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان یتیم و فرزندان محسنین و تامین نیازمندیهای آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان و ساتیر موارد در این نهاد اجرایی شده است .
وی افزود: افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش آموزخاص و دیگر موارد اقدام می کنند.
ابسالان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۲ یتیم و فرزند محسنین از حمایتهای مادی و معنوی کمیته امداد اداره پاتاوه برخوردار هستند گفت : از این تعداد ۱۰۹ نفر یتیم و مابقی نیز فرزندان محسنین هستند که تعداد کل حامیان طرح اکرام و محسنین این اداره ۷۳۴ نفر است.
رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه افزود: میزان مساعدت و کمک های حامیان در سال جاری مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ یک میلیارد آن نقدی و ما بقی بصورت غیرنقدی بوده است .
آبسالان در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین گفت: متقاضیان نیکوکار می توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، به به آدرس ekram. emdad.ir اقدام کنند.


کد مطلب: 457287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457287/کمک-یک-میلیاردتومانی-ایتام-پاتاوه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1