تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۴۵۷۰۳۳
در آئین بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) مطرح شد

روشنفکر: طرح رتبه‌بندی معلمان به آن معنایی که دنبال می‌شد اجرایی نشده

۱۶
۲
روشنفکر: طرح رتبه‌بندی معلمان به آن معنایی که دنبال می‌شد اجرایی نشده
کبنا ؛عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نمابنده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام رتبه‌بندی معلمان چون بعد از ۴۴ سال برای اولین بار است که اجرا شده، منابع و محدویت‌ها و فراز و فرود‌هایی داشته که این اشکالات رفع خواهد شد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکرروز شنبه در آئین بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و سالروز تأسیس شورا‌ها در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: گرچه نظام رتبه‌بندی به آن معنایی که دنبال می‌شد اجرایی نشده و خروجی بر اساس آن چیزی هم که مصوب شد بیرون نیامد و دستورالعمل بر آن اساس تنظیم نشد اما بر اساس صحبت‌های مقام عالی وزارت آموزش و پرورش اشکالات رفع خواهد شد.
وی افزود: قریب سه سال پیش بود که اولین بار در کمیسیون تلفیق در این خصوص پیشنهاد دادم و سه بار مطرح شد تا اینکه در نهایت توانستیم و به همت دست اندرکاران اعضای تلفیق تسریع کنیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح تصویب شد و کفی برای آن قرار داده شد و برای مثال کف افزایش حقوق هشت میلیون تومان و برای سقف آن هم شاخص‌هایی طراحی کردند.
روشنفکر ادامه داد: مابقی در حیطه اختیارات قوه مقننه نبود بنابراین ما تصویب کردیم و کلیات در اختیار حوزه اجرا قرار داده شد که طبق آخرین اطلاعات بیش از ۲۹ بار چکش کاری شده است.
وی ابراز کرد: اجرای نظام رتبه‌بندی در یک کلام سودمند است و هر چه جلوتر برویم مشکلات مرتفع خواهند شد و آن چه منویات کمیسیون و خواسته فرهنگیان بود قطعاً آموزش و پرورش پاسخ خواهند داد.
فاطمه فاطمه است

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا و میلاد حضرت امام و روز زن و هفته شورا‌های آموزش و پرورش، اظهار کرد: در اذهان و افکار این سؤال وجود دارد که حضرت زهرا (س )چه ویژگی‌هایی داشت که در دنیای اسلام و مذهب شیعه از منزلت و عظمت خاصی برخوردار بودند که در این رابطه احادیث و روایات زیادی وجود دارد.
روشنفکر گفت: سوره کوثر در‌شان حضرت زهرا (س)، آیه مباهله را در شأن حضرت فاطمه(س) و تأکیدات پیامبر نسبت به مقام حضرت زهرا که به عنوان نور چشم از وی یاد کرد همه منزلت حضرت فاطمه زهرا س را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: چند روز پیش هم مقام معظم رهبری فرمودند وقتی ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) را با استناد به حدیث بررسی کردند زندگی‌ایشان در سه باب بعد معنوی و دینی، ارزش و اهمیت زندگی خانوادگی و در بعد سیاسی، اجتماعی و مدیریتی ترسیم شد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین امام حسن عسکری (ع)می فرماید که ما امامان حجتی برای مردم هستیم اما حضرت زهرا (س) برای ما امامان حجت است.
روشنفکر تصریح کرد: شهید مطهری جملات زیبایی در مورد حضرت زهرا (س) دارد، در این خصوص از نقش وی پس از فوت پدر و هم نقشی که در کنار امام علی (ع) زندگی می‌کرد سخن به میان آورده است.
وی ادامه داد: در کتاب فاطمه فاطمه است آورده یک هزار و ۷۰۰ سال غربی‌ها پیرامون حضرت مریم تحقیق و تفحص کردند و حاصل این تحقیق‌شان این بود که حضرت عیسی فرزند حضرت مریم است و بالاترین توصیف بود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فاطمه زهرا س همسر امام علی و فرزند پیامبر و مادر امام حسین و زینب است و در نهایت شریعتی آورده که فاطمه فاطمه است چون فاطمه فاطمه است.
یکی از شاخص‌های توسعه مشارکت عمومی است
این نماینده مجلس گفت: سالروز تأسیس شورا‌ها در ایران در سال ۱۳۷۲ در مجلس مصوب شد اما به عنوان عضو ناظر شورای عالی آموزش و پرورش شاهدم در جا‌هایی مثل کرج به عنوان الگوی شورا‌های آموزش و پرورش کشور خوب درخشیده‌اند اما در بسیاری از جا‌ها آنطور که شایسته است در سطوح مختلف استانی و شهرستانی و منطقه‌ای نتوانسته‌ایم به خوبی ایفای نقش کنیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در دنیای امروز یکی از شاخص‌های توسعه مشارکت عمومی است.
وی تأکید کرد: شورای آموزش و پرورش زمانی می‌تواند موفق باشد که در دستور کارش و برنامه‌هایش بتواند از جامعه، نخبگان و دست اندرکاران و مدیران از افکارشان و برنامه‌های جمعی در جهت رفع مشکلات جامعه استفاده کند.
روشنفکر تصریح کرد: سیاست‌های یک استان در حوزه آموزش و پرورش و پیش‌بینی‌ها و خط مشی‌گذاری‌ها و مشکلات و محدودیت‌ها و موانعی که قابل پیش‌بینی است ما می‌توانیم در شورای عالی آموزش و پرورش استان و شهرستان و منطقه احصا و بررسی کنیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که اگر قرار است مشکلات آموزش و پرورش رفع شود قطعاً مدرسه، خانه و جامعه هر سه مورد باید دست به دست هم بدهند.

وی افزود: شاخص توسعه در دنیا بیشتر همدلی و همکاری و همراهی، تعاون و همسو بودن است و اگر قرار است یک مدیر در سطوح مختلف به اهداف و رسالتش برسد باید عناصر اساسی شامل مرحله نخست طرح و نقشه داشته باشد، هماهنگی و بسیج منابع مالی و مادی و انسانی را مد نظر قرار دهد.
روشنفکر ادامه داد: زمانی می‌توانیم اثر بخش باشیم و آموزش و پرورش بدرخشد که علاوه بر اینکه نقشه راه داشته باشیم و همدلی وجود داشته باشد و بتوانیم از بسیج منابع انسانی و مادی برای رسیدن به اهدافی که در برنامه‌ریزی طراحی شده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای رسیدن به رسالت آموزش و پرورش می‌طلبد که از کمترین امکانات، بیشترین استفاده شود که یکی از ویژگی‌های مدیریت جهادی هم همین است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
فقط بلده بره اداره کل آموزش ورورش و دوتاگپ بزنه و زی هم بره سی تهران
Iran, Islamic Republic of
ها بخدا
سطحش همینه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
عضو کمیسیون‌آموزشی که هیچ کاری برای آموزش استان نکرده
بهار
Iran, Islamic Republic of
وقتی شما عضو کمیسیون اموزش باشید موقع تصویب رتبه بندی خواب رفته باشین این هم میشه نتیجه اش
کارمندبهزیستی
Iran, Islamic Republic of
والا اینقدرشما نماینده محترم قول افزایش حقوق ومزایای سازمان بهزیستی رادادیدوالان که بودجه ۷هزارمیلیاردی برای سقف فوق العاده ویژه ۵۰درصدمصوب شده وهمچنین ازقبل هم مجوزافزایش هایی راداده بودندوهنوزاندرخم یک کوچه هستند...به نظر میادچون حضرتعالی ازبدنه آموزش وپرورش بودیدبیشترسنگ این سازمان رابه سینه زدیدوبقیه ارگانها وسازمان های دولتی ول معطل هستند...منتظر جوابیه حضرتعالی ازهمین سایت کبنا نیوزهستیم جناب دکتر...
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشان دکتر نیست
دوما ایشان کاره ای نیست
سوما ایشان تو این وادی ها هم‌نیست
Iran, Islamic Republic of
فقط خوش
Iran, Islamic Republic of
عکس غیر از این نداشتید ، عجب عکس دسته جمعی!!😁
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود برنماینده مقتدر بویراحمد ودنا انشاالله که باهمین روحیه انقلابی ادامه دهید
United States
استانی که تو و عزت خواه مسئولش باشید توقع پیشرفت ازش نداریم
Iran, Islamic Republic of
پس وظیفه خودت چیه وقتی رتبه بندی واقعی اجرا نشده چرا وزیر را استیضاح نمی کنید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر، بویراحمد، دنا و مارگون از ماست که بر ماست.
البته که آمدن دکتر خرامین لرزه بر اندام بعضی ها انداخته و وحشت کرده اند.
ککک
Iran, Islamic Republic of
مگه رتبه بندی اجراشد..ماکه خبردارنشدیم..
ای کاش بجای این جمله میگفتیدباآبرووشان معلم بازی شده.‌
حواسم نبودرئیسی هم گفت خوشحالیم که رتبه بندی راتمام کردیم
یعنی همون فازیک..خداخیرتون بده بااین امیددادن به جامعه فرهنگی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
طرح رتبه بندی معلمان و طرح ساماندهی نیروهای شرکتی دولت و مجلس فعلی رو از چشم همه انداخت
خدایی با جان و دل به رئیسی و نماینده بویراحمد رای دادم ولی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب و دولت همین دولت است. البته مجلس گامهایی برداشت مثل همین دو طرح ولی مجلس اقتدار نداره .
Iran, Islamic Republic of
و البته ضعیف تریبن نماینده تاریخ ما
دنا
Iran, Islamic Republic of
ضعف از سرو کله میباره با این مدیران ناکارامد.
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
1