تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۴۵۶۷۰۵
استاندار؛

بیش از 8 میلیارد تومان به کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

۰
بیش از 8 میلیارد تومان به کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری برای کتابخانه های عمومی استان اختصاص یافته است.
به گزارش کبنا از یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی احمدزاده امروز شنبه (17 دی ماه 1401) در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در سال جاری ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است، گفت: این رقم برای تکمیل و تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرهای چرام، لیکک و بردپهن زیلایی اختصاص داده شود.
استاندار با اشاره به اینکه پروژه هایی در این خصوص در استان داریم که چندین سال از عمر آنها می گذرد تاکید کرد: تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری نرسیده پروژه جدیدی تعریف نشود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه طی سال‌های اخیر از جوانان غافل شدیم و دشمن از این غفلت نهایت استفاده را برد، گفت: حوزه فرهنگ تلاش کنند در این خصوص طرح و برنامه های محتوایی ارائه دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه فرهنگی نیاز به اختصاص اعتبار بیشتری دارد، گفت: در نشست اخیر استانداران با رئیس جمهور پیرامون جنگ ترکیبی و نیاز به بازخوانی فرهنگی صحبت شد که مورد استقبال آقای رئیسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه نیاز است‌ توجه ویژه‌ای به بودجه‌های فرهنگی شود، گفت: در این دیدار اشاره کردم که تبلیغات اسلامی یکی از شهرستان‌های مهم استان فقط دو نفر نیرو دارد با دو نفر هم نمی‌شود کار فرهنگی انجام داد که امیدواریم در بودجه‌ سال آینده شاهد تحول در بودجه‌های فرهنگی باشیم.
بیش از 8 میلیارد تومان به کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
احمدزاده با اشاره به تغییر نگرش در کتاب خوانی گفت: کتاب‌خوانی از حالت سنتی گذشته حضور در کتابخانه‌ها تغییر کرده و شاهد گرایش مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان به کتاب‌های صوتی و دیجیتال هستیم که توصیه می‌کنم در این زمینه هم نهاد کتابخانه‌ها برنامه داشته باشند و در زمینه کتابخانه‌های دیجیتال هزینه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طلب ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیونی نهاد کتابخانه‌ها از شهرداری‌های استان افزود: از محل ارزش افزوده طلب کتابخانه‌ها پرداخت شود.
احمدزاده بیان کرد: معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان جانشین استاندار که رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان است در جلسات حضور پیدا خواهد کرد.
در ادامه هم جبارنژاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از فعالیت ۷۰ کتابخانه در سطح استان خبر داد و گفت: جمعیت عضو کتابخانه های عمومی استان از ۲۶ هزار نفر به ۴۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.
 در پایان این نشست احکام اعضای جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی استان توسط استاندار اهداء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1