تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۵۶۶۱۹
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار حساس پیش روی نفت گچساران با شهیدقندی؛ قهرمانی نیم فصل در یک قدمی / داریوش یزدی: نیازمند همدلی بیشتر هواداران و رسانه ها هستیم؛ راه طولانی در پیش داریم

۰
دیدار حساس پیش روی نفت گچساران با شهیدقندی؛ قهرمانی نیم فصل در یک قدمی / داریوش یزدی: نیازمند همدلی بیشتر هواداران و رسانه ها هستیم؛ راه طولانی در پیش داریم
کبنا ؛
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه ب مسابقات لیگ دسته دو فوتبال با هشت برد، ۲ تساوی و ۲ باخت موفق شده 26 امتیاز کسب کند و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم شهید قندی یزد در یک قدمی صدرنشین قرار گیرد، تیم داریوش یزدی تاکنون خوب و بی حاشیه بازی های خوبی را از خود نشان داده، اما به گفته این سرمربی فوتبال راه طولانی در پیش است، هفته آخر نیم فصل، تیم گچسارانی میزبان تیم اول جدول رده بندی است و این حساس ترین بازی نفتی ها به حساب می آید.
به گزارش «کبنا»، در هفته دوازدهم گروه (ب)لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم نفت وگاز گچساران به یک برد خارج از خانه دست پیدا کرد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میهمان تیم شهرداری ماهشهر بود و توانست میزبان خود را با نتیجه ۲ به یک از پیش رو بردارد.
گل‌های تیم نفت وگاز گچساران را در این دیدار امید علیپور و سعید کریمی بازیکنان پرورش یافته رده‌های پایه تیم فوتبال نفت وگاز گچساران وارد دروازه حریف کردند.
نفت وگاز با این برد ۲۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی گروه (ب) رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور باقی ماند.
تیم فوتبال نفت وگاز گچساران ۲۰ دی ماه در حساس ترین بازی خود در انتهای نیم فصل اول، میزبان تیم شهید قندی یزد خواهد بود.
تیم شهید قندی در حال حاضر در رده اول جدول گروه ب است و تیم گچسارانی نیز در رده دوم قرار دارد. داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال گچساران از این بازی به عنوان یک فینال نام برده، بازی ای که ممکن است وضعیت جدول رده بندی را تغییر دهد.
قهرمانی نیم فصل در یک قدمی
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه تنها یک امتیاز با صدرنشین جدول رده بندی لیگ دسته دوم فاصله داریم تاکید کرد: امیدوار به قهرمانی در نیم فصل هستیم.
داریوش یزدی اظهار داشت: بازیکنان نفت و گاز گچساران در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و امیدواریم، قهرمان نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور شویم.
وی بازی با شهید قندی به عنوان آخرین دیدار نیم فصل رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال امسال را یک بازی فینال گونه توصیف کرد.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با یادآوری اینکه بازی با شهیدقندی یزد در ورزشگاه خانگی شهدای نفت و گاز شهردوگنبدان برگزار می شود ابرازامیدواری کرد: نفت و گاز گچساران بتواند قهرمان نیم فصل شود.
یزدی با اشاره به اینکه قهرمان ۲ گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صورت مستقیم و همچنین برنده ۲ تیم رده دومی گروه های اول و دوم در دیدار پلی اف به لیگ یک صعود می کند گفت: راه طولانی تا موفقیت در مسابقات امسال پیش رو داریم.
وی ادامه داد:تحقق صعود تیم نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول فوتبال به عنوان آرزوی دیرینه مردم این شهرستان نیازمند همدلی بیشتر هواداران و رسانه های ارتباط جمعی است.
باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
1