تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۵۶۵۲۰
آگهی و تبلیغات /

انتشار ویروسی با نام تلگرام ضد فیلتر برای اپل یا آیفون

۲
انتشار ویروسی با نام تلگرام ضد فیلتر برای اپل یا آیفون
کبنا ؛اگر که به دنبال تلگرام ضد فیلتر برای اپل (آیفون) می‌گردید ، در واقع به دنبال ویروس هستید ! اگر که باور ندارید ، در ادامه همراه ما باشید.
تا کنون هیچ نسخه غیر رسمی از تلگرام برای سیستم عامل ios (اپل) در اپل استور منتشر نشده است!
با ورود به اپل استور (apple store ) و جستجوی نام تلگرام (Telegram)، هیچ نسخه ای به جز تلگرام رسمی را مشاهده نخواهید کرد!

تلگرام طلایی ضد فیلتر برای اپل
اما زمانی اوضاع بدتر می‌شود که وارد گوگل شوید و فقط کلمه‌ی دانلود تلگرام طلایی را در گوگل سرچ کنید و در ادامه آن به پیشنهاد گوگل ، اپل و ios را مشاهده می‌کنید .(به دلیل اینکه کاربران بسیار زیاد تلگرام طلایی اپل را جستجو می‌کنند)

هیچ نسخه ای از تلگرام طلایی برای اپل وجود ندارد ! اما سایت هایی که برای شما نمایش داده می‌شود ، تمام تلگرام های غیر معتبر را برای دانلود قرار داده اند.
شاید فکر کنید که تلگرام های منتشر شده برای اپل خطری ندارند یا اینکه اپل از امنیت بالایی برخودار است. این دو کاملا بحث جدایی دارند. زیرا اپل فقط برنامه هایی که در اپل استور منتشر می‌شوند را مورد بررسی قرار می‌دهد و هرگونه فعالیت مشکوکی را متوجه می‌شود.
 بست گرام (bestgram) برای آیفون / اپل
حدود 1 سالی است که نرم افزاری با عنوان بست گرام برای اپل منتشر شده است و با سوئ استفاده از نام بستگرام ، منتشر می‌شود . باید بدانید که بست گرام مانند تلگرام طلایی ، هیچ نسخه ای برای ios منتشر نکرده است . بست گرام فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و فقط از طریق گوگل پلی (Google Play) قابل دانلود است.
 موبوگرام اپل / آیفون
و اما معروف ترین نسخه‌ی فارسی تلگرام پیشرفته ، mobogram . بالای 50% از کاربران،  تلگرام پیشرفته را با نام موبوگرام می‌شناسند.اما این مسئله را فراموش کرده اند که موبوگرام ، حدود 5 سال است که غیرفعال شده است !
اما متاسفانه همچنان کاربران به دنبال نسخه های مختلف دسکتاپ و اندروید و اپل این برنامه هستند ، در صورتی که تمام نسخه هایی که با نام موبو گرام منتشر می‌شوند ، فقط از این نام سوئ استفاده کرده اند.
تلگرام ایکس اپل (telegram x)

عجیب ترین مورد مربوط به اپل استور، عدم اجازه‌ی فعالیت به تلگرام ایکس بوده . تلگرام x توسط خود telegram inc رسمی منتشر شده است.
این مسئله برای اپل بسیار مهم است. هیچ نسخه‌ی غیر رسمی از هیچ گونه برنامه ای یا هیچ ورژنی از هر برنامه مشابه به هم ، اجازه فعالیت نخواهند داشت. در فروشگاه اپل، هیچ گونه ریسکی برای در خطر انداختن اطلاعات کاربران صورت نمیگیرد.
 الگرامی / گراف مسنجر
الگرامی و گراف مسنجر (تلگراف) نیز دو نسخه‌ی معروف دیگر از تلگرام پیشرفته هستند که بر روی سیستم عامل اندروید ، جمعا بیش از 10 میلیون نصب دارند . با وجود نصب بالا بر روی اندروید ، بسیاری بر این باور هستند که نسخه‌ی اپل این برنامه ها نیز قابل دریافت هستند.
با یک جستجو در گوگل، متوجه می‌شوید که صد ها هزار نفر به دنبال نسخه‌ی اپل الگرامی و تلگراف هستند ، اما با چیزی جزئ ویروس مواجه نخواهند شد !
 توجه: به هنگام نصب هرگونه نرم افزار جدا از اپل استور ، با هشداری مواجه می‌شوید که نوشته "اپل هیچ گونه مسئولیتی بابت نرم افزار ناشناس را بر عهده نخواهد گرفت " و این پیام یعنی آن برنامه توسط امنیتی ترین بخش ios یعنی apple store قابل تایید نیست !
اگر از گوشی موبایل اپل استفاده می‌کنید ، بهترین پیشنهاد ، استفاده از نسخه رسمی و اصلی تلگرام (ساده) است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

برای چندمین‌بار صحبت از برنامه مجلس برای استیضاح چند وزیر دولت مطرح شده است؛ این‌بار ...
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
1