تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۵۶۳۷۰
اخبار ورزشی؛

روایت برگزاری مسابقات مینی فوتبال مرحله نیمه نهایی کهگیلویه و بویراحمد / شناسایی دو بازیکن برای اردوی تیم ملی مینی فوتبال

۱
روایت برگزاری مسابقات مینی فوتبال مرحله نیمه نهایی کهگیلویه و بویراحمد / شناسایی دو بازیکن برای اردوی تیم ملی مینی فوتبال
کبنا ؛
مسابقات مینی فوتبال مرحله نیمه نهایی منطقه دو استان، کهگیلویه بزرگ در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان لنده در روستاهای مال ملا  و ایدنک برگزار شد.
به گزارش کبنا، در بخش آقایان سه تیم روستای دمهد نماینده شهرستان کهگیلویه، دهیاری روستای بلدان نماینده شهرستان چرام و چهارراه آل طیب نماینده شهرستان لنده در زمین چمن مصنوعی روستای مال ملا به مصاف هم رفتند
در بازی اول نماینده چرام 5 بر۲ نماینده لنده را شکست داد.
در بازی دوم نماینده کهگیلویه ۴بر۲ ازسد نماینده لنده گذشت تا نماینده لنده با دو باخت از دور مسابقات حذف شود.
برای قهرمانی این مرحله دو تیم نماینده کهگیلویه  و چرام به مصاف هم رفتند. چرامی‌ها با توجه به گل‌زده بیشتر احتیاج به یک مساوی داشتند  و نماینده دهدشت به برد نیاز داشت.
بازی به قضاوت حاتمی  و نظری شروع شد و این تیم روستای دمهد بود که موفق شد ۱۵ دقیقه نیمه اول توسط صمصام سعید به گل اول بازی برسد. بلدانی‌ها که قیافه را باخته می‌دیدند تلاش زیادی کردند تا به گل برسند ولی بازی خوب  و تلاش دروازه‌بان دمهد باعث شد بلدانی‌ها راه به جایی نبردند.
در اوج بازی اعتراضات مربی دمهد به داور کاردستش داد تا با دو کارت زرد  و قرمز  و اخراج از زمین را برایش به همراه داشته باشد.
در ۱۵ دقیقه نیمه دوم ورق برای دهیاری روستای بلدان برگشت  و این تیم موفق شد با شوت علی خرمی به گل مساوی برسد. با این گل بازی به اوج  و گرمی خود رسید تا اینجا قهرمانی برای چرامی‌ها مسجل و دمهدی‌ها که نتیجه را از دست رفته می‌دیدن با روی آوردن به سیستم ۵ بازیکن دروازه‌بان خود را تعویض  و یک بازیکن دروازه‌بان جایگزین تا شاید با نفرات بیشتر نتیجه را تغیر دهند که فشار زیادی هم به حریف خود وارد کردند، ولی بازیکنان دهیاری بلدان با چنگ و دندان از دروازه  و نتیجه خود محافظت و چندین بارهم عکس العمل دروازه‌بان بلدان مانع تغیر نتیجه شد تا دراوج حملات دمهد بلدانی‌ها می‌رفتند که از ضدحملات خود استفاده کنند که حاصلی برایشان نداشت تا در ادامه بازی این سجاد گرما پوری بازیکن بلدان بود که با گل خود آبسردی بر تلاش دمهدی‌ها ریخت  و با این گل قهرمانی خود را تضمین کردند.
دقایق باقی مانده تغییری در نتیجه بازی حاصل نشد تا دهیاری بلدان شهرستان چرام به عنوان قهرمان منطقه دو استان به مرحله نهایی صعود کنند.

در بخش بانوان مسابقات با شرکت سه تیم دهیاری تنگ کوشک نماینده شهرستان کهگیلویه، چهاراه ال طیب نماینده شهرستان لنده و روستای گره‌ای نماینده شهرستان چرام در زمین چمن مصنوعی روستای ایدنک برگزارشد.
در بازی اول نمایده چرام یک برصفر ازسد نماینده لنده گذشت.
در بازی دوم نماینده کهگیلویه به مصاف نماینده لنده رفت که نماینده کهگیلویه تن به شکست ۲ برصفر داد.
بازی پایانی بین دو تیم دختران روستای گره‌ای نماینده شهرستان چرام  و دهیاری تنگ کوشک نماینده شهرستان کهگیلویه برگزار شد که نماینده چرام در یک بازی پرگل حریف خود را ۶ بر۱ شکست داد تا با 2 برد به‌عنوان قهرمان بخش بانوان راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شود.
این مسابقات با حضور خوبی معاونت توسعه ورزش اداره کل، همت پور رئیس هیئت روستای  و بازی‌های بومی محلی استان، نیکوئی، محمدی، کاظمی روسای ادارات ورزش وجوانان شهرستان‌های کهگیلویه، چرام  و لنده، رکان، یاری‌زاده، سعیدی روسای هیئت‌های روستایی  و باز‌های بومی محلی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام  و لنده، پژمان مسوول امور باشگاه‌های استان، حاتمی روابط عمومی اداره کل و رئیس کمیته مینی فوتبال استان، علی نعمتی رئیس هیأت هاکی شهرستان کهگیلویه، دوستکام ورزش  و جوانان سوق بخش مسابقات بودند.
قضاوت  و عوامل اجرایی مسابقات را همت پور، پژمان، حاتمی  و نظری عهده دار بودند.
قضاوت و عوامل اجرایی بانوان را حاجیوند نایب رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی استان و دانایی امور بانوان شهرستان لنده و قضاوت این مسابقات راحیل افشاریان از یاسوج و کلثوم آوخی از دهدشت برعهده داشتند.
از نکات این مسابقات به حضور دروازه‌بان تیم چهارراه آل طیب با یک پای قطع شده درون دروازه این تیم بود که چشم‌ها را به خود خیره  و از طرف خوبی معاونت توسعه ورزش اداره کل ضمن تجلیل از این دروازه‌بان هدیه‌ای به این بازیکن اهدا شد.
نکته دوم حضور عباس پژمان استعدادیاب فدراسیون مینی فوتبال بود که با نظارت این مسابقات دو بازیکن را جهت حضور در اردو‌های تیم ملی شناسایی کردند.
نکته سوم با حضور همه مسوولین حکم‌های قهرمانی آقایان  و بانوان از طرف هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی استان به قهرمانان اهداشد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1