تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۵۵۱۶۸
دهمین ایثار ماندگار در سال 1401؛

اهدای اعضای بدن جوان ۲۷ ساله یاسوجی به بیماران نیازمند

۳
۷
اهدای اعضای بدن جوان ۲۷ ساله یاسوجی به بیماران نیازمند
کبنا ؛معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دهمین ایثار ماندگار اهدا عضو در سال جاری در بیمارستان شهید دکتر جلیل انجام شد.
به گزارش کبنا، دکتر محمود شهامت در این خصوص بیان داشت: مرحوم سید محمد رحیمی ناصر آباد از توابع سپیدار مرکزی بدنبال سانحه تصادف در تاریخ ۸ آذر ماه سال جاری به بیمارستان شهید دکتر جلیل منتقل و در بخش آی سی یو یک بستری شد.
وی اذعان داشت: بیمارانی که مرگ مغزی آنان احراز شود، به شرط وصیت بیمار یا موافقت ولی میت جهت پیوند‌ به بیمارانی که ادامه حیاتشان به پیوند عضو یا اعضای فوق بستگی دارد، اهدا می شود.
وی افزود: بر این اساس پس از تایید کمیته مرگ مغزی دانشگاه و با اعلام رضایت خانواده نوع دوست آن زنده‌یاد نسبت به اهدای اعضای قابل پیوند وی اقدام شد.
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: با هماهنگی و همکاری تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر جلیل کلیه ها و کبد آن مرحوم برداشت و برای پیوند به بیماران نیازمند به مرکز فوق تخصصی ابوعلی سینای شیراز ارسال شد.
سید سینا سعیدی بیان کرد: با اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم سید محمد رحیمی ناصر آباد، دهمین ایثار ماندگار استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

خسته
Iran, Islamic Republic of
عرض تسلیت خدمت خانواده محترم بزرگوار حاج اقا رحیمی پدر بزرگوار محمد جان درود خدا بر این خانواده بزرگ و نوع دوست انشالله که روح آن عزیز در آرامش و صبر عظیم برای مادر و خواهران محمد جان خواستارم ،بودنت مایع افتخار رفتنت هم افتخار آفرین روحت شاد سید خوش ذات
..
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی خوشحالم از اینکه مرحوم به ارزوی قلبی که داشت رسید و میدانم که روحش شاد است از اینکه جان چندین انسان را نجات داد محمد جان روحت شاد و یادت گرامی باد😔
دل شکسته
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد مرد خوش خنده و خوش ذوق و شاعر ..
حیف نزدیک عروسیت بود جشن عروسی نگرفتی ولی باعث خوشحالی چند خانواده شدی..
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

برای چندمین‌بار صحبت از برنامه مجلس برای استیضاح چند وزیر دولت مطرح شده است؛ این‌بار ...
1