تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۵۴۵۵۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

آمریکا از سال ۵۷ تاکنون به فکر براندازی جمهوری اسلامی ایران است

۱
۰
آمریکا از سال ۵۷ تاکنون به فکر براندازی جمهوری اسلامی ایران است
کبنا ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنی آمریکا با ایران به کودتای ۲۸ مرداد باز می‌گردد و استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب تاکنون به فکر براندازی جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در نشست بصیرتی با اصحاب رسانه با اشاره به انجام جهاد تبیین در شرایط مهم کنونی گفت: رسانه‌های بیگانه بخش عمده‌ای از طراحی و پشت صحنه همه فتنه به خصوص فتنه اخیر را بر عهده دارند و از ظرفیت فضای مجازی برای بی‌ثبات‌سازی نظام جمهوری اسلامی ایران بهره می‌برند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رسالت سنگین رسانه برای تبیین و روشنگری افکار عمومی در فتنه اخیر دشمن افزود: به فرموده امام علی(ع) کسانی می‌توانند پرچم‌دار حق را برافراشته نگاه دارند که اهل بصیرت، بینش و آگاهی ناب سیاسی در مواقع ضروری باشند، صبر و استقامت و پایداری داشته و اهل علم و آگاهی و دانایی باشند.
وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از جامعه اسلامی در زمینه جهاد تبیین گفت: جهاد به معنای مجاهدت همراه با تحمل سختی‌ها، برداشتن موانع و بیان هر آن چیزی است که باعث پیشرفت و اقتدار می‌شود و‌امید را در دل جامعه زنده می‌کند.
حکمتی‌نیک با اشاره به اینکه دو خطر عمده در کمین نظام اسلامی است یادآور شد: دشمنان بیرونی و دشمنان داخلی درصدد هستند تا اقتدار جمهوری اسلامی را از بین ببرند و مانع رشد شوند که راه مبارزه با این دو خطر‌ایستادگی، مقاومت و جهاد است، البته جهاد تنها به معنای جهاد نظامی نیست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن جنگ در هر حوزه‌ای را راه‌اندازی کند باید متناسب با آن حوزه جهاد صورت گیرد، گفت: راه مبارزه با دشمن در جنگ اقتصادی جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.
حکمتی‌نیک به عرصه‌های جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: معارف اسلامی و آموزه‌های دینی از عرصه‌های جهاد تبیین است، هنوز در حوزه دفاع مقدس ناگفته‌هایی وجود دارد که باید به آن پرداخته شود، عرصه دیگر جهاد تبیین موفقیت‌های علمی، بنیه دفاعی و سایر حوزه‌ها است البته ضعف‌ها و کم و کاستی‌هایی به ویژه در حوزه اقتصادی است که باید به آن‌ها هم پرداخته شود.
وی در ادامه بر لزوم شناخت فتنه، عوامل، بازیگران و کارگردانان فتنه تأکید کرد و یادآور شد: دشمنی عمیق آمریکا با ملت ایران از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز شد و تاکنون به دلیل اختلاف ماهوی، استراتژی و راهبردی، قائل نبودن به موضوع، حزب، فرد و گروه خاصی هم ادامه داشته است.
حکمتی‌نیک با اشاره به اینکه اولین راهبرد آمریکا علیه ایران جلوگیری از تشکیل حکومت جدید و ادامه حکومت پهلوی بود، عنوان کرد: علی‌رغم همه تلاش‌ها، ایران اسلامی به پیروزی رسید و بعد از پیروزی ایران در سال ۵۷، آمریکا دومین راهبرد خود یعنی براندازی حکومت اسلامی ایران را با جنگ، تحریم، ترور، اختلاف قومی و قبیله‌ای و انواع و اقسام فتنه در پیش گرفت و کماکان ادامه داده است.
وی با اشاره به برنامه آمریکا در آغاز هزار سوم میلادی و مهار کشور‌ها از جمله ایران اسلامی گفت: آمریکا با استفاده از چند مزدور به دنبال مهار چند عنصر منحصر به فرد ایران اسلامی است. از جمله؛ عنصر قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران و عنصر قدرت علمی و در تلاش برای مهار جمهوری اسلامی ایران و معرفی خود به عنوان قدرت دهکده جهانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکنند
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1