تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۵۴۱۱۹
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

تا کاخ سفید را حسینیه نکنیم آرام نخواهیم نشست

۴
۰
تا کاخ سفید را حسینیه نکنیم آرام نخواهیم نشست
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: مردم امروز با حضور خود ثابت کردند که پای ولی فقیه و انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان‌ ایستاده‌اند.
به گزارش کبنا از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۶ آبان ماه ۱۴۰۱) با گرامیداشت روز ۱۳ آبان ماه این روز یوم الله را به عنوان یکی از مهم‌ترین روز‌های تاریخی و نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی دانست.
وحدانی فر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانش‌آموزان گفت: در این دیدار فرمایشات بسیار مهمی فرمودند که برای جامعه امروزی ما مهم و ضروری است، باید تلاش کنیم که این فرمایشات مقام معظم رهبری اجرایی شود.
وی با بیان اینکه مسأله دشمنی آمریکا با ما مسأله انقلاب اسلامی نیست، افزود: مسأله هویت ایرانی و دینی ماست، امروز آمریکا با انقلاب ما مخالف است.  
وی افزود: آن‌ها به دنبال این هستند که کسی در این مملکت حکومت کند و مردمی باشند که بله قربان گوی آن‌ها باشد.
وحدانی فر تصریح کرد: امروز ملت ایران باز با این حضور حماسی ثابت کرد که شعار ما از آبان ۵۷ تا آبان ۱۴۰۱ همچنان «مرگ بر آمریکا» است.
وی با بیان اینکه آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است اما با دو تفاوت، افزود: تفاوت اول روش‌های دشمنی پیچیده‌تر شده است و تفاوت دوم امروز آمریکا قدرت مسلط بر جهان نیست.
وی افزود: یک زمانی قدرت بلامنازع دنیا امریکا بود امروز در کشور‌های مختلف که حداقل امکانات نظامی ندارند آمریکا را عقب راندند و ما امروز نشانه‌های افول آمریکا را می‌بینیم.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه آمریکا می‌گوید می‌خواهم ملت ایران را آزاد کنیم، گفت: ما تا کاخ سفید را حسینیه نکنیم آرام نخواهیم نشست.
وی خطاب به جوانان و والدین گفت: در مسأله جهاد تبیین کوتاهی نشود، والدین به فرزندان‌شان تذکر دهند، و حقایق را به آن‌ها بگویند.  
وحدانی گفت: جوانان بدانید در جنگ روایت‌ها تحریف دشمنان راه نجات ما نیست، بلکه تحریف کارشناسان ما راه نجات کشور است.
وی گفت: اغتشاش گران بدانند که مماشات مسوولان و ملت ایران اندازه‌ای دارد، همه کسانی که اعتراض دارند فرزندان این ملت هستند اما به این منزله نیست که جنایت و خباثت برخی‌ها را، اسلحه کشیدن بر سر بسیجی ما، مامور نیروی انتظامی ما این قابل اغماض و چشم پوشی نیست، از مسوولان و قوه قضاییه می‌خواهیم که در اسرع وقت برای این اغتشاش گران برخورد شدید و اشد مجازات را داشته باشند.
وی با بیان اینکه آمریکا دنبال سوریه‌سازی است و موفق نمی‌شود، افزود: اینجا ولی فقیه، ارتش قهرمان، سپاه سرافراز، نیروی انتظامی دلاور، مردم و بسیجیان در صحنه دارد.
امام جمعه دهدشت گفت: مردم امروز با حضور خود ثابت کردند که پای ولی فقیه و انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان‌ایستاده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت حتما خسینیه میشه انشالا
Iran, Islamic Republic of
لطفا بعد از سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و رفع فساد و تبعیض، هدف خود را دنبال کنید.
این کامنت را به گوش ایشان برسانید لطفا.
Iran, Islamic Republic of
جناب حجت الاسلام: وقتی اقتصاد دنیا بر پایه پولی آمریکا تعیین تکلیف می شود، یعنی هنوز سلطه آمریکا حاکم است. وقتی قدرتهای تکنولوژی دنیا بدون اجازه آمریکا آب نمی خورند یعنی ... .
وقتی آقازاده های اصولگرا و اصلاحطلب مامن خود را آمریکا می دانند یعنی ... .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که از نظر اقتصادی کشور مستقل نشود و روی پای خود نایستاد ناچاراً بله قربانگویی است حالا غرب نباشه شرق....امتیازاتی که روسیه تاکنون بخاطر شرایط سیاسی در مقابل ما گرفته باج گیری دائمی است ماازترس آمریکا افتادیم در دام روسیه
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1