تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۵۴۱۱۷
در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

نفوذی‌ها در بدنه دولت

۰
نفوذی‌ها در بدنه دولت
کبنا ؛امام‌جمعه گچساران‌گفت: هنوز نفوذی در بدنه دولت وجود دارد و باید این رویه نیز اصلاح شود.
 حجت‌الاسلام سید‌امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: شهید مطهری فرمودند گاهی اوقات، زمان برخی مسائل را تفسیر خواهد کرد، روزی برخی‌ها می‌گفتند نیازمند سیستم دفاعی درکشور نیستیم اما امروز ایران اسلامی درعرصه نظامی به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته که دشمن را نگران و عصبانی کرده است.
وی افزود: باید توجه کرد که در هر اداره‌ای چقدر نیرو داریم و چقدر امکانات و رسانه بروز در اختیار دارند و چقدر اعتبار مالی دارند اما همچنان باید مراقب نفوذ باشیم، پول‌های صهیونیسم و اتحاد عبری_عربی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی ریخت و پاش می‌شود اما پول‌های بیت المال بعضا یا اختلاس می‌شود و یا خرج رقاصی، ولنگاری و انحراف نسل جوان‌مان می‌شود اما ترویج عرصه فرهنگ هم مهم است.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: آنچه لازم است معیشت مردم، امنیت مردم و فرهنگ مردم است، که علت بیشتر مشکلات هم سوء مدیریت و نفوذ است چرا که هنوز نفوذی در بدنه دولت وجود دارد و باید این رویه نیز اصلاح شود.
حجت الاسلام حجازی ادامه داد: دشمن شبانه روز توطئه می‌کند، خیلی‌ها می‌خواستند همراه دشمن ایران را همچون سوریه در دوران داعش کنند اما کور خواندند و ایران اسلامی هر روز مقتدرتر از گذشته به مسیرش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه خواهد داد.
خطیب جمعه گچساران گفت: برنامه دشمن این است که با فتنه‌انگیزی جلوی سرعت، رشد و توسعه ایران اسلامی را بگیرند اما موفق نخواهند شد، مردم باید هوشیار و بیدار باشند شبانه روز کومله، ‌دموکرات، داعش، منافقین، جیره خواران داخلی و... آب به آسیاب دشمن میریزند که لازم است درهمه مکان‌ها روشنگری و جهادتبیین کنیم چرا که همه هم مسئولیم و بایدحواس‌ها نیزجمع باشد.
وی افزود: یوم الله ۱۳آبان را گرامی می‌داریم چرا که روز ملی مبارزه با استکبارجهانی است، روح انسان مؤمن باید مدام درستیز با ظلم باشد، همین الان هم درون کشور هستند اما با دشمن به زبان دوستی حرف می‌زنند و لازم است مردم آگاه شوند و راه نجات را بیابند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: امروز بازگشت به عزت واقتدار منحصراً مقابله و‌ایستادگی دربرابر نظام سلطه است، باید با آشوبگران و برهم زنندگان امنیت کشورمان با قاطعیت برخورد کرد مماشات دیگر هیچ معنایی ندارد.
حجت الاسلام حجازی ادامه داد: شنبه ۱۴آبانماه شهادت فاطمه معصومه سلام الله علیهاست که تسلیت عرض می‌کنم، دشمن همچنان بدنبال ایجاد اغتشاشات درکشورمان است و مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند که ایران اسلامی مثل سایر کشورهاست و سازمان‌های بین‌المللی هم باید مثل سایر کشور‌ها با ایران برخورد کنند، و نکته دیگر اینکه فعلا کشور عراق درحال امن شدن است و دولت عراق تشکیل شد.
خطیب جمعه گچساران گفت: لازم است آگاه باشیم و منسجم و همدل و مطیع محض فرامین رهبری، که دشمن در این صورت هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1