تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۴۵۴۰۵۰
نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس شهر چیتاب

سید فرج الله پژمان: ندای هر دانش آموز در سیزده آبان برای آمریکا، حکم یک بمب هسته ای را دارد.

۲
سید فرج الله پژمان: ندای هر دانش آموز در سیزده آبان برای آمریکا، حکم یک بمب هسته ای را دارد.
کبنا ؛سید فرج الله پژمان: ندای هر دانش آموز در سیزده آبان برای آمریکا، حکم یک بمب هسته ای را دارد.
به گزارش "کِبنا" از چیتاب به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان همایش دانش آموزان خط انقلاب با محوریت استکبار ستیزی با حضور شورای اداری بخش، والدین و دانش آموزان در مدرسه شهید نوربخش شهر چیتاب برگزار شد.
سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۳آبان روز دانش آموز در اینباره گفت: دشمن در سناریوی از پیش طراحی شده علیه نظام ناخود آگاه در باتلاقی گیر کرده که هرچه بیشتر دست و پا بزند غرق تر میشود.
وی با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی با گذر از پیچ و خمهای متعدد (جنگ، ترور شخصیتها، تحریم، و فی الحال ظهور فتنه های قومیتی) در راه رسیدن به قله در ایستگاههای آخر منتهی اتصال به حکومت جهانی است افزود: دشمن با امتحان تمام راههای ضربه به نظام آخرین امیدش در سایه حمایت غول رسانه ای جهان به جنگ سایبری فتنه و نفاق میان قومیتهای کشورمان است.
امام جمعه کبگیان بیداری مردم در حماسه حضور میدان همایشهای متعدد انقلاب من جمله راهپیمائی سیزده آبانماه امسال را پاتک ملی در حربه های آخر دشمن برشمرد و گفت: حضور دانش آموزان در کنار والدین و اقشار متعدد مردم در راهپیمائی ۱۳آبان امسال دلخوشی نمادین دشمن را به حسرت توأَمان مُبَدَّل خواهد کرد.
وی حضور ونـدای هر دانش آموز در مراسمات پاسداشت ارزشهای انقلاب من جمله ۱۳ آبان را برای دشمن به منزله یک بمب هسته ای برشمرد. سخنران این همایش با اشاره به جبهه گیری فعلی دشمنان علیه جمهوری اسلامی و واکنش مردم در قبال صیانت از نظام تصریح کرد: برچسپ زدن، شایعه پراکنی، بمباران اطلاعاتی با پاره حقیقت گوئی، ایجاد تفرقه با سانسور تبلیغاتی، اهریمن سازی و ارائه پیشگوئی های فاجعه آمیز از مهمترین تکنیک‌های جنگ روانی دشمن در سیاه‌نمایی آرمانهای انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین پژمان خطاب به حاظرین در این همایِش خاطرنشان کرد: متولیانِ رسانه ها و مسئولان درجَـهٔ اولِ جهاد تبیین هستند ونباید بگذارند در خواستگاه دشمنان، مشکلات اقتصادی حماسه ها و پیشرفتهای کشور را از چشم مردم پنهان کند.
لازم به ذکر است زنگ استکبار ستیزی در حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای اداری، والدین و معلمین دانش آموزان توسط دو دانش آموز پسر و دختر به صدا درآمد.

-----------------------
خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1