تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۵۳۹۹۵
در جلسه شورای اداری کبگیان بامحوریت ۱۳ آبان مطرح شد

سید فرج الله پژمان: وحدت، همبستگی و انسجام ملی آخرین امیدهایِ دشمن را در ۱۳آبان امسال به یاس مبدل می کند

۲
سید فرج الله پژمان: وحدت، همبستگی و انسجام ملی آخرین امیدهایِ دشمن را در ۱۳آبان امسال به یاس مبدل می کند
کبنا ؛به گزارش "کِبنا" از چیتاب، به دعوت بخشدار و پیشنهاد مسئول شورای هماهنگی کبگیان جلسه هماهنگی راهپیمائی 13آبان با حضور امام جمعه چیتاب، مسئولان شورای اداری بخش دهیاران روستاهای تابعه و شوراهای شهر روستا در دفتر امام جمعه شهرچیتاب برگزارشد.
سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع و حساسیت دشمن در نحوه برگزاری راهپیمائی امسال گفت: مراسم روز ۱۳ آبان، پاسخ محکمی از سوی آحاد ملت ایران به برخی از فریب خوردگان و سیاست‌های آمریکاست. و به همت تمامی ادارات درون بخشی، مسئولین و مردم مراسم ۱۳ آبان امسال به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد. وی با بیان اینکه با توجه به حوادث اخیری که در کشور اتفاق افتاده است حضور حماسی مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال را مهر بطلانی بر استکبار آمریکا در منطقه و جهان برشمرد و گفت: در زمانیکه آمریکا درسایه نوکر دست نشانده اش مستبدانه در امورات کشورمان دخالت می کرد و نفت مارا به یغما می بُرد، همین ۱۳آبانها نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا، من جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان و دانشجویان پیرو خط امام بود. سید فرج الله پژمان با بیان اینکه مراسم یوم الله سیزده آبان فقط منحصر به حضور دانش‌آموزان نیست بلکه با حضور اقشار مختلف مردم و همچنین مسئولان برگزار خواهد شد، افزود: علارغم مقارن شدن این روز با روز جمعه دانش آموزان عزیز به همراه خانواده های خود در نمازجمعه در این مراسم شرکت خواهند نمود. وی عقب ماندن کشور از پیشرفت را مهمترین هدف دشمن در بلواهای اخیر برشمرد وگفت: دشمن نا امید تر از همیشه با دلخوشی به اغتشاشات در جبهه نفاق میان قومیتها، واحزاب مختلف قصد دارد با ترور امثال زوار شاهچراغها مردم را بترساند اما با این کار مردم را متحدتر از همیشه در سیزده آبان پرخروش تر از همیشه خواهد دید. ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان هم دراین جلسه بااشاره به فرارسیدن سیزده آبان گفت: آنچه الان مامسئولان را در صندلی ریاست درنهایت آرامش خاطر وامنیت حاضر برای خدمت رسانی به ملت قرار داده نظیر همین قیام 13آبانها است وخدائی ناکرده عدم حضور مامسئولان خیانت به آرمانهای انقلاب وخون شهداست. محسنی فر افزود: از شخص ریاست محترم جمهوری گرفته تا مَنِ بخشدار وتمامی کارکنان هیئت دولت در رده های متفاوت عِرق شرکت در یادمانهای انقلاب وبرگزاری ارزشهای دفاع مقدس با وظیفه ملی و دینی را داریم زیرا شریان حیاتی انقلاب وجود پر رنگ مردم ومسئولین باوحدت حضور در میدان است که به ما میفهماند دشمن تا لحظه آخر شیطان صفت ناامید نخواهدشد.
بخشدار کبگیان با تشکر از حضور مسئولان اداری در برنامه های فرهنگی مذهبی ملی بااشاره به فرار رسیدن یادواره روزهای شکل گیری قیام مردمی تثبیت انقلاب اسلامی گفت: تلاش دشمن در سرد مزاجی مردم، نسبت به برگزاری اعیاد ومناسک متعدد منتسب به آرمانهای انقلاب و دفاع مقدس نشانه ترس آنان از جهانی شدن انقلاب اسلامی در دنیاست که ماباید درنهایت تلاش بادل وجان از آن دفاع کنیم. بخشدار کبگیان با اشاره به فرارسیدن بارشهای پائیزی و احتمال وقوع سیلابهای ناشی از گل ولای فراوان خطاب به مسئولان دهیاران و مردم نیز هشدار داد.
در ادامه منوچهر کاشفی مسئول شورای هماهنگی کبگیان باتشکر از حضور حاظران در جلسه و تبریک فرا رسیدن سیزده آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و انقلاب در بیداد طاغوت زمان نشان از انفجار نوری بود که امروزه بعنوان انقلاب اسلامی مبدا بیداری جهان برای رهایی از یوغ ظلم وستم است.
مسئول شورای هماهنگی کبگیان تصریح کرد: تجلی حضور شماعزیزان باهماهنگی افراد مرتبط باحیطه کاری خود در شکوه حضور مردم این حماسه حضور را داغتر از سالهای گذشته به رخ جهانیان خواهد کشید زیرا دشمن در روئیای نامعقولش بدنبال جبران تسخیر لانه خود درپی تخریب انقلاب و ولایت فقیه است اما مردم کبگیان باحضور خود در راهپیمائی۱۳آبان امسال از مصلی شهر تا میدان بسیج در مرکز بخش همگام با آحاد ملت ایران بازهم امیدهای دشمن و آرزوی فتنه گران را به یَـأس مبدل خواهند کرد.
در این جلسه هر یک از ادارات گزارشی از روند اجرای برنامه‌های خود را ارائه کردند و درباره برخی از برنامه‌های محوری، بحث و تبادل نظر شد.
لازم به ذکر است: غباروبی گلزار شهدای شهر چیتاب باهمکاری کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در روز چهارشنبه، همایش ۱۳آبان بامحوریت زنگ استکبارستیزی در مدرسه شهید نوربخش چیتاب توسط اداره آموزش و پرورش کبگیان، ایستگاه تست سلامت مرکز بهداشت درمانی شهدای چیتاب در پایگاه نمازجمعه، آمادگی مسئولان دهیاران به همراه مردم روستاهای بخش جهت حضور در نمازعبادی سیاسی جمعه برای شرکت در راهپیمائی ۱۳ آبان از مصوبات این جلسه بود.

-------------------
خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1