تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۵۳۴۴۷
درنشست مدیرکل زندان‌ها و مدیر شعب بانک صادرات مطرح شد؛

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به 25 نفر از زندانیان آزادشده کهگیلویه و بویراحمد

۰
پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به 25 نفر از زندانیان آزادشده کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در دیدار مدیر کل زندان ها با مدیریت شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت اشتغال زندانیان آزاد شده و اعطاء تسهیلات خود اشتغالی بر اساس تفاهم نامه فی مابین تأکید شد.
به گزارش کبنا، در این نشست منصور بیژنی مدیرکل زندان ها اظهار داشت: زندانیان محصول همۀ جامعه است که نیاز است با تشریک مساعی نهاد ها و دستگاه‌های مرتبط در باز اجتماعی شدن آنان و کمک به سازگاری با جامعه اهتمام جدی داشته باشند.
وی گفت: بر اساس تفاهم نامه های فی مابین در سند بالا دستی، بانک صادرات متعهد شده در اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده که از طریق مرکز خدمات اجتماعی معرفی شوند تا مبلغ یک میلیارد ریال وام به آنان پرداخت نماید.
مدیر کل زندان ها در ادامه افزود: اشتغال مهمترین مؤلفه برای عدم بازگشت زندانی است که اگر صاحب شغل و حرفه ای باشد بازگشت او به زندان بسیار کاهش می یابد لذا دریافت تسهیلات و ایجاد شغل برای او تحت حمایت سازمان زندان ها و با نظارت مرکز خدمات اجتماعی میتواند گامی مؤثر در راه کاهش آسیب در جامعه محسوب شود.
این مقام مسؤل تصریح کرد: شیوه نامه اجرای پرداخت تسهیلات به زندانیان کارآفرین آزاد شده در سازمان زندانها به گونه ای است که طرح‌های اولیه در کمیته های مربوطه بررسی می‌شود و اولویت با طرح‌هایی است که حمایت خانواده ها در برداشته باشد.
سپهدار روانان مدیریت شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در حمایت از زندانیان آزاد شده و خانواده های آنان خود را مسوول می دانیم، لذا در پرداخت سریع تسهیلات خود اشتغالی که در مرحله اول دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است، برای پرداخت به 25 نفر از زندانیان معرفی شده موافقت خود را اعلام و در کمترین زمان این تسهیلات به آنان پرداخت خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
1