تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۵۳۱۹۸
در خطبه های نمازجمعه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ چیتاب مطرح شد

سید فرج الله پژمان: عده‌ای با خط گرفتن از گروهک ضد انقلاب باهجمه به نیروی انتظامی به دنبال براندازی نظام بودند

۲
سید فرج الله پژمان: عده‌ای با خط گرفتن از گروهک ضد انقلاب باهجمه به نیروی انتظامی به دنبال براندازی نظام بودند
کبنا ؛به گزارش  کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه۱۴مهرماه ۱۴۰۱ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسأله رجعت و بازگشت مؤمنین به زمان ظهور گفت: کافرانِ ستمگر و مستکبران مستبد آنانکه با زور و قدرت زر و زیور بر مؤمنان می‌تاختند و جامعه انسانی را جریحه دار می‌کردند در زمان ظهور بالاجبار به دنیا باز خواهند گشت و مؤمنین مرحوم با توجه به رویکرد دنیوی خاصه آنانکه عهد خوان سحرگاهان بودند نیز به خدمت امام زمان در خواهند آمد تا در لوای آن بزرگوار باشند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به فرارسیدن سالروز روستا و عشایر زحمات این قشر در تولید و پویش اقتصاد کشور را یک وزنه مؤثر برشمرد و گفت: بی‌شک نقش روستا در کشور در هر عصر و روزگار بخصوص در عرصه پیشرفت و رشد اقتصادی را نباید نادیده گرفت، چرا که این قشر بزرگوار و در مواردی محروم از برخی امکانات زندگی و رفاهی، برای آبادانی و توسعه کشور رنج و زحمت بسیاری را به جان خریده‌اند و در کنار آنان نیز عشایر، این مردمان غیور و شکیبا که امام از آن‌ها به عنوان ذخایر مملکت یاد کردند، در راه داشتن میهنی سربلند جانفشانی و ایثار خود را به همه ثابت کردند.
وی با اذعان به اینکه روستاییان و عشایر دو بازوی توانمند توسعه اقتصاد کشور هستند خاطرنشان کرد: دولت باید جهت رفع مشکلات آنان هر چه سریعتر امکانات لازم برایشان فراهم کند زیرا با ایجاد راهکار‌های مناسب و مطلوب در مناطق روستایی و عشایرنشین می‌توان توسعه پایدار را در میان مدت و بلند مدت رقم زد.
مام جمعه کبگیان اقدام بیمه روستائیان عایر در بیمه این قشر را گامی بلند در تعالی خدمات آنان برشمرد و گفت: روستائیان و عشایر محترم سریعاً بدون فوت وقت ثبت نام کنند تا از مزایای وجودی و بعد‌ها ازکار افتادگی این بیمه بهره‌مند بشوند.
سید فرج الله پژمان ضمن تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی خاصه جهاد اکبر این قشر بیدار دل در مبارزه با فتنه اخیر با بیان اینکه نیروی انتظامی، حقیقتاً بازوی امنیت، اقتدار و سربلندی ملت ایران است، عنوان کرد: نیروی انتظامی حق بزرگی بر گردن تک تک مردم ایران دارد و به لطف پروردگار، دلاورمردان این نیرو، در طول انقلاب اسلامی و این دوره بیاد ماندنی از اسلام و فراز و نشیب‌های تاریخی جهان، بار سنگین تأمین امنیت کشور را بر عهده دارند و این مهم در پیشگاه خداوند متعال، یک افتخار بزرگ و اجر معنوی بی‌نظیر است.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای خام خواسته یا ناخواسته در جریان فتنه اخیر نیروی انتظامی را با تمام توان هدف گرفتند تا سپر امنیتی و دفاعی کشور شکسته شود خاطرنشان کرد: آنان با این عمل خودشان صراحتاََ، نیات پلیدشان را نشان دادند و به بهانه حجاب با هدف براندازی اصل نظام و در نهایت تجزیه ایران اسلامی گام برداشته اما بحمدالله عموم مردم، یک پارچه و منسجم، با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سراسری، با تمام قدرت در حمایت ازنیروی انتظامی مقابل این فتنه کور به پا خواستند و آن را ناکام گذاشتند.
سید فرج الله پژمان خطاب به گروهک و عناصر ضد انقلاب در ناکامی‌های اخیرشان در کشور افزود: همه شما که هیچ هم نبودید در مقابل تعداد قلیلی از سربازان شیردل نیروی انتظامی به زانو در امدید وای به روزیکه کل ارتش بیست میلیونی بخواهد تکانی بخورد آنوقت در غرش طوفان سپاهیان اسلام برای همیشه تاریخ مصرفتان به پایان می‌رسد.
این خطیب جمعه با اشاره به سالروز اقامه اولین نمازجمعه توسط پیامبر اکرم "ص" عنوان کرد: اولین جمعه‌ای که رسول خدا(ص) بااصحابش تشکیل داد، هنگامی بود که به مدینه هجرت کرد و چهار روز در دهکده « قبا » ماند و مسجد قبا را بنیان نهاد. سپس روز جمعه به سوی مدینه حرکت کرد و مراسم نماز جمعه را به جا آورد. حجت الاسلام پژمان با اذعان به اینکه از برکات نمازجمعه قدرت تبیین مطالبات مردمی در به چالش کشیدن مسئولان دولتی است خاطرنشان کرد: نمونه شاخص تأثیرات تریبون نمازجمعه پیگیری و انجام مطالبات عمومی همین دوسال اخیر در بخش کبگیان بوده که پروژه‌هایی مانند جاده آنتنی، پل آب تختک، جداول سنتی که بالغ بر هشت سال ر‌ها شده بودند در شرف تکمیل می‌باشند.
لازم به ذکر است به مناسبت هفته نیروی انتظامی دربین الصلاتین از طرف بخشداری کبگیان با همراهی دفتر امام جمعه چیتاب از سروان اعظمی فرمانده پاسگاه انتظامی چیتاب، و سروان‌امیـری فرماندهیِ پاسگاه انتظامی دمچنار از توابع بخش کبگیان با اهداء لوح سپاس و یادبود تجلیل بعمل آمد.

--------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1