تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۵۳۱۹۱
در ملاقات مردمی صورت گرفت؛

دیدار وزیر آموزش پرورش با معلم بازنشسته و مرد طبیعت ایران

۱
۰
دیدار وزیر آموزش پرورش با معلم بازنشسته و مرد طبیعت ایران
کبنا ؛
وزیر آموزش و پرورش با محمدحسن آریا معلمی که تاکنون یک میلیون درخت کاشته است دیدار و گفتگو کرد و از خدمات وی در موضوع حفاظت محیط زیست قدردانی و تشکر کرد.
به گزارش کبنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جمعی از مراجعان در ساختمان شهید رجایی و با حضور در دفتر وزیر با وزیر آموزش و پرورش ملاقات کردند. یوسف نوری جمعی از مراجعه کنندگان به حوزه ستادی را به حضور پذیرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.
براین اساس، این برنامه که در سالن جلسات وزیر و در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش ابتدا به استماع مطالبات هریک از ارباب رجوع‌ها پرداخت و سپس به خواسته‌های هریک از آنان پاسخ داد.
در یکی از این دیدارها وزیر آموزش و پرورش با محمد حسن آریا اهل بخش چیتاب از توابع شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد معلم بازنشسته‎‎ای است که به مدت ۴۲ سال است به طور عام المنفعه به کاشت درخت مشغول بوده است، دیدار کرد. وی تاکنون بیش از یک میلیون درخت در مساحتی به وسعت ۴۰ کیلومتر مربع در استان کهکیلیویه و بویر احمد کاشته است که بیشتر آن‎ها درخت بلوط بوده است و به تازگی به دلیل هوای آلوده و عدم توجه به محیط زیست در استان تهران شروع به درخت کاری در این استان کرده است.
در این دیدار یوسف نوری با تشکر و قدردانی از مرد طبیعت ایران اظهار کرد: معلمانی مانند شما، حساسیت وظایف ما را بیشتر می‎کند زیرا مشاهده می‎کنیم که تربیت انسان‎هایی علاقه‎مند به محیط زیست می‎تواند چه آثار و نتایج بزرگی برای کشور داشته باشد و این موضوع بر اهمیت تربیت چند ساحتی دانش آموزان تاکید می‎کند.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه با معرفی محمد حسین آریا به دیدارکنندگان اظهار کرد: در کشور چند هنرستان طبیعت داریم که می‎توانیم با دعوت به کار افتخاری شما در این هنرستان‎ها، عشق و علاقه به محیط زیست را در دل دانش آموزان بکاریم.
در پایان این دیدار محمدحسین آریا با ارائه لوح تقدیری از زحمات و تلاش‎های صادقانه وزیر آموزش و پرورش و روحیه مردمی وی تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است با وجود تراکم برنامه‌ها، این ملاقات حضوری در راستای عمل به شعارهای دولت مردمی صورت گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جنتی
Iran, Islamic Republic of
سلام و نور
جنتی هستم.
مشتاقانه به دنبال پیدا کردن راه ارتباطی با ایشان برای پرسیدن از خاطرات و تجربیات ایشان هستم اگر دسترسی به ایشان دارید ممنون میشوم اطلاع دهید
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
1