تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۵۳۱۱۲
کبنا گزارش می دهد؛

انتقاد تند دادستان گچساران از بنرهای تشکر از انتصابات

۴
۲
انتقاد تند دادستان گچساران از بنرهای تشکر از انتصابات
کبنا ؛در حالی که بعضا بنرهای بزرگ و کوچک برای تقدیر از انتصابات در سطح شهرستان گچساران دیده شده، دادستان گچساران این اقدام را غیر قابل قبول خواند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: در صورتی که اداره ای با پول بیت المال اقدام به نصب بنر در زمینه تشکر از انتصاب مسئولی کند اصلا قابل قبول نخواهد بود، و آن بنر پایین خواهد آمد و با شخص مسئول برخورد خواهد شد.
دادستان گچساران اظهار کرد: هیچ مدیری تاکنون برای هزینه در کار فرهنگی در این شهرستان متهم نشده و در این زمینه  و یک مورد پرونده در این شهرستان نداریم.
حجت الاسلام ادبیان ادامه داد: برخی از دستگاه ها در گذشته برای برگزاری برخی برنامه ها ساز و نقاره(تُشمال دستمال بازی) در شهر به راه می انداختند و هزینه ها می کردند اما امروز مدعی هستند که هزینه ای برای کار فرهنگی وجود ندارد؟!.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: هدف از برگزاری برنامه فرهنگی این است که جوان مومن انقلابی تربیت شود که در بزنگاه های مختلف از ارزش های نظام اسلامی دفاع کند.
وی ادامه داد: کجای این شهرستان  مشاهده کرده اید که مدیری برای اربعین و یا  ترویج فرهنگ قرآن، نماز و...هزینه کرده باشد و بعد بازخواست شده باشد؟!
دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: در صورتی که اداره ای با پول بیت المال اقدام به نصب بنر در زمینه  تشکر از انتصاب مسئولی کند اصلا قابل قبول نخواهد بود، و آن بنر پایین خواهد آمد و با شخص مسئول برخورد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرادبیگ
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میفرمایید. مث بنر جناب شکوهی ریاست شورا که فکر کنم هنوز درش نیاوردن. اخه بنر میزنی که چی بشه.
گچ
Iran, Islamic Republic of
بنر میزنن انتصاب شما در پست ......تبریک میگم از طرف طایفه.......این بدترین چیزی که دیدیم تا این قوم قوم گرایی باشه گچساران پیشرفت نمیکنه لطفا درباره این موضوع بنوسید دادستان کار خوبی میکنه این بنرها ها را پایین بکشه تا زمانی که شایسته سالاری نباشه وقوم گرایی باشه ادارات میشن پارتی بازی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اعتقاد پیدا کنیم ب چنین انتقادی.
Iran, Islamic Republic of
جناب دادستان در همین اداره ای که پشت اداره شماست ( شبکه بهداشت ) میلیونها تومان از بیت المال به بهانه اضافه کار ، حق مدیریت ، حق مسولیت و ... به مسولین پرداخت میشه !!
حراست هم سکوت کامل کرده
لطفا در این خصوص هم ورود کنید و از بیت المال صیانت کنید. با تشکر
پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
1