تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۵۲۹۰۱
شفافیت کامل ماجرا؛

پایان اغتشاش آغاز محاکمه / سه گروهی که به دلیل وقایع اخیر حتما باید محاکمه شوند

۰
پایان اغتشاش آغاز محاکمه / سه گروهی که به دلیل وقایع اخیر حتما باید محاکمه شوند
کبنا ؛بازی با امنیت ملی و تشویق مردم به آشوب و اغتشاش در همه جای دنیا سخت ترین مجازات ها را در پی دارد. دستگاه قضایی باید مطمئن باشد که عموم مردم ایران حامی تصمیمات قاطع آنهاست و جریان سازی های فیک رسانه ای در این میان نمی توانند کاری از پیش ببرند.
به گزارش کبنا به نقل از جهان نیوز، در وقایع روزهای اخیر یک نکته مهم و راهبردی نهفته است. حجم کم نظیر خشونت و خسارت آشوبگران به این دلیل بود که علی رغم تلاش وافر و کم سابقه جبهه‌ای که برای به میدان آوردن مردم صورت گرفت اما مردم با این پروژه همراهی نکردند. هرچند که در ابتدا ابهاماتی پیش آمد و حتی موجب دلخوری و اعتراض گروهی از افراد جامعه شد اما رفع ابهامات موضوع را در افکار عمومی شفاف کرد. به همین دلیل ضدانقلاب خوشحال و آماده شده در کف میدان ناچار شد برای آنکه به پروژه شکست خورده خود ضریب بدهد بر حجم خشونت ها و خسارت ها بیفزاید تا فرصت از دست داده برای ایجاد ناامنی و ضربه به نظام را از دست ندهد.
با این حال؛ پایان اغتشاشات میدانی در کنار شفافیت کامل ماجرا و حضور میلیونی مردم در محکومیت آشوبگران و دفاع از اعتقادات باید آغازگر محاکمه سریع و دقیق سه گروه باشد که کوچکترین اهمالی در این میان نابخشودنی است:
یک: سیاسیونی نظیر خاتمی و جهانگیری و برخی دیگر از مدعیان اصلاحات که از همان ابتدای فوت مهسا امینی پرشور وارد گود شدند و سعی کردند مرگ عادی این دختر جوان را به پروژه سیاسی علیه کشور و به نفع جناح متبوعشان تبدیل کنند. به لیست مدنظر باید افراد دیگری نظیر کرباسچی و پزشکیان را اضافه کرد که با وجود مشخص شدن ابعاد ماجرا باز اصرار داشتند که مهسا امینی کشته شده(!) و نمرده است.
دو: سلبریتی هایی که در دو هفته اخیر بر آتش شعله گرفته بنزین ریختند و به نوبت برای ادامه دار شدن ماجرا مطالب تند و شورانگیزی در دفاع از اغتشاشگران برای ادامه آشوب ها و اتهام زنی به نظام اسلامی و نیروهای امنیتی و انتظامی منتشر می‌کردند.
سه: اغتشاشگران و آشوبگرانی که چه سازمان یافته و چه غیر سازمان یافته در کف میدان حاضر شدند و خشن ترین رفتارها را در کنار خسارت بارترین اعمال مرتکب شدند. از آدم کشی، آدم سوزی و هتک حرمت مقدسات و افراد تا ضربه به آمبولانس، بانک و اموال مردم نمونه های بارز رفتار این جنایتکاران در دو دو هفته اخیر بود.
بازی با امنیت ملی و تشویق مردم به آشوب و اغتشاش در همه جای دنیا سخت ترین مجازات ها را در پی دارد. دستگاه قضایی باید مطمئن باشد که عموم مردم ایران حامی تصمیمات قاطع آنهاست و جریان سازی های فیک رسانه ای در این میان نمی توانند کاری از پیش ببرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1