تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۵۲۶۸۰
با شروع سال تحصیلی؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور بویراحمد برای بازگشایی مدارس و چند توصیه به والدین و دانش‌آموزان

۰
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور بویراحمد برای بازگشایی مدارس و چند توصیه به والدین و دانش‌آموزان
کبنا ؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بویراحمد: دانش‌آموزان در هنگام سوار و پیاده شدن سرویس، عجله و شتاب نکنند و هنگام حرکت، دست و سر خود را از پنجره بیرون نیاوردند و در صورت بروز تخلف احتمالی از سوی رانندگان سرویس مدارس، به عنوان همیار پلیس تخلف راننده را به وی اعلام و تذکر نمایند.
به گزارش کبنا، داوود بوستانی رئیس پلیس راهور بویراحمد با تبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس گفت: با توجه به اینکه همه ساله در آغاز سال تحصیلی بر اثر غفلت خانواده‌ها و والدین با وقوع حوادث ترافیکی، خاطره‌ای  تلخ تبدیل می‌شود، می‌طلبد والدین جهت جلوگیری از حوادث ترافیکی برای دانش‌آموزان در مسیر منزل تا مدرسه و بالعکس، 
برای انتخاب سرویس از طریق نهادهای قانونی اقدام نمایند و به دانش‌آموزان توصیه می‌شود برای عبور از عرض خیابان از محل‌های خط کشی شده و در جاهایی که پل هوایی وجود دارد، از پل هوایی استفاده کنند و به طور کامل مواظب دو طرف خیابان باشند.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان در هنگام سوار و پیاده شدن سرویس، عجله و شتاب نکنند و هنگام حرکت، دست و سر خود را از پنجره بیرون نیاوردند و در صورت بروز تخلف احتمالی از سوی رانندگان سرویس مدارس، به عنوان همیار پلیس تخلف راننده را به وی اعلام و تذکر نمایند.
بوستانی در ادامه با اشاره به چند توصیه به رانندگان گفت: رانندگان نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند و از تخلفات ساکن که باعث مسدود شدن معابر منتهی به مراکز آموزشی می‌شود خودداری نمایند. 
جهت جلوگیری از انسداد راه و معابر در محلی مناسب خودرو را متوقف و دانش‌آموزان را پیاده یا سوار نمایند و بیشتر از ظرفیت خودرو دانش آموزان سوار ننمایند و در هنگامِ رساندن دانش آموزان از منزل به مدرسه و بالعکس، از مسیرهایی که بار ترافیکی کمتری دارند، تردد کنند.
وی در پایان تأکید کرد: با توجه به حساسیت رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس، جلسات متعددی ویژه ایمنی تردد دانش‌آموزان با مسئولین مرتبط داشتیم و در این راستا پلیس راهور به صورت صد درصدی با تمام نیرو و تجهیزات به منظور روان‌سازی ترافیک و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تردد ایمن دانش‌آموزان حضور فعالی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. در حکمی که عصر امروز رهبر انقلاب برای ...
حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

یک جامعه‌شناس: فراجا به‌صراحت سهم ناجا در گشت ارشاد را به مردم توضیح دهد، و وجه تحمیلی ...
واکاویِ یک شبهه در مورد عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای

واکاویِ یک شبهه در مورد عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای

«نخبگان سیاسی در ایران باید ذهنیت خود را در رابطه با منطقه آسیای مرکزی تا حد زیادی تغییر ...
1