کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان گچساران عنوان کرد:

بالزام بنگاه های املاک شهرستان گچساران به نصب فرم کیو-آر ( QR CODE)(+جزییات)

30 شهريور 1401 ساعت 0:53

با توجه به اینکه این فصل یکی از فصول پر ازدحام در جابجایی و اسباب کشی منازل می باشد که جا دارد شهروندان و مشاورین املاک نکاتی را رعایت کنند


رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان گچساران در گفتگو با پایگاه خبری کبنانیوز اظهار کرد: با توجه به اینکه این فصل یکی از فصول پر ازدحام در جابجایی و اسباب کشی منازل می باشد که جا دارد شهروندان و مشاورین املاک و اتومبیل نکاتی را رعایت کنند.
غلامرضا ایزدی افزود: کلیه مشاورین املاک و اتومبیل در گچساران  ملزم به نصب کد هوشمند کیو- آر (QR CODE) در مدخل ورودی بنگاه های خود می باشند.
ایزدی عنوان کرد: شهروندان با نصب اپلیکیشن موبایل (صمت من) در هنگام ورود به بنگاه های معاملاتی املاک ابتداء  با اسکن فرم کیو- آر می توانند به کلیه مشخصات صنفی از قبیل « نام و نام خانوادگی متصدی بنگاه، شناسه پروانه کسب، آدرس بنگاه، تاریخ فعالیت و تاریخ انقضاء » دسترسی پیدا کرده و مطلع شوند و آنگاه بدون دغدغه هر گونه معامله و قرارداد را در آن واحد صنفی (مجوزدار) ثبت نمایند.
رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل گچساران به شهروندان توصیه کرد: اتحادیه صنف مشاورین املاک اتاق اصناف شهرستان گچساران در خصوص قرار دادها و معاملاتی که در بنگاه های بدون مجوز ثبت و انجام می شود هیچ گونه تعهد و مسئولیتی ندارد که جادارد که شهروندان از مراجعه به بنگاه بدون مجوز برای انجام معاملات ملکی کاملا خودداری کنند.
وی خاطر نشان کرد: بزودی لوگوی مشاورین املاک و اتومبیل مجاز بر درب ورودی بنگاه های املاک و اتومبیل نصب خواهد شد.
ایزدی در پایان از زحمات و تلاش های اعضای هیئت مدیره وبازرس اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان گچساران تشکر و قدردانی کرد و افزود: اعضای هیئت مدیره و بازرس اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان گچساران در این راستا بطور متناوب در حال بازدید و بازرسی می باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با بنگاه های غیر مجاز برخورد قانونی خواهند کرد.
 


کد مطلب: 452657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452657/بالزام-بنگاه-های-املاک-شهرستان-گچساران-نصب-فرم-کیو-آر-qr-code-جزییات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1