تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۵۲۵۱۲
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

راهپیمایی اربعین یک حرکت جهانی و آخر الزمانی است

۱
راهپیمایی اربعین یک حرکت جهانی و آخر الزمانی است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت راهپیمایی اربعین حسینی را یک حرکت جهانی و آخر الزمانی دانست و افزود: حرکتی که جریان قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دشمنان می‌کشد.
​​​​گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۱) همه مسلمان را به مراعات تقوا و پرهیز از گناه دعوت کرد و افزود: یکی از نشانه‌های خداوند که برای اهل تقوا بیان کرده است « افراد با تقوا اهل نماز شب هستند».
وحدانی فر با بیان اینکه روز‌ها رو به کوتاهی می‌رود و شب‌های بلند نزدیک است گفت: مقداری از وقت خود را در این شب‌ها برای عبادت و نماز شب با خدا قرار دهید.
وی با اشاره به برنامه‌های هفتم پیشرفت مقام معظم رهبری گفت: نگاه توسعه بدون دین یک نگاه غربی است، فلذا مقام معظم رهبری هفتمین برنامه پیشرفت را نام‌گذاری کردند.
وحدانی فر با بیان اینکه حرکت به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است افزود: تمدنی که بر پایه پیشرفت بومی اسلامی و ایرانی قابل بنا نهادن است که انقلاب ما نشان داد این اتفاق خواهد افتاد.
وحدانی فر با اشاره به برخی از سرفصل‌های برنامه هفتم پیشرفت گفت: توجه به پیشرفت اقتصادی و تبدیل به اقتصاد‌های برتر منطقه، برای پیشرفت باید زیر بنای‌های لازم در کشور ایجاد بشود.
وی گفت: برای پیشرفت باید ریل‌گذاری مناسبی در کشور ایجاد بشود.
وحدانی فر بسیاری از آسیب‌های اقتصادی را بخاطر مسائل فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: از مصرف‌های بی‌رویه و نامناسب در کشور در ابعاد مختلف آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌کند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی با اعتماد به جوانان و اعتقاد به فرامین مقام معظم رهبری در مسائل دفاعی و امنیتی در رتبه‌های عالی دنیا قرار دارد گفت: این ماحصل اعتماد به فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی راهپیمایی اربعین حسینی را یک حرکت جهانی و آخر الزمانی دانست و افزود: حرکتی که جریان قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دشمنان می‌کشد.
وی در ادامه افزود: راز عصبانیت دشمن از فریضه بی‌نظیر اربعین چیست؟ این بایکوت خبری که انجام دادند برای چیست؟ این همه آثار بی‌بدیل در بزرگ بزرگ‌ترین همایش معنوی، اجتماعی و سیاسی وجود دارد، ولی دشمن با کار رسانه‌ای جامعه را عصبانی می‌کند، چرا که می‌خواهند با جریان تحریف و با وارونه نمایی و روایت معکوس همه چیز را جلوه بدهند.
این مسائل بر برخی از افراد جامعه که حقیقت اربعین را درک نکردن و در اربعین حضور پیدا نکردن تأثیر‌گذار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1