تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۵۲۵۰۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان؛

خدمت رسانی موکب کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه تا یک هفته پس از اربعین

۰
خدمت رسانی موکب کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه تا یک هفته پس از اربعین
کبنا ؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موکب مدافعان حرم تا یک هفته پس از اربعین خدمات رسانی می‌کند گفت: روزانه ۶۰ تا ۷۰ زائر در این موکب استان در مرز شلمچه پذیرایی و اسکان می شوند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی روز جمعه (25 شهریورماه 1401) بیان کرد: یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال کالا توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به این موکب اهدا شد.
وی اظهار کرد: اعتبار این میزان کالا از محل مشارکت های مردمی و موقوفات مرتبط برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تامین شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:این اعتبار برای تامین اقلامی چادر بزرگ ، کانکس ، شکر ، آب معدنی، شربت ، لیوان یکبار مصرف پیش بینی شده است.
نصیرالاسلامی با اشاره به اهمیت زیارت امام حسین (ع) از دیدگاه بزرگان اسلام عنوان کرد: خدمات عوامل اجرایی موکب شهدای حرم کهگیلویه و بویراحمد به زائران جای قدردانی دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اداره هم اکنون سه موکب دیگر در مسیر زائران کربلای معلی در شهرستان گچساران دارد.
وی اضافه کرد: این موکب ها در نزدیکی بقاع متبرکه امامزاده جعفر (ع) و امامزاده بی بی حکیمه (ع) به زائران این مسیر خدمات رسانی می کنند.
تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به کربلای معلی اعزام شده اند که ۲ هزار نفر از این تعداد به کشورمان بازگشته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1