تاریخ انتشار
جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۴۵۱۸۱۴
کبنا گزارش می‌دهد؛

معطلی چند ساله دو شرکت آبفا و توزیع برق در اتمام پروژه آبرسانی به روستای کمردوغ؛ مسئولان پاسخگوی مردم روستا باشند ( + فیلم )

۱
۱
معطلی چند ساله دو شرکت آبفا و توزیع برق در اتمام پروژه آبرسانی به روستای کمردوغ؛ مسئولان پاسخگوی مردم روستا باشند ( + فیلم )
کبنا ؛فاصله چشمه آب و تأسیسات آب با روستای کمردوغ تنها یک کیلومتر است، و با وجود تکمیل تأسیسات پروژه آبرسانی، نبود ترانس برق موجب شده چندین سال پروژه آبرسانی به کمردوغ بلاتکلیف بماند و مردم رنج و زحمت انتقال آب را با دست و با چهارپایان به جان بخرند.
 
فیلم) توسط جوانان روستای کمر دوغ تهیه شده است.

به گزارش کبنا، آنچه که درد و رنج و ناراحتی مردم کمردوغ را بیشتر می‌کند، تعلل مسئولان و بلاتکلیف گذاشتن مردم است. مردم وقتی می‌بینند که دو اداره آبفا و توزیع برق، اینگونه کار‌ها را به گردن یکدیگر میاندازند، نسبت به حسن نیت مسئولان به شک می‌افتند.
حال که در هفته دولت هستیم، خوب است که مسئولان یک بازنگری در رفتار و برخورد خود با مردم بکنند، مردم ولی نعمت هستند و کاش مسئولان جواب قانع‌کننده‌ای برای پاسخ دادن به مردم رنج کشیده روستای کمردوغ داشته باشند. ماه گذشته نیز مردم کمردوغ صدای خود را به این پایگاه خبری رساندند، اما هیچ مسئولی به این مردم توجهی نکرد.
این مطالبه مردم است که چرا تأسیسات این پروژه چند سال به این حال و روز مانده، و هنوز افتتاح نشده، دارد از بین می‌رود، آیا مسئولان نباید پاسخگوی از بین رفتن بیت المال باشند؟
معتمدی‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد و برخه مدیرعامل آبفا استان که خود فرزند شهرستان کهگیلویه است، پاسخ دهند که چرا این تعلل صورت گرفته و کی پروژه آبرسانی کمردوغ به سرانجام می‌رسد؟
مردم روستا در گفت و گو با خبرنگار کبنا ضمن قدردانی از خدمات رسانی نظام اسلامی به مناطق محروم، می‌گویند: در صورت تعلل آبفا در تکمیل پروژه آبرسانی روستای کمردوغ چارؤسا، بیم آن می‌رود که تأسیسات موجود از بین بروند.
یکی از روستاییان در گلایه و ابراز نارضایتی مردم از وضعیت بلاتکلیف پروژه گفت: پروژه آبرسانی روستای کمردوغ در چارؤسا دهدشت که سال‌های گذشته شروع به کار کرد، هنوز معطل مانده و به اتمام نرسیده است.
به گفته مردم محلی، مخازن بالای روستا و مخازن پایین کنار چشمه تکمیل است، لوله کشی داخل روستا و خط اصلی نیز اجراشده است.
تنها نیاز به یک ترانس و پنجاه متر شبکه برق دارد که معطل مانده است. برق در ۵۰ متری چشمه رد می‌شود، و می‌توان از آن برق کشی را انجام داد.
چشمه بهسازی شده، اما با این روند که پیش می‌رود بیم آن می‌رود که تا به افتتاح برسد، تأسیسات موجود از بین خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

عدالت
Iran, Islamic Republic of
اگر پولهای.....دراداره ابفای استان رابگیرندوصرف خدمت رسانی به استان کنند همه جاگلستان می شود.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1