تاریخ انتشار
جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۵۱۸۰۱
در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

بهره مندی روستاهای دیشموک از اینترنت پرسرعت / لزوم حل مشکل آب دهستان آجم

۰
بهره مندی روستاهای دیشموک از اینترنت پرسرعت / لزوم حل مشکل آب دهستان آجم
کبنا ؛بازنگری طرح هادی ۱۷ روستا، تخصیص اعتبار برای جاده بین روستایی و افزایش سرعت اینترنت از جمله خبر‌های خوش برای مردم دیشموک بود.
بخشدار دیشموک در جلسه شورای اداری با اشاره به طرح بازنگری در ۱۵ روستای بخش دیشموک در یک سال گذشته گفت: بازنگری طرح هادی ۱۷ روستای بخش دیشموک انجام می‌شود.
حبیبی فر همچنین از بهره مندی برخی روستا‌های بخش دیشموک از اینترنت پر سرعت خبر داد.
وی با اشاره به افتتاح طرح برق رسانی لاوه پاتل هم گفت: در هفته دولت برق روستای لاوه پاتل که ضعف ولتاژ را برطرف کرده است افتتاح می‌شود.
حبیبی ادامه داد: اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان برای آسفالت جاده مله خرسک به بناری برآورد شده است و در حال تعیین پیمانکار هستیم.
بخشدار دیشموک گفت: برای جاده دیشموک به خوزستان اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برآورد شده و در حال تعیین پیمانکار است.
وی با اشاره به ضرورت تزریق نوبت واکسن یادآور کرونا ادامه داد: تنها ۴ درصد مردم این بخش نوبت چهارم تزریق شده که نیاز است فرهنگ سازی لازم برای ضرورت تزریق آن انجام شود.
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک هم گفت: ستاد نماز جمعه پذیرای مسئولان برای بیان خدمات نظام اسلامی از تریبون نماز جمعه است.
وی با اشاره به مشکلات بخش دیشموک افزود: برخی از روستا‌ها با قطعی مکرر برق و آب مواجه هستند به گونه‌ای که روستا‌های دلی، سرتنگ لیراب و لیراب نیازمند توسعه شبکه برق و آب هستند.
راوند از گلایه مردم در خصوص خدمات بنیاد مسکن در بخش دیشموک ادامه داد: مردم با مراجعه مکرر به ستاد نماز جمعه از نحوه برخورد و عملکرد نمایندگی بنیاد مسکن در این بخش گلایه مند هستند.
امام جمعه دیشموک با اشاره به قطعی راه ارتباطی و بازگشایی نشدن آنان پس از سیل اخیر گفت: راه‌های روستایی نیازمند بازگشایی هستند.
حجت الاسلام راوند به وجود مشکلات در زمینه آب آشامیدنی برخی مناطق این بخش اشاره کرد و یادآور شد: یکی از اهالی دهستان آجم به علت ناسالم بودن آب بیش از ۲۲ روز در بیمارستان شیراز بستری بود که ضرورت دارد مشکل آب این دهستان رفع شود.
وی با اشاره به قاچاق کود شیمیایی توسط افراد سودجو افزود: برخی سودجویان کود شیمیایی را به خوزستان قاچاق می‌کنند که نیازمند برخورد قانونی مسئولان با آنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1