تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۵۱۷۷۸
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اتفاق افتاد:

برگزاری آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در یاسوج

۰
برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در یاسوج
کبنا ؛آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، با حضور نوری مدیر کل امور اجتماعی استانداری، دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان، مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد، مدبر نژاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، معاون توسعه ورزش و کارشناسان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان و شهرستانها و جمع کثیری از جامعه ورزش، آیین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سالن پوریای ولی شهرستان بویراحمد برگزار شد.
عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین عنوان کرد: جام پرچم یک رویداد بزرگ در تاریخ ورزش کشوری و استانی است که به همت و تدبیر سیاستمداران حوزه ورزش کشور در دولت انقلابی سیزدهم تدوین و طراحی شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان مهمترین دستاورد جام پرچم ایجاد توازن و عدالت اجتماعی در ورزش است افزود: ایجاد شور ، هیجان و اوقات فراغت مناسب برای جوانان و نخبگان ورزش روستای ، اتصال ورزش روستایی به حرفه‌ای و قهرمانی از دیگر محصولات جام پرچم خواهد بود.
شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در آیین افتتحایه جام پرچم با عنوان ورزش در نگاه دینی ما یک ارزش است گفت: مینی فوتبال یا گل کوچک محبوبترین و در دسترس ترین ورزش آماتور جهان است.
مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: برگزاری همچنین برنامه ای با حجم بالای شرکت کنندگان روستایی در سطح کشور و استان بیانگر یک نگاه جدید تحولی به مقوله ورزش در دولت سیزدهم است.
وی با عنوان دیدگاه توسعه گرایانه غالبا مرکزیت محور است گفت: نگاه جدید تحولی دولت سیزدهم عدالت گرایانه و توزیعی در استعدادیابی برای ظرفیت های ورزشی، علمی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... است که در نظام روستای ما گاها فراموش می شوند.
رحمان همت پور، رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان با ابراز گلایه از عدم حضور مسئولین استانی در این مراسم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور است که در کنار مراسم افتتاحیه، اولین بازی رسمی را با داوران رسمی فدراسیون همگانی کشور برگزار می کنند.
در این مراسم توسط هیات های استانی و شهرستانی برنامه و حرکات ورزشی اجرا شد و تیم های شرکت کنندگان با نظمی خاص رژه رفتند.
در این مراسم مشعل اولین دوره مسابقات مینی فوتبال استان توسط علی پیروج قهرمان دو و میدانی استان و کشور و دارنده مدال نقره بازیهای جهانی و طاهره آذر پیوند قهرمان و ملی پوش جودو و کوراش بانوان کشور روشن شد .
همچنین در اولین بازی این مسابقات که در محل چمن مصنوعی سپاه فتح استان و با قضاوت آرمان حاتمی، روح الله نیازی و مسلم حبیبیان برگزار شد، دو تیم پادگان قدس و شهید حبیب مهریان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهید حبیب مهریان با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود گذشت.
حدود 850 تیم در اولین دوره رقابتهای مینی فوتبال جام پرچم در استان کهگیلویه وبویراحمد ثبت نام کردند.
این مراسم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان بویراحمد ، هیات های همگانی ،روستایی و بازیهای بومی و محلی، بسیج ورزشکاران و سپاه فتح استان برگزار شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1