تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۴۵۱۷۶۷
تشریح برنامه‌های هفته دولت در شهرستان لنده؛

از تخصیص 100 میلیارد برای ایستگاه برق دژکوه تا 40 میلیارد برای جاده لنده- تراب

۱
از تخصیص 100 میلیارد برای ایستگاه برق دژکوه تا 40 میلیارد برای جاده لنده- تراب
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی، فرهنگی،ورزشی ویژه هفته دولت در این شهرستان خبرداد.
به گزارش کبنا نیوز؛ فرماندار لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه خادمین مردم در دولت سیزدهم گفت: امسال تمرکز پروژه‌های هفته دولت را بر پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و توسعه‌ای داشتیم که‌امیدواریم ماحصل این پروژه‌ها باعث توسعه روز افزون شهرستان لنده باشد.
فرماندار شهرستان لنده گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ پروژه‌های خوبی در شهرستان هستیم که بحث راه‌اندازی سایت تمام اتوماتیک هواشناسی شهرستان لنده با همکاری و مساعدت خوب مدیرکل هواشناسی استان را خواهیم داشت که یکی از مهمترین مطالبات شهروندان برای مباحث هواشناسی بوده است.
وی در ادامه گفت: راه‌اندازی سایت ارتباطی همراه اول که یکی از مطالبات جدی شهروندان در شهرک سرآسیاب و بهاران بود و سال‌ها از عدم آنتن دهی رنج می‌بردند با همکاری شرکت مخابرات استان افتتاح خواهد شد.
فرماندار دانش گفت: اجرای آسفالت و طرح هادی روستای شیتاب با همکاری بنیاد مسکن و بنیادعلوی، افتتاح و کلنگ زنی مدارس ۵گانه و شش کلاسه در شهرک سرآسیاب، دم تنگ لنده و گرداب علیا و کمال آباد، اصلاح شبکه برق، افتتاح اورژانس جاده‌ای روستای قیام، اصلاح شبکه آبرسانی روستا‌های ۱۲گانه لنده با اعتباری افزون بر ١٠میلیارد تومان، کلنگ زنی سایت همراه اول روستای شیتاب و بنه بلوط، افتتاح چمن مصنوعی چهار راه آل طیب بخشی از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت در شهرستان لنده است.
دانش گفت: در خصوص پل وحدت از محل محرومیت زدایی بیش از ٨میلیارد تومان به همت استاندار محترم استان در نظر گرفته شده است و در خصوص برق لنده بیش از ١٠٠میلیارد تومان برای‌ایستگاه دژکوه با رایزنی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون پارلمانی ریاست محترم جمهوری در نظر گرفته شده است و همچنین بحث اصلاح شبکه برق شهر سوق تا دهدشت برای تأمین بحث برق و پایدار‌سازی برق لنده یکی از مهمترین مباحث مورد پیگیری بوده است.
وی تأکیدکرد: برای فاز اول جاده لنده_تراب نیزبیش از۴٠میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری تعیین شده است که فاز دوم پروژه نیز با همکاری بنیاد علوی و راهداری در حال کار است.
دانش گفت: آسفالت۶کلیومتر از جاده روستایی دوک و کتج که یکی از مطالبات ۱۵ساله مردم این روستا‌ها بود و در سفر استاندار به این روستا‌ها وعده اجرایی آن داده شده بود در حال اتمام است.
وی اظهارکرد: پروژه دشت بن نیز از رشد خوبی برخوردار است و در حوزه آب وفاضلاب نیز اعتبارات خوبی از محل محرومیت زدایی و اعتبارات استانی تخصیص یافت که بیش از ٨میلیارد تومان نیز در اعتبارات شهرستان در نظرگرفته شده است.
وی گفت: بیش از ۶۵کیلومتر خط توزیع در شهرستان لنده داریم که هم اکنون بیش از ۲۵کیلومتر آن فرسوده است و نیازمند اصلاح و بازسازی شبکه است و در حوزه اعتبارات امور عشایر نیز امسال بیش از ١میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.
دانش گفت: مردم مطالبات برحقی دارند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم و باید سعی کنیم یک کار ارزشمندی برای زیرساخت آب وبرق وراه داشته باشیم که ماندگار باشد.
وی گفت: با تفاهم‌های صورت گرفته با شهرداری وبنیادعلوی و راهداری در شهرستان اقدامات خوبی برای ساماندهی ورودی شهر لنده صورت خواهد گرفت که در ادامه نیز در حوزه ساختار شهری و زیرساخت‌ها نیز خدمات خوبی ارائه خواهد شد.
دانش گفت: ادارات باید در بیان خدمات نظام و دستاورد‌های نظام کوتاهی نکنند و نسبت به روشنگری جامعه تلاش کنند.
وی گفت: در مسأله برق لنده واقعاً در گذشته کوتاهی شده است و شبکه کنونی خیلی جواب گوی نیاز شهرستان لنده نبوده است و استحکامات به درستی صورت گرفته نشده است ولی در طی چندروز گذشته اکیپ‌های این شرکت کار‌های خوبی انجام دادند.
دانش گفت: در بحث برق لنده واقعاً کوتاهی صورت گرفته است و باید قبلاً این تدابیر لازم صورت می‌گرفت و نباید از تلاش شبانه روزی این روز‌های کارکنان برق غافل شد.
وی گفت:‌امیدواریم با خدمات صورت گرفته و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم آنچه شایسته مردم این شهرستان است را برای توسعه و پیشرفت شهرستان با استفاده از ظرفیت نخبگان و اقشار مختلف مردم به کار ببندیم و مسیر خدمت را هموار‌تر کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1