تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۵۱۶۲۶
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل مونسون به کهگیلویه و بویراحمد

۰
خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل مونسون به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت ۶ هزار میلیارد تومانی سیل مونسون به بخش‌های مختلف این استان خبر داد.
به گزارش کبنا، علیرضا نیکروز صبح روز یکشنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در پی سامانه بارشی مونسون پس از استان سیستان و بلوچستان بیشترین بارش‌ها را به لحاظ سرعت و میزان در کشور داشته است.
وی اظهار کرد: از همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف و رسانه‌ها که در بارش‌های سیل آسای تابستانی همکاری، تلاش و خدمات‌رسانی داشته آمد تشکر می‌کنم.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شدت بارش‌های سیل‌آسا در این استان زیاد بود اما الحمدالله حتی یک مورد هم تلفات انسانی نداشته‌ایم.

نیکروز با بیان اینکه در پی بارش‌های سیل آسای تابستانی ۶۰۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد شد، تصریح کرد: بیشترین خسارت به بخش کشاورزی استان با ۴۲۰۰میلیارد تومان وارد شده است.
وی ادامه داد: در پی این سیل ۲۹۳میلیارد تومان در بخش راه و شهرسازی، ۲۵۶ میلیارد تومان به راه‌های عشایری، ۱۹۸ میلیارد تومان شهر‌ها و شهرداری‌ها، ۱۴۹ میلیارد تومان به بخش راهداری، ۱۲۲میلیارد تومان به بخش آبفا و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش محیط زیست خسارت وارد کرده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پی سیل تابستانی دو هزار و ۳۰۶ منزل مسکونی در این استان دچار آبگرفتگی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1