تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۵۱۴۹۵
کبنا گزارش می دهد؛

دستگیری متخلفین شکار کبک در شهرستان بویراحمد

۱
۰
دستگیری متخلفین شکار کبک در شهرستان بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: از متخلفین 3 قطعه کبک به همراه یک قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز چهارشنبه ( 26 مرداد ماه 1401) از دستگیری متخلفین شکار و زنده گیری کبک در مناطق حفاظت شده و آزاد خبر داد.
جاودان خرد گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه  شهرستان بویراحمد در گشتو کنترل مشترک خود متوجه حضور متخلف در مناطق حفاظت شده دنای شرقی می شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: پس از دوساعت پیاده روی و اقدامات لازم، مامورین موفق می شوند متخلف را به همراه لاشه یک قطعه کبک و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دستگیر و اعمال قانون نمایند.
جاودان خرد تصریح کرد: در همین راستا طی تماس تلفنی احدی از دوستداران محیط زیست به سامانه 1540 مبنی بر زنده گیری چند قطعه کبک در منزل خود، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد پس از اخذ نیابت قضایی با هماهنگی مراجع انتظامی به محل اعزام و موفق می شوند 2 قطعه کبک زنده که در قفس نگهداری می شد را کشف و ضبط نمایند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از هکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی استان با محیط زیست گفت: هم وطنان عزیز می توانند با تماس رایگان به شماره  1540 گزارش های زیست محیطی خود را به ما اطلاع دهند تا از طریق مراجع قضایی و انتظامی اقدامات لازم را انجام دهیم.
جاودان خرد با اشاره به اینکه کبک های زنده پس از تیمار داری و تائید دامپزشک به دامان طبیعت باز خواهند گشت تصریح کرد: مطابق با قانون برای متخلفین پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.   

 
نام شما

آدرس ايميل شما

همیار
Iran, Islamic Republic of
خودتو کشتی با دستگیری متخلف کبک،دردنا ‌ودنای شرقی روز ۱۰۰فطعه کبک وده راس کل وبز شکارمی شود وشما بیخبرید ،برای دستگیری متخلف ۳تا کبک جشن گرفتی
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1