تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۵۱۲۹۳
به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام؛

توزیع 200 دستگاه تجهیزات سرمایشی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

۰
توزیع 200 دستگاه تجهیزات سرمایشی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۰۰ دستگاه تجهیزات سرمایشی شامل کولر آبی و پنکه خریداری شده و توسط گروه های جهادی این ستاد در مناطق کم برخوردار و محروم این استان توزیع می شود.
به گزارش کبنا، شایان نادری روز پنجشنبه در پویش ملی اهدای وسایل سرمایشی به اهالی مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد که در مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج برگزار شد،اظهار داشت: این هجدهمین پویش اجرا شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تعمیر وسایل سرمایشی و گرمایشی مردم در مناطق محروم استان از دیگر اقدام های در دست اجرای این ستاد برای کمک به آسایش مردم نیازمند استان است.
نادری بیان کرد : مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام در سیل اخیر با توزیع ۲ هزار و۵۰۰ بسته امدادی و حمایتی برای کاهش آلام شهروندان خسارت دیده تلاش کرده است.
وی عنوان کرد: این بسته ها در قالب اقلامی شامل پتو، نایلون ،جیره اضطراری؛و چادر بوده است که این کمک ها ادامه خواهد داشت.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترده بودن خسارت های ناشی از سیل در استان تاکید کرد: این ستاد جبران خسارت های ناشی از سیلاب در بخش های دام و وسایل خانه در استان را پذیرفته است و به زودی در این خصوص اقدام می شود.
نادری اظهار داشت: طرح برآورد شمار دام های تلف شده بهره برداران کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سیل به منظور تامین اعتبار خرید دام برای دامپروران آغاز شده است.
وی بیان کرد: در این طرح کارشناسان ستاد فرمان امام خمینی (ره) با حضور میدانی تعداد دام تلف شده براثرسیل اخیر در استان را برآورد و پس از تامین اعتبار برای خسارت دیدگان دام خریداری می شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جبران خسارت های سیل بر وسایل خانه مانند فرش، یخچال،تلویزیون و سایر نیازهای اولیه سیل زدگان استان نیز در دست اقدام است.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1