تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۵۱۲۷۰
یادداشت؛

هراس مدیران از رسانه‌ای منتقد؛ شهرک‌های صنعتی + نوسازی مدارس

۳
۴
هراس مدیران از رسانه‌ای منتقد؛ شهرک‌های صنعتی + نوسازی مدارس
کبنا ؛
مرسوم است که در هفته گرامی داشت خبرنگار، دستگاه‌های اجرایی با دعوت از رسانه‌های محلی و کشوری، با تدارک نشست خبری گزارش عملکرد خود را ارائه می‌دهند و از این طریق توانمندی ها و خدمات خود را به جامعه می نمایانند.
به گزارش کبنا، برخی از مدیران و دستگاه‌ها، عموماً از اینکه در معرض مردم و رسانه‌های مردمی مطالبه‌گر قرار بگیرند، واهمه دارند یا از برگزاری چنین جلسات و نشست‌های خبری طفره ‌می‌روند یا اگر برگزاری چنین نشست‌هایی را تدارک ببینند، به صورت کنترل شده، محدود و گزینشی سعی بر عدم دعوت از رسانه‌های پرسشگر و مطالبه‌گر دارند، چراکه ترس از آن دارند که مبادا جلسه یک سویه ای که در آن به ارائه آمار‌ها و وعده‌هایی گل و بلبلی می‌پردازند، مورد انتقاد و سؤال و امکان سنجی قرار گیرند!
این مدیران و دستگاه‌ها تاب تحمل هیچ گونه انتقاد و ارزیابی مردمی-رسانه‌ای را ندارند و از آنکه با خبرنگار منتقد، پرسشگر و جسور مواجه شوند، هراس دارند؛ اگرچه شاید در شعار خود را نقد طلب و مردمی و اهل گفتگو و.... نشان دهند!
شرکت شهرکت‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان نوسازی مدارس استان، امروز چهارشنبه (۱۹/۵/۱۴۰۱)، به مناسب هفته خبرنگار، هر کدام نشست خبری جداگانه تدارک دیده بودند که از برخی از رسانه‌ها دعوت نمودند ولی از پایگاه تحلیلی خبری کبانیوز برای حضور در این جلسات دعوتی بعمل نیاورند.
بدیهی است که مشی این پایگاه خبری تحلیلی، مردم مدارانه و مطالبه‌گر و انتقادی است و حضور خبرنگاران فعال و پرسشگر این رسانه در چنین جلساتی متفاوت خواهد بود و در مقابل آمار‌های بعضاً مبهم و وعده‌های نامحقق مدیران موضع پرسشگری و روشنگری خواهد داشت. لذا متأسفانه حضور خبرنگاران کبنا نیوز به میل این دستگاه‌ها نخواهد بود! کبنا نیوز همواره رسانه مردمی و صدای جامعه در مطالبه‌گری و پرسش از مدیران است و همواره درصدد انعکاس درد‌های جامعه است.

بیشتر بخوانید:

بخش نهم) تازیانه سوءمدیریت بر تن نحیف تولید در کهگیلویه و بویراحمد / شهرک‌های صنعتی همچنان بدون فریادرس

بخش هشتم) ذبح تولید در قربانگاه شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد / مدیری که تولید را پس می‌زند تا خود بماند؟


قابل ذکر است که سابقاً این دستگاه‌ها مورد نقد پایگاه خبری کبنا نیوز قرار گرفته بودند و بقیناً به مذاق مدیران محترم این نهاد‌ها خوش نیامده است؛
مدیریت محترم شرکت شهرک‌های صنعتی استان جناب آقای سید هاشم موسوی از مدیران بازمانده از دولت قبل هستند که رویکرد مطالبه‌گری پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز خوشایند آن‌ها نبوده و مدیریت محترم سازمان نوسازی مدارس استان جناب آقای سید رضا حسینی نیک از مدیران تازه منصوب شده دولت جدید است که ضرورت دارد با رویکرد انتقادمحور رسانه‌های مردمی احساس بیگانگی نداشته و تحمل نقد آن را داشته باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درووووود
امیر نژاد
Iran, Islamic Republic of
ککا زور نزن موسوی خیییییییییلی توانمند هست و فعلا میمونه

خیییییییلی توانایی داره
Iran, Islamic Republic of
کپنا کارش درسته.
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1