تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۵۱۱۲۹
در واکنش به حمله امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیان شد

اعلام آغاز جنگی جدید با اسرائیل توسط زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی

۱
۰
اعلام آغاز جنگی جدید با اسرائیل توسط زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی
کبنا ؛«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد که هدف مقاومت بایستی روشن باشد و آن شکستن این تجاوزات است.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، النخاله در مصاحبه با شبکه المیادین افزود که جنگ اکنون آغاز شده و سخن گفتن درباره میانجی‌گری آن هم به دنبال شهادت چند فلسطینی، زود است.
وی تصریح کرد که این جنگ بر ما تحمیل شده و تا آخر به آن پاسخ خواهیم داد.
النخاله گفت: ما درباره جنگ حرف می‌زنیم نه از حوادث غافلگیرکننده میدانی و پیش‌بینی می‌کنیم که افرادی در این حمله شهید و خانه‌هایی نیز تخریب شده است، جنگ بر ما تحمیل شده و تا آخر به آن پاسخ خواهیم داد.
وی تأکید کرد که ما برای ایجاد معادله بازدارندگی با دشمن تلاش خواهیم کرد و برای جنگ و تداوم آن آمادگی داریم، من در این لحظه از معادلات حرف نمی‌زنم، ما در نبرد قرار داریم و این نبرد را تا تحقق آزادی برای ملتمان ادامه خواهیم داد.
النخاله گفت که امروز یک آزمون تاریخی است یا یکپارچه با آن مواجه می‌شویم یا اینکه بهای آن را جداگانه می‌پردازیم، دشمن خواهد دانست که مبارزان همگی متحد در برابر این تجاوزات خواهند ایستاد و من به ملتمان می‌گویم که مهم وحدت و همبستگی علیه این تجاوزات است.
وی افزود که از امت عربی و اسلامی انتظار دارم که در کنار ملت فلسطین برای مقابله با این تجاوزات بایستند، ما در آغاز نبرد قرار داریم و ان‌شاء الله به صورت متحد به مسئولیت خود عمل خواهیم کرد، این لحظه سرنوشت‌ساز است و جنگ و ثبات در میدان وظیفه ماست.
دبیرکل جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد که میدان‌های غزه و کرانه باختری یکی است و ملت ما در کرانه باختری راه مبارزه را پیدا خواهد کرد و همه ملت در نبرد واحد هستند و تشکیلات خودگردان فلسطین نیز به وظایف خود آگاه است و من همه مبارزان از جمله فتح را به انجام وظایف خود عمل کنند.
وی گفت که سفرش به جمهوری اسلامی ایران طبیعی است و او در حالی که در ایران حضور دارد، رژیم صهیونیستی دست به حمله زده است.
النخاله تأکید کرد: ما در ساعات اولیه نبرد نامحدود قرار داریم و هم اکنون سخن گفتن درباره موضوع متحدان ممکن نیست و طبق تمهیدات ما تمامی مبارزان به وظایف خود عمل خواهند کرد و تمامی شهر‌های رژیم اشغالگر را هدف حملات خود قرار خواهیم داد.
وی افزود: آنچه امروز رخ می‌دهد، ادامه نبرد «سیف القدس» است و ان شاء الله آنچه را که در آن نبرد محقق نشد، این بار تحقق خواهد یافت.
النخاله همچنین گفت که یک جریانی در منطقه وجود دارد که می‌خواهد ما بنده رژیم اشغالگر باشیم، اما فلسطین و مسجدالأقصی و ملت ما مستحق جانفشانی است و فلسطین سرزمین ماست و ما از آن دفاع خواهیم کرد.
بنابر گزارش شبکه المنار، النخاله همچنین تأکید کرد که هیچ خط قرمزی در این نبرد وجود ندارد و تل‌آویو نیز زیر آتش موشک‌های مقاومت قرار خواهد گرفت.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همین بدون کوچکترین ضرر و زحمتی نمی گذارند دنیا روی خوش و صلح و صفا ببیند
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1