تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۵۱۰۱۸
کبنانیوز؛

پیام تبریک مسئولان در پی کسب رتبه اول رشته علوم تجربی توسط دانش آموز هم استانی

۱
۵
پیام تبریک مسئولان در پی کسب رتبه اول رشته علوم تجربی توسط دانش آموز هم استانی
کبنا ؛صدور پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
مدرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پی کسب رتبه اول کنکور تجربی توسط دانش آموز دختر این استان پیام تبریکی صادر کرد.
حسنعلی عزت‌خواه با صدور پیامی این موفقیت بزرگ علمی را تبریک گفت.
متن پیام تبریک مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:
دستاورد بزرگ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در کنکور امسال و کسب رتبه اول علوم تجربی توسط فرزند عزیز خانم فرناز حسن زاده  موجب افتخار و سربلندی استان شد.
اینجانب کسب رتبه اول کنکور علوم تجربی توسط  دانش آموز هم استانی خانم فرناز حسن زاده از شهر یاسوج را در گام نخست به این فرزند ساعی و اولیای ایشان و سپس به همه همکاران و معلمان عزیز به ویژه همکارانم در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و مدیر ، دبیران و مجموعه‌ عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه  تیزهوشان تبریک ویژه می‌گویم.
آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به همت معلمان، آموزگاران و همکاران ستادی همواره در بسیاری زمینه‌ها در رتبه‌های برتر درخشش داشته و امروز نیز در بخش کنکور، صاحب یکی از تاریخی‌ترین دستاورد‌ها شد و کسب این رتبه در شرایط شیوع کرونا و در شرایطی که چند ماه مدارس و کلاس‌های حضوری تعطیل بود و در بیشتر مواقع سال آموزش به صورت مجازی دنبال می‌شد، افتخاری بزرگ و ماندگار است که خستگی و دلواپسی را از تن و جان همکاران و معلمان ارزشمند گرفت.
اینجانب ضمن قدردانی از حمایت خانواده‌ در این شرایط خاص و تشکر ویژه از معلمان و مدیرانی که در کسب این دستاورد هر کدام به سهم خود اثرگذار بودند، آرزو دارم این فرزند برگزیده در سایر مراحل زندگی و طی مدارج علمی موفق و پیروز باشد.
بدون تردید این موفقیت ارزشمند درس بزرگی به مجموعه دانش‌ اموزان مستعد این دیار پرگهر می دهد که محرومیت‌ها  ،محدودیت ایجاد نمی کند و با توکل به خدا ، تلاش و اراده قوی می توان  قله های علمی را فتح کرد و به سمت طلوع فرداهایی زیباتر و روشن تر حرکت کرد.
حسنعلی عزت‌خواه
مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
بسم الله الرحمن الرحیم
گویند عارفان هنر وعلم کیمیاست / وان مس که گشته هم سراین کیمیا طلاست
سرکار خانم فرناز حسن زاده
کسب رتبه اول کنکور سراسری کشور را  دررشته علوم تجربی،که نشان از تلاش وپشتکار شما درعرصه علم وبالندگی است ،تبریک عرض می نمایم وازخدای سبحان برای سرکار عالی سلامتی وعاقبت بخیری مسئلت می نمایم.
دکتر محمد غلام نژاد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی استان کهگیلویه وبویراحمد
پیام تبریک سرپرست دانشگاه یاسوج
باسمه تعالی
افتخار آفرینی در عرصه علم و دانش و فتح قله‌های رفیع موفقیت از خصوصیات جوانان مستعد دیارمان است.
کسب رتبه اول در آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی سال ۱۴۰۱، توسط خانم فرناز حسن زاده، مایه مسرت و مباهات ملت شریف استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت این موفقیت ارزشمند خدمت ایشان، خانواده محترمشان، دبیران تلاشگر و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان، امیدوارم با توکل به درگاه ایزد منان، همواره شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی و سایر عرصه ها باشیم.
بهادر کرمی
سرپرست دانشگاه یاسوج

 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
جالب است که اگر ما حتی یکبار یک پیام به بچه های فنی میدادیم الان این وضع اشتغال و معیشت نبود.بعضی از رشته ئها فقط یک شخص خودش تنها رشد میکند اما در رشته های فنی یک گروه توسط یک شخص رشد می کند.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1