تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۵۰۴۲۷
مدیرکل امور مالیاتی استان خبر داد؛

پرداخت مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد سه برابر شد

۰
پرداخت مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد سه برابر شد
کبنا ؛
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد  از افزایش  بیش از سه برابری  پرداختی عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری استان  در سه ماهه اول سال جاری خبرداد.
به گزارش کبنا، میلاد فرخان به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی (16 تا 22 تیرماه) در این خصوص اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری افزون بر 73 میلیارد تومان از محل عوارض پرداختی از مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری های استان  پرداخت شد که این مبلغ بیش از 3 برابر رشد نشان می دهد.
وی تصریح کرد که درسه ماهه اول سال  1400 ازاین محل ۲۴میلیارد تومان به شهرداری ها،فرمانداری ها و دهیاری ها پرداخت شد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد  بیان کرد با هدف استفاده بهینه از درآمدهای مالیاتی، هماهنگی ها و برنامه ریزی برای تعریف پروژه های عمرانی درسطح شهرها و روستاها و اجرای این طرحها از محل عوارض پرداختی از مالیات برارزش افزوده انجام گرفته ودراین راستا طرحهای خوبی در شهرهای استان در حال اجرا و برخی نیز بهره برداری رسیده است.
فرخان  افزود که توزیع عوارض مالیات برارزش افزوده طبق قانون به شهرداری ها، دهیاری ها،فرمانداری ها (روستاهای بدون هیاری)و مناطق عشایری  پرداخت می شود.
مدیرکل امور مالیاتی  کهگیلویه وبویراحمد وصول مالیات را ارزنده ترین گام در جهت تامین منابع پایدار برای توسعه اقتصادی هر جامعه  دانست و تصریح کرد که پرداخت بخشی از درآمد صاحبان وتولید ودرآمد  به عنوان حقوق حقه دولت در قالب وصل مالیات به توسعه اقتصادی و افزایش رفاه عمومی و نیز برقراری عدالت اجتماعی کمک خواهد کرد.
وی  بیان کرد که هوشمندسازی نظام مالیاتی ضمن ایجاد شفافیت و فراهم کردن بستر وصول عادلانه مالیات با جلوگیری از فرارمالیاتی به افزایش درآمدهای مالیاتی کمک نموده است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وصول مالیات و تامین اعتبار از محل عوارض مالیات برارزش برای کمک به توسعه خدمات شهری و روستایی با تلاش این اداره کل صورت می گیرد، از تعامل فعالان اقتصادی ونیز  تلاش مجدانه مجموعه همکاران سخت کوش مالیاتی که شبانه روزی برای انجام حسابرسی ها، ابلاغ اوراق مالیاتی و وصول مالیات مصوب و عوارض پرداختی از محل مالیات برارزش افزوده سهم استان  تلاش مضاعف دارند، تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1