تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۵۰۳۵۸
کبنا گزارش می دهد؛

فرماندار گچساران به وضعیت نانوایی‌ها رسیدگی کند / نظارتی که بر نانوایی ها وجود ندارد

۱
۱
فرماندار گچساران به وضعیت نانوایی‌ها رسیدگی کند / نظارتی که بر نانوایی ها وجود ندارد
کبنا ؛صف های طولانی و بی برنامگی نانوایی ها باعث نارضایتی و گلایه مندی مردم گچساران شده است.
به گزارش کبنا، نان منبع غذایی مهمی برای مردم محسوب می شود، و انتظار مردم این است که مسئولان توجه جدی به وضعیت کمی و کیفی نان داشته باشند.
از نظر کیفیت، نان هایی که در گچساران طبخ می شود بسیار نازک است، هم دور ریز زیادی دارد و هم خیلی زود خشک می شود، با اینکه مردم همیشه از این وضعیت انتقاد کرده و گلایه مند بوده اند، اما نان همیشه به همان شکل همیشگی پخت می شود و هیچ تغییری در کیفیت آن به وجود نیامده است.
شهروندان گچسارانی همیشه برای گلایه از وضعیت نانوایی ها، کیفیت نان های شهرهای مجاور را مثال می زنند و حسرت می خورند از اینکه نان در اینجا به دلیل بی کیفیت بودن دورریز زیادی دارد.
وقتی که آرد همان است و هیچ فرقی هم بین وسایل و دستگاه نیست، چرا نان نانوایی ها در این شهرستان با بهبهان و خوزستان و شیراز متفاوت و بی کیفیت است.
از طرف دیگر، نظارت ها بر روی نانوایی ها بسیار کمتر از گذشته شده، به طوری که ساعت کاری نانوایی ها مشخص نیست، ساعت هایی از روز تعطیل هستند و مردم مجبورند تمام شهر را برای پیدا کردن نانوایی بگردند.
نبود نظارت بر نانوایی ها
یکی از شهروندان در گفت و گو با کبنا گفت: الان بیشتر از چند ماه است که نانوایی ها هیچ برنامه و نظم مشخصی ندارند، قبلا در تعطیلات نانوایی ها مجبور بودند پخت کنند تا مردم سرگردان نباشند، ولی الان در روز تعطیل چندین نانوایی سر می زنیم و همه بسته هستند.
یکی دیگر از شهروندان گفت: عصر ساعت 7 نانوایی بسته است، مگر در روز تابستان نانوایی ها حداقل تا 8 و نیم و 9 نباید پخت کنند، الان در روز تابستانی ساعت 7 نانوایی بسته است و من مجبورم بروم یک نانوایی پیدا کنم.
صف های طولانی و مردم در انتظار
یکی از شهروندان نیز گفت: صف نانوایی ها خیلی طولانی شده و مجبوریم ساعت ها سر صف بایستیم، تعداد نان هایی هم که می دهند خیلی کم است، واقعا چه اتفاقی افتاده که انقدر نان کم به مردم می دهند؟ همه می گویند نانوایی ها آرد می فروشند، چرا وقتی مردم نیاز به نان دارند، بخصوص الان که مردم دیگر نمی توانند نان فانتزی بخرند، نانوایی ها آردها را می فروشند.
تفاوت نان بهبهان و گچساران!
یکی از شهروندان گفت: ما وقتی از بهبهان به گچساران می آییم، از آنجا نان مصرفی مان را تهیه می کنیم، واقعا نان های بهبهان با گچساران قابل مقایسه نیست، نان های بهبهان هم انقدر نازک نیست، مزه بهتری دارد و اصلا دورریز ندارد، همیشه هم نرم است.
یکی دیگر از شهروندان نیز اظهار کرد: بعضی از نانوایی ها خیلی نان های بی کیفیتی دارند، اصلا نمی شود خورد، همه را دور می ریزیم. حتی نانوایی هایی که خوب پخت می کنند گاهی وقت ها نانشان خیلی بد و بی کیفیت می شود، واقعا در گچساران هیچ نظارتی روی کیفیت نان نمی شود، اصلا به شاترها و نانوایی ها یک برنامه ای نمی دهند که اینطور یا آنطور نان پخت کنند که حداقل مردم راضی باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
نانوای ها گچساران اولا پول نقد نمیگرن میگن باید دستگاه باشه بخاطر سهمیه ارد
تعطیلی به میل شخصی خودشونه هرروزی دلشون بخواد نمیان
بادستگاه که حساب میکنند بجای یه دونه پلاستیک دوتا میزنن من اعتراض کردم گفتن قیمت پلاستیک 800میباشد دستگاه 400میزنه یا باید ازتعداد نان یک قرص کم شود
کیفیت که اصلا ندارند روی همون میز خشک میشن
واقعا کیفیت نان گچساران صــــــفـــــــــر است
نظارت هم اصلا نیست
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1