تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب : ۴۵۰۳۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

سفر مدیرعامل بیمه ایران به کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
سفر مدیرعامل بیمه ایران به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: بیمه ایران شعبه‌های خود در همه مناطق این استان را افزایش دهد و نوع خدمات و پوشش بیمه‌ای را هم بیشتر کند ما هم حمایت می‌کنیم.
 سیدجواد هاشمی مهر در جلسه‌ای با حضور حسن شریفی مدیر کشوری بیمه ایران، بیمه ایران را کمک کار دولت و حامی مردم دانست و اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد با شرایط خاص به لحاظ پراکندگی و کوهستانی ۹ شهرستان دارد و به زودی تعدادی از مناطق آن به شهرستان تبدیل می‌شود و می‌طلبد بیمه ایران برای افزایش شعب و ارائه خدمات بیشتر به مردم از هم اکنون برنامه ریزی کند.
در این جلسه که خالق شکور رئیس بیمه ایران استان کهگیلویه وبویراحمد و روسای بیمه ایران استان‌های تهران، فارس و بوشهر هم حضور داشتند، معاون سیاسی امنیتی استانداری تاکید کرد: بیمه ایران به لحاظ امکانات و تجهیزات نحوه خدمات خود به مردم را تکنیکی‌تر و بروز رسانی کند.

هاشمی با بیان اینکه، صنعت بیمه ابزار مناسبی برای افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم در جامعه است، گفت: با توجه به دولتی بودن، این بیمه در کاهش مشکلات و رنج مردم در زمان بلایا، مشکلات و اتفاقات نقش اثر بخشی دارد.
هاشمی مهر با بیان اینکه، بیمه ایران تمام دولتی است و حامی دولت و مردم می‌باشد و لذا انتظارات مردم از این بیمه بیشتر است، تصریح کرد: مجموعه همکاران بیمه ایران در استان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش خوبی داشته‌اند و انتظار داریم در این سفر به برکت دهه ولایت و عید غدیرخم پیام شیرینی برای مردم داشته باشید.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع و کشاورزی و تبدیل شدن کریدور جنوب به مرکز کشور با بهره برداری از جاده پاتاوه- دهدشت، تاکید کرد: اقدامات بزرگی در این استان به برکت نظام و انقلاب اسلامی انجام شده اما استان به دلیل عمق محرومیت نیازمند نگاه جهادی به کار و خدمت دارد.

مدیرعامل بیمه ایران هم با بیان اینکه، جنس کار ما خدماتی و مخاطبین ما مردم عزیز هستند گفت: به کهگیلویه وبویراحمد سفر کردیم تا از نزدیک مشکلات مردم را ببینیم و بشنویم و برای رفع آنها و ارائه خدمات سهل الوصول تصمیمات جدید و برنامه‌های نو در نظر گرفته شود.
حسن شریفی افزود: بیمه ایران در دولت سیزدهم برنامه‌ها و تعهدات جدیدی برای مردم دارد.
وی اعلام کرد: به خواسته‌های مسئولین و مردم این استان تمکین می‌کنیم و شعب بیمه‌ای را افزایش می‌دهیم و تلاش داریم مشارکت بیمه‌ها را در نواحی مختلف و محروم افزایش داده تا پشتوانه‌ای برای مردم استان باشد.
 مدیرعامل بیمه ایران از ارائه یک فرصت خدمت جدید به مردم از طریق بیمه ایران خبر داد و گفت: سامانه‌ای طراحی شده است تا خدمات در دسترس باشد و مراجعات مردمی به محل شعب لازم نباشد.
 شریفی اظهار داشت: برای ارائه خدمت به مردم کارشناسان به محل حادثه و یا تصادفات مراجعه می‌کنند و خسارات فوتی، زخمی و خودرویی بدون حضور به شعب برآورد می‌شود.
به گفته رئیس بیمه ایران، این مرکز سه بسته خدمت از جمله بیمه عمر و مستمری بگیر علاوه بر حقوق بازنشستگی در نظر گرفته است و اجرای این طرح در وزارت نیرو آغاز شده و قابل تعمیم در همه دستگاه‌های اجرایی است.
وی تصریح کرد: آماده‌ایم این طرح را در استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در بیاوریم.

نام شما

آدرس ايميل شما

خردمند
Iran, Islamic Republic of
درودبراستادخرمی و قلم توانایش.بله حقیقت تلخ جامعه ی امروزماکه هرکدام ازماداریم بااین مشکلات دست وپنجه نرم می کنیم وکسی هم صدای مارانمی شنود.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1