تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۵۰۳۰۵
در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شد:

رفع مشکل 9 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در کهگیلویه و بویراحمد

۰
رفع مشکل 9 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان گفت: مشکل ۹ واحد صنعتی و تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات آنها تصمیم لازم گرفته شد.
به گزارش کبنا، پنجمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان با حضور معاون اقتصادی استاندار، سرپرست اداره کل صمت استان و سایر اعضای کارگروه در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه این جلسه گفت: این کارگروه مهم در استان با موضوعات حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی، معادن، رفع موانع صادراتی وسایر موارد مشابه برگزار می گردد.
کریم روزبهان اضافه کرد: موضوعات و مشکلات 11 واحد تولیدی، خدماتی و گردشگری توسط دستگاه های اجرایی و بانک های عامل مطرح گردید که امیدواریم با همدلی و وحدت رویه ای که در استان جهت رفع موانع تولید بین دستگاه ها ی اجرایی وجود دارد، دغدغه های این واحدها در مسیر قانونی به کمترین حد ممکن برسد و با تولید و بازاریابی مجدد، کاملا مرتفع گردند.

روزبهان افزود: یکی از دستور کارهای این کارگروه بررسی مشکلات تعاونی 2019 طرح گوساله پرواری واقع در شهرستان کهگیلویه بود که درخواست استمهال تسهیلات معوق، ارزیابی مجدد وثایق وتامین تسهیلات سرمایه در گردش از بانک عامل داشته که با تعامل و همفکری کارگروه مسیرهای قانونی جهت احیای مجدد این واحد تولیدی صنعتی به سرمایه گذار پیشنهاد و تسهیل گردید.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی استاندار در این جلسه گفت: امسال رفع موانع تولید ۲۵ واحد صنعتی و تولیدی استان در تعهد این کارگروه است.
عسکری افزود: از ابتدای امسال مشکل هفت واحد صنعتی راکد و نیمه فعال برطرف شده و به چرخه تولید برگشتند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1