تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۵۰۱۳۴
کبنا گزارش می دهد؛

حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دوره بصیرت‌افزایی کشوری

۰
حضور مدیرکل بانوان کهگیلویه و بویراحمد در دوره بصیرت‌افزایی کشوری
کبنا ؛دوره بصیرت افزایی مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌های کشور به میزبانی استانداری خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
به گزارش کبنا، نادیا صداقت ضمن حضور در این دوره، به تشریح برخی از مهمترین محتواهای ارائه شده در این همایش سراسری پرداخت.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این همایش ملی که مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده سراسر کشور حضور داشتند بر این نکته تاکید شد که ما باید نگاهمان به زنان نگاه فرابخشی بوده و رویکردمان در دفتر امور بانوان و خانواده تحولگرا باشد، بر همین اساس نیز لازم بود تا سند تحول دولت مردمی تدوین شود.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این دوره سه روزه، سند تحول مردمی تشریح شد و ما نیز در استان با تاکید و اتکا به همین سند و در چارچوب هفت کارگروه تحکیم خانواده، زیست عفیفانه، کسب و کار پایدار، حقوق و مسوولیت‌های بانوان، جمعیت، نشاط اجتماعی، گفتمان‌سازی الگوی سوم، در طول سال برنامه هایی را تدوین و با کمک ادارات استان اجرایی خواهیم کرد.
صداقت برگزاری چنین دوره‌هایی را بسیار با اهمیت دانست و اذعان داشت: هدف اصلی دفتر امور بانوان و خانواده ایجاد زمینه‌های لازم رشد و تعالی اجتماعی بانوان و خانواده است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1