تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۵۰۰۷۳
در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه از تمرینات تیم ملی هندبال نوجوانان کشور مطرح شد؛

موفقیت ها در هندبال کهگیلویه محصول هیچ فرد و دولتی نیست / دهدشت مشکلات زیر ساختی دارد / بازیکنان به دلیل نامناسب بودن کف‌پوش سالن دچار مشکل پارگی صلیبی شده اند / اگر همه یک صدا باشیم دهدشت یک قطب در هندبال جنوب کشور خواهد شد

۱
۱
موفقیت ها در هندبال کهگیلویه محصول هیچ فرد و دولتی نیست / دهدشت مشکلات زیر ساختی دارد / بازیکنان به دلیل نامناسب بودن کف‌پوش سالن دچار مشکل پارگی صلیبی شده اند / اگر همه یک صدا باشیم دهدشت یک قطب در هندبال جنوب کشور خواهد شد
کبنا ؛مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت و سرپرست تیم ملی نوجوانان هندبال ایران در بازدید نماینده شهرستان کهگیلویه از محل اردوی تیم ملی بر ضرورت هر چه بیشتر حمایت مسئولین از ورزش هندبال تاکید کرد و گفت :هندبال به ورزش شهرستان کهگیلویه هویت بخشیده است . این هویت و این اثر گذاری یک همدلی خاصه تا امروز به وجود آمده و محصول هیچ دولتی نیست ، محصول تلاش هیچ شخصی نیست به جز عامه مردم است.
به گزارش کبنا، پارسایی در بازدید روز جمعه (17 تیرماه 1401) نماینده شهرستان کهگیلویه از محل اردوی تیم ملی بر ضرورت هر چه بیشتر حمایت مسئولین از ورزش هندبال تاکید کرد و گفت: هندبال به ورزش شهرستان کهگیلویه هویت بخشیده است. این هویت و این اثر گذاری یک همدلی خاصه تا امروز به وجود آمده و محصول هیچ دولتی نیست، محصول تلاش هیچ شخصی نیست به جز عامه مردم است.
این مدیر ورزشی در ادامه افزود: امروز افتخار داده اید که در جمع ورزشی ها و اردونشینان هندبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور داشته باشید. ما برای برگزاری یک اردو که میزبان ۳۰ نفر بودیم دست به دامن بخش خصوصی شدیم و یک شخص خیر در این شهر هتلی دارد که محل امرار معاش و درآمد زندگی شخصی خود اوست، بدون هیچ چشم داشتی برای ما و برای شهر ما تمام امکانات را مهیا کردند.
پارسایی ضمن اشاره به کاستی ها در حوزه ورزش هندبال اشاره کرد: دهدشت مشکلات زیر ساختی دارد، خواسته ما و جامعه ورزش انتظار کار عمومی و پایه ای است.
وی از نامناسب بودن کف پوش سالن شهید باهنر خبر و افزود: بازیکنان بدلیل این مشکل دچار مشکل پارگی صلیبی شده اند.
پارسایی با اشاره به اینکه برای مداوا هر بازیکن تیم هندبال بالغ بر یکصد و پنجاه میلیون هزینه درمان بازتوانی و آسیب‌ شناسی ورزشکار نیاز است گفت: قریب به دوسال پیگیر حل مشکل و تعویض سالن هستیم تا اینکه امسال در قالب برنامه ریزی کمیته مبلغی در نظر گرفته شد اما این تسهیلات پاسخگوی این مجموعه نیست و نیازمند کمک های بیشتر مسئولین هستیم.

مجید پارسایی در ادامه عنوان کرد: این مجموعه ظرفیت توسعه بیشتر و تجهیز خوابگاه دارد، کف سالن را می شود تعمیر کرد تا استاندارد شود. نیاز است محدوده ای برای باشگاه های بدنسازی و آب درمانی ایجاد کنیم.
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان و مدیر عامل باشگاه فراز بام دهدشت با اشاره به اینکه دهدشتی آباد داشته باشیم از نماینده مردم و مسئولان استانی خواست نگاه توسعه طلبانه به سمت ورزش استان و شهرستان داشته باشند. اگر همه یک صدا باشیم دهدشت یک قطب در هندبال جنوب کشور خواهد شد، به شرطی که تمام نگاها نگاه توسعه طلبانه به سمت ورزش باشد.
این مربی هندبال کشور و استان در پایان اشاره کرد : در این مجموعه بخش خصوصی فعالیت می کند. منابع اندکی در اختیار داریم و به همت و حمایت اداره کل ورزش و جوانان این اتفاق افتاده و ثمره این اتفاق تعداد ملی پوشانی است. این ابتدای راه ماست.
پارسائی ادامه داد: ۲۵ مرداد مسابقات هندبال در کشور بحرین داریم انتظار داریم شما برای بدرقه تیم وقت بزارید و به حضورتون به مایه دلگرمی ما باشید.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در این دیدار و نشست صمیمی با خانواده های هندبال و اعضای فنی تیم ملی نوجوانان هندبال ایران اظهار داشت :خوشحالم که در جمع شما آینده سازان هندبال ایران حضور دارم.
وی افزود: جا دارد از همه عزیزان و دست اندرکاران که این شرایط را مهیا کردند تقدیر و تشکر کنم.
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا ظرفیت های ورزش در شهرستان های حوزه انتخابیه به شرایط مطلوب و مناسبی برسد.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پی تماس تلفنی با وزیر ورزش و جوانان، از حضور و سفر سجادی وزیر ورزش و جوانان به شهرستان کهگیلویه جهت بازدید و رفع مشکلات خبر داد.
دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،نیکویی زاده رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه،نیکویی زاده شهردار دهدشت،پارسایی رئیس هیات هندبال استان و مجموعه خانواده های ملی پوشان کهگیلویه ای حاضر در اردو نیز در این نشست حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا قوت خدمت جناب آقای مهندس پارسایی که الحق والانصاف کار حرفه ای و مدیریت خوبی در عرصه ورزش دارند؛ فقط یک نکته وجود دارد این است که چرا توسعه در امر ورزش را از دوست توسعه طلب و معمار اقتصاد خودتون جناب آقای تاجگردون مطالبه نکردید!؟
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1