تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۴۴۹۷۹۹
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌ها برای اربعین دنبال تبصره و ماده نباشند/ فضای کهگیلویه و بویراحمد عاشورایی و محرمی شود

۰
دستگاه‌ها برای اربعین دنبال تبصره و ماده نباشند/ فضای کهگیلویه و بویراحمد عاشورایی و محرمی شود
کبنا ؛معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها از امروز تا اربعین فضای محرمی و عاشورایی در استان ایجاد کنند.
به گزارش کبنا، کیامرث حاجی‌زاده در نشست ستاد اربعین با اشاره به اینکه همایش ملی و جهانی اربعین پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا باشکوه برگزار شود، گفت: مسئولان برای اربعین دنبال تبصره و ماده نباشند و نگویند نمی‌شود اینجا هزینه کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اعتبارات و هم امکانات دستگاه‌‌های برای اربعین پای کار بیاید، افزود: مبلغ دو میلیارد تومان برای ساماندهی زائرسرای استان در شلمچه اختصاص یافته که سرویس بهداشتی، حمام، سالن و دیوار زائرسرا تا ۲۰ مرداد ماه انجام شود، ضمن اینکه دستگاه‌ها در تامین خنک کننده و آب کمک کنند.

وی عنوان کرد: شرکت‌های آب معدنی باید آب مورد نیاز را تامین کنند و درمانگاه‌های سیار توسط اورژانس، هلال احمر و  دانشگاه علوم پزشکی برپا شود.
حاجی‌زاده با بیان اینکه اربعین امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: انتظار می‌رود استان ۱۰۰ درصد شیعه کهگیلویه و بویراحمد در موضوع اربعین پیشتاز باشد.
وی با اشاره به فعال شدن کمیته فرهنگی گفت: اربعین فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ و  تاریخ این استان است و باید بسته فرهنگی معرفی استان توریستی کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه با مشارکت اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز استان فضای استان از امروز اربعینی و عاشورایی شود، گفت: شهرداری‌ها و سایر نهادها در این زمینه همکاری و کمک کنند و از همین امروز در فضای استان شور و هیجان اربعین و محرم ایجاد شود.

حاجی‌زاده تاکید کرد: سازمان صمت، شرکت پشتیبانی امور دام، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و شورای آرد و نان برای تامین مواد غذایی مورد نیاز موکب‌ها کمک کنند‌، ضمن اینکه سیستم پیامکی دستگاه‌ها فعال شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1