تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۴۹۴۲۹
گزارش کبنا از عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

بخش دوم) آموزش و پرورش به طرح و برنامه نیاز دارد نه دید و بازدید و پست اینستاگرامی / مدیرانی که در سال‌های آخر بازنشستگی طرح و برنامه‌ای جز حفظ صندلی ندارند / در آموزش و پرورش دنا چه می‌گذرد؟ / آقای استاندار ورود کنید تا از سیر تا پیاز آموش و پرورش استان مطلع شوید

۵۰
۹
بخش دوم) آموزش و پرورش به طرح و برنامه نیاز دارد نه دید و بازدید و پست اینستاگرامی / مدیرانی که در سال‌های آخر بازنشستگی طرح و برنامه‌ای جز حفظ صندلی ندارند / در آموزش و پرورش دنا چه می‌گذرد؟ / آقای استاندار ورود کنید تا از سیر تا پیاز آموش و پرورش استان مطلع شوید
کبنا ؛
پس از انتشار مطلبی در نقد عملکرد حسنعلی عزتخواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در کبنا نیوز، مخاطبان این پایگاه خبری به بحث و گفت‌وگو در مورد عملکرد عزت‌خواه در دوران مدیریتش پرداختند.  
یکی از مخاطبان در پیامی خطاب به عزتخواه نوشت: جناب عزت‌خواه شما که خواستید از جغرافیای خاصی استفاده کنید حداقل از نیروهایی خوبی که هم ما می‌شناسیم و هم خودتان به خوبی می‌شناسید استفاده می‌کردید نه از هر که با فشار اطرافیان نماینده و زد و بند و شب‌نشینی‌ها.
یکی دیگر از مخاطبان نوشت: کلیدی‌ترین معاونت در اداره کل آموزش و پرورش همان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع است که این معاونت با تمام نیروهای زیرمجموعه که بیشترین نیرو در اداره کل را هم در زیر مجموعه دارد، در اختیار فامیل نماینده است. باید استاندار ورود کند و ریشه این فامیل‌گرایی و خویشاوندسالاری خشکانده شود؛ در غیر این صورت نیروهای نظارتی و مجموعه نهادهای امنیتی وارد شوند که این خطر خویشاوندسالاری برای استان و مخصوصا شهرستان بویراحمد، تهدیدات به دنبال خواهد داشت.
یکی از این مخاطبان با انتساب عزتخواه به روشنفکر، یکی از دلایل شکست روشنفکر را همین عزتخواه عنوان کرد و در پیامی نوشت: ازجمله دلایل اصلی شکست روشنفکر و این همه ریزش طرفدارانش، انتخاب فرمانداران ضعیف، مدیرکل آموزش و پرورش و از دست دادن دانشگاه‌های استان است.

بیشتر بخوانید:
بخش اول) از انتصابات طایفه‌ای و نبود گفتمان مدیریتی تا کارشکنی نیروهای سیاسی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

یکی دیگر از مخاطبان کبنا نیوز نوشت: با این طرز تفکر نمی‌شود مدیریت کرد؛ نگاه‌ها باید عوض شود، از دخالت‌های بی‌رویه سیاسیون که نمی‌توانند حداقل جهت رضای خدا از ورود افراد نااهل و ناپاک مسئله‌دار جلوگیری کن. آقای عزتخواه اگر قدرت نه گفتن نداری اختیار رفتن داری بهترین امر به معروف و نهی از منکر است. بیش از حد دخالت می‌کنند، نگاه کمیته امدادی به آموزش و پرورش دارند، زمان انتخابات قول کمیته امدادی داده‌اند.
یکی دیگر از مخاطبان نوشت: جناب استاندار لطفاً به نحوه انتصاب آموزش و پرورش ورود کنید خواهش می‌کنم آموزش و پرورش که باید آینده بچه‌هامون را بسازد، ملاک فقط تربیت و آموزس باشد، باور بفرمایید با این روند آینده خوبی نباید برای دانش‌آموزان استان متصور نمود. حتی مدیران و معلمین مدارس گزینشی بر اساس نسبت طایفه‌گری انتخاب می‌شود. در حوزه ستادی هم هر کس نسبتی ندارد فی‌الفور تغییر می‌ده. اما اگه نسبت فامیلی باهاشون داشته باشه ولو اینکه عملکرد ضعیفی داشته باشه تغییر نمی‌ده؛ خواهشاً تا دیر نشد و اوضاع از این بدتر نشد نظارت بیشتری بر عملکرد ایشان داشته باشید.
عاجزانه از استاندار محترم خواستاریم جلوی سیاسی بازی و ریاکاری و نشان دادن جلسات را بگیرید. آموزش و پرورش به طرح و برنامه اساسی نیاز دارد نه دید و بازدید و پست اینستاگرامی. آموزش و پرورش قربانی ارتباطات شما نیست، سو استفاده نکنید. بی‌ریا برای خدا و پیشرفت جامعه فرهنگیان کار کنید. در یک جمله اداره کل آموزش و پرورش صرفا محلی برای سیاست‌بازی بویراحمدی‌هاست.
یکی  دیگر از این مخاطبان خطاب به احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت: استاندار محترم چطور می‌خواهید حامی محرومان باشید وقتی مهمترین نهاد آموزشی و فرهنگی استان درگیر جمع آوری رای برای نماینده‌ای خاص است. ورود کنید تا از سیر تا پیاز آموزش و پرورش مطلع شوید.
مخاطبی دیگر باز هم خطاب به احمدزاده نوشت: استانداری که دم از انتخاب جوانان انقلابی می‌زد و شعار استفاده از جوانان بومی و نخبه‌ها را می‌داد ادارات استان مارا از جمله همین آموزش و پرورش را در اختیار کسانی گذاشته که در سال‌های آخر بازنشستگی هیچ طرح و برنامه‌ای جز حفظ صندلی ندارند.
رحیم جهانبازی فعال اجتماعی و رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد نیز در یادداشتی با عنوان «آموزش و پرورش کیلویی چند» نوشت: براساس اصل سی‌ام قانون اساسی جمهوری اسلامی، وزارت آموزش و پرورش باید شرایط و امکانات لازم برای آموزش و استفاده رایگان همه اقشار جامعه را به نحو مطلوب و شایسته فراهم کند.
در سال‌های اخیر وزارت آموزش و پرورش برای جبران و سرپوش گذاشتن بر کاستی‌ها و وظایفی که بر اساس قانون مکلف به انجام آن و باید به طور کیفی و رایگان در اختیار آحاد جامعه بگذارد، با صدور جواز تأسیس مدارس غیردولتی، عملاً نظام آموزشی کشور را به سمت آموزش در مقابل پول سوق داده است و همین موضوع به دلیل جذابیت‌های مالی باعث شده تا گرایش به سمت مدارس غیردولتی هر روز افزایش پیدا کند. مدارسی که حرف اول وآخر آنها پول است وآموزش در اولویت بعد قرار دارد .
این بنگاه‌های تجاری که از کمترین فضای آموزشی  برخور دار هستند نه تنها استانداردهای آموزشی را رعایت نمی‌کنند که برای کسب درآمد زیاد با ثبت نام تعداد بیشتر دانش آموزان در پایه‌های مختلف، سرانه استاندارد هر کلاس را نادیده گرفته و عملاً با این نگرش کارکرد‌ آموزش فدای درآمدزایی وکسب ثروت بیشتر شده است.
نکته تأمل‌برانگیز اینکه این مدارس پولکی با درخواست شهریه سالانه به صورت یکجا و قبل از شروع سال تحصیلی و دراولویت قراردادن ثبت نام افراد متنعم عملاً باعث تضییع حقوق شهروندان کم‌برخوردار در استفاده برابر از این مدارس شده و موجب محروم شدن آنها از این اماکن آموزشی می‌شوند.
این مدارس که حق امتیاز آنها از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان صادر می‌شود به حال خود رها شده و با رفتارهای‌های دون‌پایه و نادیده گرفتن منشور حقوق شهروندی موجب سرخوردگی و نارضایتی اقشار کم‌برخوردار جامعه شده است.
این مدارس با اخذ شهریه‌های بالا و جذب دانش‌آموزان بیش از حد مجاز و به‌کارگیری نیروهای بی‌تجربه و بدون تخصص و حق تدریسی با پرداخت مبالغ ناچیز در پی کسب سود بیشتر و به دنبال سوداگری هستند تا آموزش. این نگرش آموزشی مرا به یاد دوران دبستان انداخت؛ وقتی که یکی از دانش‌آموزان انشای خود را با موضوع «علم بهتر است یا ثروت» می‌خواند.
دانش آموز در دفتر انشا نوشته بود: ثروت بهتر از علم است.
معلم پرسید: چرا؟!
دانش‌آموز گفت: چون با ثروت به هر چیزی می‌توانی‌ برسی حتی علم. اما با علم به هر چیزی نمی‌توانی برسی!
اکنون این سخن مصداق وضعیت مدارس امروز ما است. مدارسی که حرف اول و آخر آنها پول است و علم و ارزش‌ها و کرامت انسانی با پول و ثروت قیاس می‌شود.
یکی دیگر از مخاطبان این پایگاه خبری در یادداشتی با عنوان «ماراتن انتخاب وانتصاب مدیرآموزش و پرورش شهرستان دنا» به نقد رویه انتصاب این مدیر پرداخت و نوشت: انتخاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا وارد فازجدیدی شده است که می‌توان از آن مثنوی هفتاد من نوشت تا درس عبرتی برای آیندگان باشد. بعد از تشکیل مجلس یازدهم ابراهیم ریاضی به دلیل بازنشستگی، رمقی برای رتق و فتق امور آموزش و پرورش شهرستان دنا نداشت و خود را برای رفتن و واگذاری جایگاه به یکی از نیروهای جریان موسوم به ندای وحدت آماده کرده بود. اما نبود قدرت تصمیم‌گیری مسئولان و متولیان امر بازنشستگی ابراهیم ریاضی را برای یک سال و نیم به تعویق انداخت. پس از آن که قانون اجازه ماندن به ایشان را نداد، قدرتمندانه با آموزش و پرورش دنا خداحافظی کرد تا انتخاب مدیر جدید وارد فاز تازه‌ای شود.
به گواه شنیده‌های موثق بعد از طرح و سوزاندن برخی گزینه‌های مطرح در محافل عمومی، قرعه فال به نام یکی از مدیران دولت قبل افتاد.
برخی گمانه‌ها حاکیست واسطه این انتخاب یکی از پیمانکاران مطرح استان و از بستگان نسبی گزینه مورد نظر و زد و بند احتمالی با یکی از مسئولین شهرستان است.
گویا این پیمانکار مبالغ هنگفتی را در قالب کمک به دانش‌آموزان محروم به افراد مورد اشاره هدیه داده است. آنچه امروز افکار و اذهان عمومی را مغشوش و آشفته کرده این است که:
چرا باید بر خلاف اعلام چندباره رئیس جمهور مبنی بر کنار گذاشتن عاملین وضع موجود موجبات ارتقای ایشان فراهم آید و چرا باید یک پیمانکار برای آینده فرزندان این خطه فرهنگی و دانشمندپرور تصمیم گیری کند؟ خداوند عاقبت ما و دانش‌آموزان مظلوم دنا و دولت مظلوم آیت الله رئیسی را ختم به خیر بگرداند.
به گزارش کبنا، از آن رو که آموزش و پرورش یکی از کلیدی‌ترین نهادها در ساخت و شکل‌دهی به فرهنگ، اقتصاد و سیاست یک جامعه است، بروز کوچکترین خللی در آن می‌تواند، موجبات خسران‌های زیادی را پدید آورد. از این رو از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود همان‌طور که مخاطبان کبنا نیوز نیز اذغان داشته‌اند، به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ورود کند تا هر چه زودتر رویه‌های نادرست شناسایی و اصلاح شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پارس صفا
Iran, Islamic Republic of
من‌تعجب میکنم از متن‌بالا چرا که قطعا هر کس هنگام مسولیت باید از نیروهای هم فکر و همسو با خودش انتخاب کند و این موضوع فقط به زمان این نماینده نیست سوگند یاد میکنم که دور گذشته در آزمون مدیران خودم نفر دوم‌در استان شدم ولی چون هم فکر با نماینده نبودم براحتی من را کنار گذاشتند و پیگیری من هم به جایی نرسید
Iran, Islamic Republic of
هر جا سخن از بی برنامگی و تخلف های متعدد است نام منسوان و منصوبین ... می درخشد
Iran, Islamic Republic of
باید اون روزها که مهدی روشنفکر از دکتر علی کمالی ،دکتر پارسا سید نظام مرادی عبور می‌کرد فکر این موقع را میکردیم
از ماست که برماست
Iran, Islamic Republic of
پیامی خدمت تنها شخصی که از عزتخواه در مطلب قبل دفاع می‌کرد و به بقیه می تاخت
لطفا حداقل ادبیات نوشتاری تو تغییر بده
مردیم اینقدر کامنت تکراری ازت خوندیم 😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی سردبیر کبنا باید در مطلبی رزومه تمامی افرادی که برای این سمت مطرح بودند و... زیر آب آنها را زد با عزتخواه مقایسه کنند تا همه بفهمند عزتخواه در همه ی شاخص های اجرایی علمی و مقبولیت تنها از آخر اول بود
صالح‌
Iran, Islamic Republic of
نتیجه و خروجی سهمیه بندی در مناصب میشود ناکارآمدی مفرط
....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نیرویی که این آقای نویسنده با حقد و حسد نام برده و معلوم است چه کسانی هستند که نون به نرخ روز می خورند و خط و ربط سیاسی خاصی ندارند .نیروی مورد حمله ی ایشون اتفاقا اصولگرا اما کاردان و با تجربه کسی که حضورش در آموزش و پرورش دنا تحول خوبی را در آموزش ایجاد نمود و مورد احترام همه معلمان و حق هم این است که سکان آ.پ دنا به ایشان واگذار شود
Iran, Islamic Republic of
این مطالب همش کار آقای ع/ هست چون حاج عزتخواه ایشون که اصلاح طلب بود رو نذاشت معاون پشتیبانی و همه تخریب ها از اون روز شروع شد
Iran, Islamic Republic of
آقای ک دست از تخریب حاج عزت خواه بردار وگرنه بد می‌بینی
قطعا لایق معاونت نبودی که حاجی نگذاشتت
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
صددرصد میترسید معاون قوی تر از خودش انتخاب کنه
چون اون موقع ضعف هاش بیشتر نمایان میشد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
بخدا ته خندس😂😂😂 خیلی فشار روتونه جمع کنید بابا😂😂
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ضعیف بود سعی کرد ایشون رو برای مدیر کلی انتخاب کنه.و هر روز بدتر از دیروز
همیشه به عالمان و انسانهای معتدل جایگاهی تعلق نمی گیره تفاوتی هم نداره روشنفکر باشه یا نباشه این تفکر همیشه بوده و خواهد بود و همیشه ...موفق اند و پست دارند
کبنا رسانه حمال
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان حیثیت خودتو زیر سوال بردی متاسفم برات این اراجیف چطور روت میشه رسانه ای کنی؟
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
آب بریزید همونجایتون که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
حالا شما چه گیری دادید به آموزش و پرورش
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
این مطالب سرتاسر بوی عقده میده و کار امثال .. ک روی هرچه فتنه گره سفید کرده
وحشت
Iran, Islamic Republic of
بوی طایفه ای میده ترس از آینده
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
ای دور هم روشنفکر ری همته سه ایکنه فقط صبر کنین نون ب نرخ روز خورل
برف و افتاب
Iran, Islamic Republic of
قطعا به قطار در حال حرکت سنگ می زنند ،و این تخریب چی ها و سنگ اندازها ره به جایی نخواهند برد چرا که بیش از یک دهه اشنایی با عزت خواه مسیر زندگی ام را روی ریل انقلاب تنظیم و برکت به زندگی ام بازگشت....با عزت خواه از نزدیک آشنا شوید. قطار اموزش و پرورش با عزت خواه به مقصد خواهد رسید .ان شاالله . و یقین دارم خدا به عزت خواه عزت داده است با کمالی و کمایی و کبنا این عزت خدشه دار نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
معاونت آموزشی اقای عزتخواه درجلسات دنبال رفع نوانع آنوزش است بسبار خوبه اما خودش تا جند ماه پیش که دبیر مدارس بودند چه برنامه هایی داستند وآیا خود مخاطب انتقادهای خود نیست. مدیران آنوزش وپرورش شهرستان ها فقط به سفارش نماینده وپافشاری لیدرها انتخاب شدند ودربعضی جاها خودت تسلیم آتها شدی این یعنی ضعف حالا چرا ازمدیران آنوزش وپرورش برنامه نمی خواهی اتها که ۳۰سال خدمت کردند تجربه اتها هم درتدریس وهم درندیریت راهگشای انوزش است چرا داری طفره میروی
Romania
تمام حواشی آموزش و پرورش عشایر از زمانی اتفاق افتاد که بحث تغییر رئیس دفتر نماینده در یاسوج کلید خورد.
اوج حواشی زمانی بود که رئیس دفتر نماینده تغییر کرد.
بررسی شود نیروی رئیس دفتر سابق نماینده در آموزش و پرورش عشایر چه کسی است که باعث این همه حواشی شد.
احتمالا از اقوام یا هم محلی های رئیس دفتر سابق نماینده در آن اداره پست یا سمتی دارد
Romania
«ما منتظران ، منتظرِ حاج منتظریانیم»
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دیگه تموم شد چون دانشگاهای استان را ازدست دادچون فرمانداران ضعبف انتخاب کرد
چون مدیران ضعیف انتخاب کرد مثل همین آموزش وپرورش.
مردم. دیگه همه‌چیز را آموختند وتجربه کردند
Iran, Islamic Republic of
فرهنگیان به شدت از وضعیت آموزش وپرورش و مدیرکل ضعیفی ته توان آموزش پرورش را ندارد ناراضی هستند هرچه سریع تر باید توسط استاندار عزل شود و یکی از جوانان با برنامه و انقلابی جایگزینش شود ایشان به درد این اداره نمیخورد
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
عزت آموزش پرورش را بر باد داده اند
معلم
Iran, Islamic Republic of
به جز حاشیه هیچ چیزی از عزت خواه ندیده ایم و نخواهیم دید
Iran, Islamic Republic of
خیالتون راحت دکتر همیشه برنده هست یه مشت خس و خاشاک مخالف دکتر هستن تاریخ بویراحمد نماینده ای این چنینی ندیده و نخواهد دید
نا امید
Iran, Islamic Republic of
در تمام شاخص ها دکتر فروغی و دکتر پارسا از عزت خواه با اختلاف بسیار زیاد سر بودند اما متاسفانه استان را داده ایم دست یک عده نالایق و بعد هم انتظار داربم با این بی سوادها و کسانی که هیچ توان خاصی ندارند استان ما متحول شود و پیشرفت کند
Iran, Islamic Republic of
زنده و سلامت هردو عزیز و نخبه ایل
در این شرایط بیشتر قدر دو بزرگوار رو میدونیم
خود نماینده بیشتر ضرر کرد
دانش
Iran, Islamic Republic of
در شهرستان بویراحمد از ضعف مدیرکل سو استفاده میکنند و هر کاری دلشان میخواهند میکنند برای مدیرکل ناتوان و استاندار دولت انقلابی متاسفم که بعد از یک سال هنوز هیچ تغییر در این اداره انجام نداده اند
ساسان
Iran, Islamic Republic of
حیف این مملکت
نخبه های علمی و مدیریتی کنار زده شود و یکی .مدیرکل بشه و یکی مثل دکتر پارسه اونطوری که در اینستا سوابقش را دیدم کنار گذاشته بشه، پارسه دکترای مدیریت آموزشی از دانشگاه شیرازدارد، دارنده تندیس افتخار دانش آموخته ممتاز دکتری تخصصی، محقق و پژوهشگر و نویسنده و استاد دانشگاه در مدیریت و برنامه ریزی در آموزش و پرورش است و دارای سابقه مدیریت موفق و ممتاز در داخل و خارج از کشور است//
خدایا این کشور به کجا می رود؟
یا دکتر کمالی و سید نظام مرادی کنار گذاشته می‌شوند و یه فرد ضعیفی می آرند. . مصداق همون پوزپری است که رامشگر در جلسه تودیعش گفت. و البته این پوزپر خودش را معلول خواهد کرد،
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا منم از همون پیچ سوابقشون رو دیدم و بیشتر حسرت خوردم
متاسفانه بدلیل اینکه روشنفکر دامادشونه نمیتونن علنی باهاش مخالفت کنن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا منم از همون پیچ سوابقشون رو دیدم و بیشتر حسرت خوردم
متاسفانه بدلیل اینکه روشنفکر دامادشونه نمیتونن علنی باهاش مخالفت کنن
محمد
Iran, Islamic Republic of
والا ما از روزی که یادمه نه فقط آموزش و پرورش بلکه تمامی ادارت استان دچار چنین آفتی هستند، 19 سال در استان کار کردم و 5 ساله به دلیل همین سیاسی کاری فرار کردم و آرامش فکری که در این 5 سال داشتم به سختی غربت می ارزه.
شما هم خیلی دلسوز نیستید، واقعیت اینه که رسانه ها هم در استان ما خودی و غیر خودی می کنند و مستقل نیستند، این آفت همیشگی است و متاسفانه فکر نکنم به این زودی ها از بین بره و در آموزش و پرورش از همه جا بدتره.
از زمان بشارت، دانشی، طاهری و زارع پور که خوب یادمه تا الان در بر همین پاشنه می چرخه.
اسلام
Romania
همیشه مردم استان ما درگیر حاشیه
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً آموزش و پرورش ضعیف تر از همیشه شده....
در یکی از دبیرستان های شهریاسوج دیپلم گرفته بودم و بعد از سال ها مراجعه کردم برای دریافت مدرکم ....دبیرستان ایثارگران که من خانواده جانباز و ایثارگر برای ای نظام از جان گذشتیم..‌.مدیرمدرسه که نمیخواهم نامش رو ببرم اعلام کرد باید هزینه پرداخت کنی که بحث بالا گرفت رفتم اداره شاکی شدم و هیچ پیگیری نکردند...و بالاخره با واریز مبلغی که بصورت غیرقانونی به یک لوازم التحریر که مدیر اعلام کردند ..‌.
بله این هست مدیریت ضعیف و پوشالی.....
تنها چیزی که به جایی نرسد فریاد است‌‌..
همکار
Romania
بسم الله الرحمن الرحیم
در همین مدت کوتاه به اندازه ۴۲ سال کار انجام شده و لازم نیست ما پاسخگوی هر کسی باشیم.
آنجایی که باید پاسخ دهیم قطعا پاسخ خواهیم داد.
دغدغه شما فرزندانمان هست که شک نکنید بازده آن را در آینده شاهد خواهید بود.

برادر گرامی که این مطالب را این گونه و با آب و تاب بیان می فرمایید گاهی باید به ادوار گذشته برگشت سیر و نگاهی داشته باشیم بدانیم که در دهه های گذشته برنامه‌های مدونی جهت آموزش صحیح در کشور و در استان و اداره کل آموزش و پرورش که ملاک این پیغام هست بازده خوبی نداشته و گاها باید مد نظر داشته باشیم در شیوه آموزش صحیح بازده خوبی استان نداشته و از زمانی که نماینده معرفی شده با همان تیم قبلی خود ادامه داده و این نشان از این است که در آموزش و پرورش مسائل سیاسی مطرح نشده و مسئله امر آموزش صحیح و احترام به همکار ارجحیت داشته لذا باید دقت داشته باشید تغییراتی که در آموزش و پرورش صورت گرفته گاهاً بازنشسته شده اند و قانون این اجازه را نمی دهد که یک لحظه در سیستم بمانند شما میتوانید از مدیر کل تا معاونت پشتیبانی و گاها معاونین و حتی کارشناس و کارشناسان مسئول را بررسی نمایید و دقت داشته باشید این پیغام ها صرفاً به جهت این منتشر شده اند تا ذهن های مردم رادرگیر بکنند و اگر چه تا الان به قول دوستان همواره آموزش لنگ زده شده است مشکل از سیستم قبلی است نیاز به تغییر و تحول دارد مردم و مسئولین محاسبه کنند متولیان امر پوشش دهند در ادوار گذشته در جریانات سیاسی آموزش و پرورش پر چالش ترین مباحث بود در تغییر و تحول نیروها اما الان شما بیاین در اداره کل چیزی قریب به دو سال است از جریان سیاسی جدید می گذرد ولی کماکان به جهت احترام و به جهت پیشبرد اهداف نظام آموزشی در استان هیچگونه خط و مشی سیاسی لحاظ نشده است و این را بدان جهت مطرح نمودم که تغییراتی در پیش هست و قطعا از نیروهای تازه نفس و جوان و علمی و تخصصی استفاده خواهد شد ذهن نویسنده و مخاطب و همچنین متولی انتشار اینگونه پیام ها در رسانه ها و در سایت ها و در فضاهای مجازی ببینند بدانند که هم نماینده و هم مدیران در راس اداره کل آموزش و پرورش نسبت به خط و مشی سیاسی هیچگونه تفکری را در امر آموزش چاشنی قرار نخواهند داد آموزش یکی از ارکان اصلی است هیچ گاه نباید در بدنه آن جریانات سیاسی و تفکرات مغرضانه رخنه کند در گذشته مشکلات زیادی آینده فرزندان ما را تهدید می کرد اما اکنون باید خوشحال باشیم که نماینده ما در کمیسیون آموزش دخالت دارد باید خوشحال باشیم مدیران در رأس این نهاد از فرزندان این استان است و قطعاً درد را بیشتر میداند معاونت های سه مقطع ابتدایی، اول و دوم متوسطه از توانمندترین نیروها در بدنه آموزش و پرورش است و جای بسی خوشحالی فراوان دارد آموزش و پرورش استان برای اولین بار در تاریخ نشان داد هیچگونه خط و مشی سیاسی نمی تواند در آن رخنه کند برای اولین بار نشان داد که ۷۰ درصد از نیروهای قبلی در آغوش آن جای داده شده‌اند در صورتی که تاریخ جریانات سیاسی حافظه تاریخی نشان داده که هر دولتی و هر نماینده ای تغییر کرده ۱۰۰ درصد از نیروهای دولت قبل را لغو ابلاغ نموده است پس این نشان داده که افراد معلوم الحال در بیرون چوب لای چرخ امر آموزش و پرورش می کنند و اگه خود را اصلاح نکنند با قلم معلم روبرو هستند و شک نداشته باشید قطعا چیزی از آموزش و پرورش خواسته اند که قانون این اجازه را به متولیان آن نداده که از وجودشان بهره لازم را ببرند و نباید هر جایی که به دیوار بن بست خوردیم قلم برداریم و تیشه به ریشه خود بزنیم قطعا صبر و حکمت را چاشنی اهداف خود قرار دادن نعمت است.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آفت آموزش و پرورش همینه ک معلمان به جای انتقاد سازنده از مدیرکل جلوش تعریف و تمجید میکنن تو کامنت زبوشون باز میشه و میگن اموزش و پرورش مشکل داره و فلان. حیف اون حقوقی که ببشتر معلما میگیرن. من خودم به شخصه شاهدم معلم جلو عزت خواه تملق میکنه پشتش میگ عزت خواه فلانه بهمانه و بیشتر این عقده ها هم بخاطر اینه ک اون نیروی مدنظر خودشون بر مسند ننشسته . متاسفم براتون واقعا انصاف هم خوب چیزیه
معلم
Romania
میگم اداره کل آموزش و پرورش تعدادی بازنشسته شدن و از سیستم خارج شدن تا بحال تغییر و تحولی نداشته که شما در بوق و کرنا راه انداختین مگه زمان خودتان از خدمتگزار و سرایدار رحم و مروت داشتید
اصلاح طلبان به جه میترسید والا سیستم الان لصلاح طلبان را هم حرمت کرده خدا را شکر گذار باشید که این سیستم همه را به یک دید نگاه میکند
زمان ما وقتی میگفتیم اصولگرا هستیم جواب سلام ما را هم نمیدادین
خدا شاهده اگه به دست من بود یکی یک از افرادی که تا الان در این اداره بودن چه خودی و چه اونایی که با روزگار رنگ عوض کردن هنه را یکجا جارو میزدم
اگه اینا کاری میکردن ۴۲ سال گذشته کار میکردن
عده ای هم بازگشت به کار زدن .. اونا که اصلا نباید بهشون رحم کنیم یعنی هر چه بدبختی هست زیر سر همین افرادی است که با دیدگاه های سنتی باز برگشتن نسل بعد را بدبخت کنن.

انصافا کاری ندارم یه معلم ساده هستم و رای به روشنفکر هم ندادم ولی اصولگرا هستم اما حقیقتا سیستم کاری ایشان را قبول دارم خوب داره در این ۲ سال مدیریت میکنه
مدیر کل آموزش و پرورش را چه انتظار ازش دارید که برآورده نکرده
قبلا دفاع بر کمیسیون ها نداشتیم که الان داریم مطالبه گر رتبه بندی نداشتیم الان مدیر کل را داریم ولی باید صبور باشید این آقایون هم از جای دیگه میسوزن که نقد های غیره منصفانه میکنن.
همش چند ماه از مدیریت ایشان میگذره باید صبور باشید
آراسته
Iran, Islamic Republic of
کسی که باز یاران توانا و قدر خود میترسد و یاران خود را به چشم رقیب میبیند جاییش در مجلس نیست تاوان روشنفکر به برادرش جناب دکتر فروغی بیشترین تبعات را خواهد داشت و آن هم حذف همیشگی از دنیای و شکست مفتضحانه روشنفکر در دور بعد همه چیز را اثبات میکند
توت نده
Iran, Islamic Republic of
انتصابات ایشان‌بر مبنای منفعت شخصی و خانوادگی است
احسانی
Romania
به طرح چ برنامه های عزت خواه اعتماد کنید
بنده به عنوان یک فرهنگی آموزش و پرورش استان را رد راه خوبی میبینم.
همیشه همه سازمان ها درگیر حواشی هستند اکنون اداره کل کمترین تاثیر را از سیاست گرفته و اصلا طایفه گرایی در این مدیریت وجود ندارد.
به تمامی دوستان که کامنت گذاشتید احترام میگذارم ولی درست قضاوت کنید.
این مدیر جواب میدهد شک نکنید با حول قوه الهی
Iran, Islamic Republic of
عامل بیشتر مشکلاتی که وجود داره عملکرد نمایندگان هست که به خاطر حفظ رأی مدیران ومسئولین رو انتخاب میکنن خیلیا حتی مخالف دولت وانقلاب هستن ولی به خاطر رای درهمان مقام وپست ماندگار شدند
دنا
Iran, Islamic Republic of
بازی د نماینده وعزتخواه بابعضی از جوانان لایق وگزینه های مطروحه دردنا بازتاب این بازی درآینده مشخص ۷واهد شد امثال علی سینایی حقش این رفتار و عدم صداقت نبود ایشان راهمه سیاسیون می شناسند شاهنامه آخرش خشه...
فرهنگی از بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر و جناب عزتخواه
این بازی راشما شروع کردین ولی
ولی امثال سینایی ها سرنوشتش را تعیین میکنند
خواهی دید...
سلامی به بلندای دنا
Iran, Islamic Republic of
سینایی باصداقت آمد ولی شماها/روشنفکر وعزتخواه/
.. رفتار کردین شک نکنید پاسخی دندان شکن دریافت خواهید کرد
هنوز دیرنشده
فردا دیراست پشیمان خواهید شد اگر دست رد به سینه سینایی بزند....
روشنفکری
Iran, Islamic Republic of
کدوم
مگرهمون نیروی حق التدریس رونمیگی
خخخخخ
چه حرفا.
اینهنه نیروی نخبه بارتبه های زیر۲هزار که وارد آموزش وپرورش شدند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چرا سایت کبنا متن های ما را تایید نمیکنه؟
شاید به دلتان ننشینه و یا هر چیزی که باب میل خودت است را ثبت میکنید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
در همین مدت کوتاه به اندازه ۴۲ سال کار انجام شده و لازم نیست ما پاسخگوی هر کسی باشیم.
آنجایی که باید پاسخ دهیم قطعا پاسخ خواهیم داد.
دغدغه شما فرزندانمان هست که شک نکنید بازده آن را در آینده شاهد خواهید بود.

برادر گرامی که این مطالب را این گونه و با آب و تاب بیان می فرمایید گاهی باید به ادوار گذشته برگشت سیر و نگاهی داشته باشیم بدانیم که در دهه های گذشته برنامه‌های مدونی جهت آموزش صحیح در کشور و در استان و اداره کل آموزش و پرورش که ملاک این پیغام هست بازده خوبی نداشته و گاها باید مد نظر داشته باشیم در شیوه آموزش صحیح بازده خوبی استان نداشته و از زمانی که نماینده معرفی شده با همان تیم قبلی خود ادامه داده و این نشان از این است که در آموزش و پرورش مسائل سیاسی مطرح نشده و مسئله امر آموزش صحیح و احترام به همکار ارجحیت داشته لذا باید دقت داشته باشید تغییراتی که در آموزش و پرورش صورت گرفته گاهاً بازنشسته شده اند و قانون این اجازه را نمی دهد که یک لحظه در سیستم بمانند شما میتوانید از مدیر کل تا معاونت پشتیبانی و گاها معاونین و حتی کارشناس و کارشناسان مسئول را بررسی نمایید و دقت داشته باشید این پیغام ها صرفاً به جهت این منتشر شده اند تا ذهن های مردم رادرگیر بکنند و اگر چه تا الان به قول دوستان همواره آموزش لنگ زده شده است مشکل از سیستم قبلی است نیاز به تغییر و تحول دارد مردم و مسئولین محاسبه کنند متولیان امر پوشش دهند در ادوار گذشته در جریانات سیاسی آموزش و پرورش پر چالش ترین مباحث بود در تغییر و تحول نیروها اما الان شما بیاین در اداره کل چیزی قریب به دو سال است از جریان سیاسی جدید می گذرد ولی کماکان به جهت احترام و به جهت پیشبرد اهداف نظام آموزشی در استان هیچگونه خط و مشی سیاسی لحاظ نشده است و این را بدان جهت مطرح نمودم که تغییراتی در پیش هست و قطعا از نیروهای تازه نفس و جوان و علمی و تخصصی استفاده خواهد شد ذهن نویسنده و مخاطب و همچنین متولی انتشار اینگونه پیام ها در رسانه ها و در سایت ها و در فضاهای مجازی ببینند بدانند که هم نماینده و هم مدیران در راس اداره کل آموزش و پرورش نسبت به خط و مشی سیاسی هیچگونه تفکری را در امر آموزش چاشنی قرار نخواهند داد آموزش یکی از ارکان اصلی است هیچ گاه نباید در بدنه آن جریانات سیاسی و تفکرات مغرضانه رخنه کند در گذشته مشکلات زیادی آینده فرزندان ما را تهدید می کرد اما اکنون باید خوشحال باشیم که نماینده ما در کمیسیون آموزش دخالت دارد باید خوشحال باشیم مدیران در رأس این نهاد از فرزندان این استان است و قطعاً درد را بیشتر میداند معاونت های سه مقطع ابتدایی، اول و دوم متوسطه از توانمندترین نیروها در بدنه آموزش و پرورش است و جای بسی خوشحالی فراوان دارد آموزش و پرورش استان برای اولین بار در تاریخ نشان داد هیچگونه خط و مشی سیاسی نمی تواند در آن رخنه کند برای اولین بار نشان داد که ۷۰ درصد از نیروهای قبلی در آغوش آن جای داده شده‌اند در صورتی که تاریخ جریانات سیاسی حافظه تاریخی نشان داده که هر دولتی و هر نماینده ای تغییر کرده ۱۰۰ درصد از نیروهای دولت قبل را لغو ابلاغ نموده است پس این نشان داده که افراد معلوم الحال در بیرون چوب لای چرخ امر آموزش و پرورش می کنند و اگه خود را اصلاح نکنند با قلم معلم روبرو هستند و شک نداشته باشید قطعا چیزی از آموزش و پرورش خواسته اند که قانون این اجازه را به متولیان آن نداده که از وجودشان بهره لازم را ببرند و نباید هر جایی که به دیوار بن بست خوردیم قلم برداریم و تیشه به ریشه خود بزنیم قطعا صبر و حکمت را چاشنی اهداف خود قرار دادن نعمت است.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1