تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۴۹۰۲۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

۳۹۹ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

۰
۳۹۹ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
کبنا ؛۱۲۷ مدرسه استیجاری و ناایمن و ۳۹۹ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
به گزارش کبنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز کشور که در تهران برگزار شد گفت:  ۱۲۷ مدرسه استیجاری و نا ایمن در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، همچنین ۳۹۹ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی، ۳۰۵ مدرسه کانکسی و ۲۱۶ مدرسه دوشیفتی و چرخشی وجود دارد.
حسنعلی عزت خواه از در دست ساخت بودن ۱۱۴ مدرسه با پیشرفت های کاری مختلف در سراسر استان خبر داد و افزود:برای تکمیل و بهره برداری از این مدارس به اعتبار بالایی نیاز است که تکمیل و استفاده از برخی این فضاها در مهرماه ۱۴۰۱ مستلزم همراهی و مساعدت خیرین مدرسه ساز کشور است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵ درصد از جمعیت دانش آموزی استان در ۳۵ درصد فضاهای آموزشی شهری تحصیل می کنند گفت: همین عامل موجب افزایش تراکم دانش‌آموزی در کلاسها و پایین آمدن کیفیت تحصیل آنها شده است.
عزت خواه با قدردانی از تلاش ها و مساعدت های مالی خیرین مدرسه ساز در رفع محرومیت، مقاوم سازی و نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از آنان خواست تا بیش از پیش برای تکمیل فضاهای آموزشی در  دست ساخت ،ایمن سازی، مقاوم سازی و نوسازی فضاهای فرسوده این استان را کمک کنند.
وی خیرین مدرسه ساز را فرشتگان انفاق زمینی، آبادگران آخرت خویش و سازندگان دنیای دیگران خواند و خاطرنشان کرد: این قشر زحمت کش و نیکوکار با گذاشتن خشت خشت روی هم، فرهنگ انفاق و ساختن و آبادانی را نسل به نسل و سینه به سینه برای ساختن ایرانی آباد به نسل‌های آینده انتقال داده و خواهند داد.
آقایان کیانی و گوهرگانی از اعضا مجمع خیرین مدرسه ساز کشور هم در این نشست  قول مساعد دادند هر کدام هزار عدد صندلی به مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1