کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف محموله بزرگ سرقتی در کهگیلویه و بویراحمد / جزئیات خبر از زبان داستان یاسوج (+ فیلم و تصویر)

21 خرداد 1401 ساعت 15:30

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باند حرفه‌ای سارقان منزل در استان متلاشب شد و سارقان دستگیر شده به ۱۶ فقره سرقت محموله و بار در محورهای مواصلاتی استان اعتراف کرده‌اند.


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باند حرفه‌ای سارقان منزل در استان متلاشب شد و سارقان دستگیر شده به ۱۶ فقره سرقت محموله و بار در محورهای مواصلاتی استان اعتراف کرده‌اند.
              

 به گزارش کبنا، سردار کیقباد مصطفایی روز شنبه در بازدید از اموال مسروقه در یاسوج، اظهار داشت: با توجه به افزایش وقوع سرقت در محورهای مواصلاتی از خودروهای عبوری به ویژه خودروهای سنگین این مهم در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.
 وی افزود: با هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی، عملیات شناسایی سارقان اجرا شد.
 سردار مصطفایی تاکید کرد: ماموران در پلیس آگاهی استان موفق شدند در کم‌ترین زمان ممکن افراد و متهمانی که در این رابطه فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر کنند.
 وی ادامه داد: افراد سارق در ۲ باند کاملاً حرفه‌ای سازماندهی شده بودند که در ساعات مختلف شبانه روز به ویژه ساعات پایانی شب مبادرت به امر سرقت می‌نمودند.
 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در پی شناسایی که صورت گرفت اقدامات لازم برای تعقیب و مراقبت این افراد انجام شد.

 سردار مصطفایی عنوان کرد: خوشبختانه در حین تعقیب و مراقبت این افراد به دام پلیس افتادند و تعداد ۴ نفر از سارقین اصلی این باند دستگیر شدند.



 وی بیان کرد: از این افراد ۴ دستگاه خودروی مختلف که در امر سرقت از آن‌ها استفاده می‌کردند، توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.
 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی دستگیری این افراد پلیس توانست منازل و مخفیگاه اموال مسروقه را نیز شناسایی و مقدار قابل توجهی از اموال را به دست آورد.

 وی ادامه داد: عملیات شناسایی مالباختگان نیز در دست انجام است و تعدادی از مالباختگان مراجعه و مال خود را شناسایی کردند.
 سردار مصطفایی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی استان اموال مسروقه به مالباختگان مسترد خواهد شد.
 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سارقان پس از شناسایی از طریق پلیس به اخطارها هیچ گونه توجهی نکردند و مسیرهای زیادی برای تعقیب و گریز آن‌ها طی شد.

 وی بیان کرد: به ناچار به سمت لاستیک خودروها شلیک شد و در نهایت پلیس موفق به دستگیری این افراد شد.
 سردار مصطفایی ابراز داشت: سارقان دستگیر شده به ۱۶ فقره سرقت محموله و بار در محورهای مواصلاتی استان اعتراف کرده‌اند.
 وی ادامه داد: هم اینک به دنبال یافتن سر نخ‌های بیشتر و شناسایی مالباختگان در این رابطه هستیم.


کد مطلب: 448980

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448980/کشف-محموله-بزرگ-سرقتی-کهگیلویه-بویراحمد-جزئیات-خبر-زبان-داستان-یاسوج-فیلم-تصویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1